Jump to content

проблем с паленето


justm3

Recommended Posts

Здравейте колеги..сиг има много такива теми ,но имам проблем с паленето на студен двигател...Като беше 7-8 градуса колата като не е палена 2-3 дни давам  в положение да пали 1-2 секунди изобщо не върти не върти и после изведнъж запалва ...Сега на -2-3 градуса пак като не е палена няколко дена давам ключа в положение да пали и 1 ви път нищо нито върти нито нищо 2ри път пак същото и на 3тия запали без да се чуди много много да не кажа от четвърт но от половин оборот ...От какво може да е проблема ...като я покарам малко си пали както трябва ....и лятото 1-2 пъти ми е правило проблем давам на контакт и нищо така до като не изтине самата кола ....чудя се какъв може да е проблема ....мнения ...благодаря предварително на всеки дал мнението си 
ПС колата е ауди а4 б6 1,9 тди 130 хп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съмнявам в него ,но ако е от него не трябвали с всяко палене да прави проблеми ,а не само като е престояла примерно една нощ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам каква е зависимостта, но на моята кола беше подобен симптома и се оказа това. Преди няколко седмици имаше няколко подобни теми, като повечето мнения бяха в тази насока. Един клеморед е не по-вече от 20 лв. Ако не ти е проблем покупката и смяната му, опитай, пък дано се оправи. Другото е да се закача на VAGCOM и да се гледа има ли проблем някъде. 

ПП. А като врътнеш ключа и не върти стартера, таблото светва ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да таблото си светва всичкото си е както трябва изгасват си крушките дори одеве беше -2 и подгрева постоя малко и си изгасна както си трябва и завъртам и нищо и така 2-3 пъти и накрая от ряз си запали покарах е 2-3 км загасих и запали лесно ...Миналата зима на -17 палеше от четвърт за това сега много се дразня на това нещо...и лятото 1-2 пъти ми направи така само че тогава нямаше палене докато двигателя не изстине ...давам в положение на палене и абсолютно нищо свалехме и стартера гледахме го добре си е всичко пробвахме го въртеше много добре ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом таблото светва, може да не е клемореда. При мен дори таблото не светваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , таблото си светва изгасват си както трябва лампите при паленето дори няма така отслабване на самите лампи , но просто въртя няколко пъти и нищо и накрая от 3-4 връщане и даване отново в положение на палене  си пали нормално...преди няколко дена като беше 7-8 градуса палеше от първи път ,но пак така 1-2 секунди са чуди без да върти без нищо и изведнъж пали ....не прави така примерно да върти дълго време от ряз пали ,но преди това 1-2 секудни се чуди...пък днес -2 градуса от 3-4 въртене запали....като я покарам известно време няма проблеми с паленето докато не постои известно време примерно до другата сутрин  ....Ще видим колегата може да излезне прав с тоя превключвател...а всъщност на превключватела ли му се казва шалтер ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е @justm3 по колко пъти ще питаш и ще пускаш една и съща тема???
Ето една твоя тема от 10 юли проблем с паленето на която ти отговорихме, но явно не те е интересувало!!!
Ако беше направил и един от съветите за които питаш, досега да си оправил проблема!
Нещата от само-себе си не се случват!
И преди да отвориш тема, вземи пък потърси тук, защото най-вероятно вече ще има писано!

Редактирано от Niko Zombi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това 1 път ми го направи лятото само 1 път и повече не, ходих на сервиз свалихме стартера всичко беше ОК по него  само при самия монтаж леко не беше усукан понеже не беше монтиран както трябва и  майстора вика че може и от това да е но докато пред него не го направи иняма как да намери проблема като в действителност всичко си беше наред пробва стартера сиг 40-50 пъти въртеше и колата гасих палих гасих палих никви ядове след това почистих клемите маси тва онова и 3-4 месеца никакви проблеми има ли смисъл така да сменям части проба грешка.....чак сега започна да прави проблема отново  ...и не ми е въобще безинтересно,просто сега питам понеже в студа започна да го прави ,а лятото на +38 градуса ....съжалявам ако нещо, не съм човек който се заяжда ако се прецени нека се изтърка темата ...сега по край празниците като се освободя ще направя профилактика на стартера ще го видим този шалтер и тъкмо четките да си сменя..Благодаря все пак за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли замисли, преди да отвориш тази тема и да пълниш форума с едни и същи теми, да пишеш в по-предната ти СЪЩА тема???
Просто издухте форума с безсмислени неща, и който иска да потърси някоя тема, за да си помогне, се сблъсква с хиляди такива като тази.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли проблема е в колегата пуснал темата. В този форум има модератори, дето да се грижат за тая работа. И наистина темите трябва да се чистят, като се започва от 90% от темите в раздел Извън темата и се стигме до този род теми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...