Kume81 Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Здравейте,колеги.Имам нужда от информация.Ако може някой да ми сподели с думи как точно се прави реглаж на дюзите.? Колата е Ауди а4 б7 2.0 tdi 140 коня .Код на мотора BLB.Ще ви бъда много благодарен Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kume81 Публикувано 26 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Колеги, не се стискайте. Дайте малко информация Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Мисля ,че колегата @D.Stoykov може да помогне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 На 1/25/2017 at 22:43, Kume81 написа: Здравейте,колеги.Имам нужда от информация.Ако може някой да ми сподели с думи как точно се прави реглаж на дюзите.? Колата е Ауди а4 б7 2.0 tdi 140 коня .Код на мотора BLB.Ще ви бъда много благодарен Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Колега кобилицата трябва да натиска дюзата максимално. След това стягаш дюзата докато усетиш съпротива. После въртиш 180 градуса назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Щом питаш как се прави най-добре отиди при някой дето знае как стават нещата да не стане мяу със съветите от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Тука има точно как, но е на 225 градуса. Спорно е колко градуса трябва да бъде. Някой с повече опит да сподели. PD-injector.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Градусите са 180, начина описан по горе е правилен, но наистина иди някъде да го направят добре, защото е тънък момент и ако нямаш опит може да не се получи добре. Ако си с автоматик е малка драма въртенето на мотора! Прави се от гайката на коляновият вал с ключ, а достъпа до нея отгоре е малко труден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kume81 Публикувано 28 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Благодаря ви ,колеги.В момента са на 180 градуса, но работата на мотора стана малко груба .Преди това звука беше по- мек,но сглупих като не проверих на колко градуса бяха преди да развия болтовете, но със сигурност бяха повече от 250 градуса.Тогава нямаше и драми с пропушване ,а сега докато не загрее пуши малко,но не конденз Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 А защо реши, че имаш нужда от реглаж на дюзите? Имаше ли някакви проблеми преди това? Под груба работа на мотора само в шума и звука ли има промяна или нещо друго? Задавам тези въпроси, защото се чудя дали с по голяма хлабина ще работи по добре мотора. Кой ти прави регулирането на дюзите? В сервиз или сам го направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kume81 Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Едната имаше показание примерно+ 1.6 ,а другите 0 .6- 0,7 .Наложи ми се да правя скоростна кутия- ръчна,изчезна ми задната.След свалянето и реших да сменя съединител и маховик.Показанието на тази дюза падна на 1.1 след слагането на новия маховик.Имам едно тресене към 1800 оборота като задържиш газта там все едно работи на 3 цилиндъра.Нагоре или надолу го няма.Корекцията ми беше 1.9.С новия маховик Корекцията слезе на 0,а тресенето понамаля.Влязох във филма с опръстените заради това разминаване с едната дюза и заради това ,че маслото ми беше над максимума,но като им носих маслото на майсторите сигурно са го сложили цялото-4литра .Така си беше от начало и 10000 км. не мръдна ,но като незнам колко бързо влиза нафта в маслото и какво ниво държи .Ето ти смяна на опръстени и всички болтове и бобчета за всеки случай.Всичко е в сервиз,но не е специализиран за ауди.За реглажа аз им казвах на колко градуса и се прави пред мен,но на око без часовник.След това е закачих на кабела и от 3 дюза по- високите показания се преместиха на 1ва.Другото с пропушване то го знаеш.Благодаря ,все пак за интереса който проявяваш. Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk И вибрациите се завърнаха Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Колега ако си от София, може да отидеш до Das Auto Service. Ще ти направят точния реглаж с необходимите неща. Не става на око. Ако имаш проблемна дюза, можеш да установиш след смяна на местата. (След всяка смяна трябва и нови О-пръстени). Най-добре първо при дас ауто или друг с необходимите неща за качествен реглаж. После експериментирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Не го мислете реглажния болт, не е от него, ако е настроен правилно. Моят реглаж е правен на око. Някои цилиндри ми се бяха разхлабили с повече от 2 оборота, но нито корекциите, нито усещането на празния ход ми се измениха осезаемо след това. В този контекст +-5 градуса няма да причинят революция. Ясно е, че не е професионално и пише друго по книгите, но в случая не говорим за това. Относно чуденката дали с по-голяма хлабина ще работи по-добре, според мен това е несериозно. Не може по-ниско налягане на впръскването да доведе до подобрение на работата, просто физика. Може да добавим и факта, че в началото спецификацията на 1.9 моторите е била 225 градуса, а след това е ревизирана на 180. Чисто хипотетично, дори да приемем, че може усещането на празен ход да се подобри, със сигурност няма да е в полза за генералното представяне на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване