Jump to content

Странно тропане


stefan_teko

Recommended Posts

Ако има крив клапан ще бумка в ауспуха или въздушният филтър.

Всички душегуби си имат странен чегъртащ звук от  дясната глава.  Никой до сега не е намерил причината.  Ако не тресе и не пуши бяло значи компресията си е наред. Което автоматично изключва крив клапан. Може дюза да причуква, може и от генерацията да идва шума.

Генерацията е от щампована и заварена ламарина,  и може някоя лмела да прихлопва вътре. Може да има пропуск на компресия през дифтхунгите на дюзите. Има технологични отвори в главите, които я извеждат в такъв случай между (под)тръбите на генерацията. 

Проверете показанията на дюзите. Там се вижда отклонението в работата на мотора ако има разминаване (компенсация) повече от 1.5мил/цик. Значи или дюзата не е наред или там има механичен проблем.

Но не ми се вярва да има въобще проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

колата все още е без предница .А компресията не е ли по лесно да се премери на всеки цилиндър за да се разбере дали е изкривен клапън.Някакъв вариант без да се свалят главите има ли освен тези с дюзите.Утре ще отида да я чуя как звучи.А дясна глава на коя викаш ти тази пред пасажера ли

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата глава, при вуздушният филтър. Компресията се мери през отворите за подгревните свещи. Ндявам се да знаеш, че има вероятност да се скъса някоя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, loshdancho написа:

Другата глава, при вуздушният филтър

 

тази глава при въздушния филтър е на пасажера нали така или аз нещо бъркам или ти????

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Пасажерската е дясната.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене положението беше сходно.  Миналата седмица смених кобилици и повдгачи събрах я запалих и започна да се тресе мотора.  Реших да премеря компресия и на 4ти цилиндър нямаше никой. След това свалих главата да видя какво е положението и видях че единия всмукателен клапан беше малко отворен.  Буталото го беше ударило, защото явно доста време съм карал така и стеблото на клапана имаше много нагар и вала го е натиснал, но пружината не е оспяла да го върне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и колата сега мърка ли има ли промяна към по добро колега.Шлайфа ли главата и само едната ли свали

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все още не е зглобена ли.И могло само едната глава да се свали така ли излиза.С нови болтове ли ще я ловиш.Оффф ставам досаден с тая тема спирам пак да пиша няколко дни ще видим дали ще свалям главите но най вероятно ДА след като я зглоба ще пиша всичко общо пари и какво е правено по колата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко попаднах на едно момче от КГА което прави опръстени за дюзите 30лв за 6бр ето и координати      0896 710 237 Петър или 0897 897 270 Николай. Имало е и тема тук във форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с туба нафта работи колата идеално проблема идва от въздух в системата започва се голямото търсене.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да надуе системата на 2 бара и да я проверят за прецакани гарнитури.При мен имаше пробив в маркучите и гарнитурата на ГНП-то на електрониката,и нацепен маркуч от горивния филтър до ГНП-то.Другия вариант за шум е от авансаторното бутало на самото ГНП но там ремонта е малко солен и се надявам да нямаш такъв проблем.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, stefan_teko написа:

с туба нафта работи колата идеално проблема идва от въздух в системата започва се голямото търсене.

Пак ли тоя въздух бре...

Преди бяха драмите, сега мелодрамите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, stefan_teko написа:

Колеги чукането било от ГНП-то дали ми го е преебал или не е зачепен правилно ремъка

проблема е преди г.филтър дърпа нафта  с помпичка и идва на пресекулки с въздух .Съмняваме се да не е замръзнала нафтата в резервуара и да не може помпата да прехвърли гориво понеже има към 6,7литра .Като духа в маркуча преди горивният филтър се чува мн малко бълбукане и се спира с бълбукането.А може и отдолу да съм я закачил понеже качването на рампата беше малко екстремно да не съм посмачкал някой маркуч.Тая вечер я оставяме на топло дано да е замръзнала нафтата и утре всичко да е ок.Кажете къде отдолу под колата минават горивните маркучи

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mitaka7717 написа:

.Другия вариант за шум е от авансаторното бутало на самото ГНП но там ремонта е малко солен и се надявам да нямаш такъв проблем.

колега с туба нафта колата работи без да чука

преди 15 минути, loshdancho написа:

Сипи си нафта.

искам да разбера дали е от помпата в резервуара,замръзнала нафта или някъде прекъснат маркуч има все още по стрелка не е влезнала в резерва 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.01.2017 г. at 1:04, miro_audi80 написа:

При мене положението беше сходно.  Миналата седмица смених кобилици и повдгачи събрах я запалих и започна да се тресе мотора.  Реших да премеря компресия и на 4ти цилиндър нямаше никой. След това свалих главата да видя какво е положението и видях че единия всмукателен клапан беше малко отворен.  Буталото го беше ударило, защото явно доста време съм карал така и стеблото на клапана имаше много нагар и вала го е натиснал, но пружината не е оспяла да го върне. 

Сам знаеш, че няма как да си карал доста време с отворен клапан ;) . Просто е бил затворен и без кобилица. Нищо, че е бил затворен, саждите се лепят точно тогава по стеблото, навътре чак във водача. Като смениш кобилиците и проработи ...точно тогава още с първото отваряне блокира от насъбраните сажди. Аз му викам ленив клапан... Понякога трябва само малко усилие за да проработи...Понякога буталото го пипа и криви. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам защо все цитирам някой а не искам.Проблема решен от замръзналата нафта или не знам и аз от какво някакъв гуфриран маркуч в резервуара бил излезнал от помпата която прехвърля горивото от пълно в празно и не може да подаде достатъчно гориво към VP44.Колата вече работи

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mitaka7717 написа:

Колега какво смени и колко ти излезна?

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Валове,кобилици,тарелки, гарнитури,картерни газове филтър,масло кастрол 5в40 антифриз сменен,наклатки TRW към 1900лв без работата може и да забравям нещо.Добре,че се разминах с помпата в резервуара още 300лв.Някой ако иска подробни цени може да пише.Надявам се това да е първият и последен по сериозен ремонт по ДУШЕГУБА ми :)

 

 

П.П Майстора ми каза,че е сменял още нещо но като отида да я взема ще ви кажа всичко с подробности!!!

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак старата песен на тов глас.Вчера взех колата днес препали за 10 секунди паднаха оборотите и угасна ???Запали лесно но се чу някакво като смучене отпред и угасна.Няма палене 

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...