Satori Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Здравейте, преди ~ 300км. смених задните дискове на б5цата (не е куатро). Карах я близо 300 км градско и онзи ден като пътувах извън града при едно изпреварване,със скорост около 100-120 км/ч , таблото изписука, лампата на АБС-а светна и мигаше червено ( ! ). При изгасване и после палене на колата сигнализацията изчезва и то докато не дигна пак към 100 км/ч. Единственото грешно нещо което направих при смяната на дисковете е че не смених лагерите, но на пролет ги сменям. Та опасно ли е да карам така, или може да блокира колело в движение? Тези дни ще проверя с ваг-ком каква грешка записва, засега само по табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Гривните за абс сменил ли си? Вероятно някой от или и двата задни сензора трябва да се регулират защото са твърде далече от гривната. За правилен реглаж трябва да се мърдат по малко и да се гледа със подходящ софтуер дали при движение направо от 0км/ч до 10 км/ч отчитат еднакви км/ч четирите сензора. Редактирано 8 Декември 2016 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Ще го направя, а до тогава мога ли да изводя бушона на абс-а и да карам така че да не стане нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 За какво ще вадиш бушона на АБС-а? Няма да ти блокира колелото, той изключва и не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Ми щото си мисля да не би да не работи на едно колело само а на другите да работи и да дърпа.. ей сега отивам с лаптоп да го видя що писука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 това дава като грешка; трябва да наместя датчика или абс гривната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Пробвай да изтриеш грешката на място и работещ двигател, излез от модула и пак влез ако пак я има датчика е за смяна ако я няма бутни датчика 1 мм на вътре и покарай за тест. Ако разстоянието м/у датчика и гривната стане прекалено малко ще започне да включва АБС при натискане на спирачката и скорост под 10 км/ч и ще се наложи да го издърпаш 1мм навън. Това е метода за в домашни условия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 То сега като натискам педала и скоростта стане доста ниска, усещам как активира АБС-а. Явно не съм набил гривната достатъчно навътре и трябва да прибера малко датчика. А за да го местя тоци датчик, трябва ли пак да свалям диска/главината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Щом се пуска ABS трябва да го извадиш малко, ще стане само със сваляне на гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване