Jump to content

A4 B6 AVF Quattro


Recommended Posts

Добър ден колеги, предстои ми покупка на въпросния автомобил (Audi A4 B6 1.9TDI AVF Quattro) изчетох адски много всякакви различни теми и вече се запознах долу горе с мотора поддръжката на самия автомобил и какви са му проблемните места, но така и не намерих никъде за Quattro-то на въпросното ауди- откъм поддръжка за какво да гледам при покупката чукане, хлопане, течове? 

Забравих да кажа... въпросния автомобил няма да се купува от България,а от Австрия ЛИЧНО ! 

Мисля също да го чип-на... Някой ако е с чипнато AVF Quattro (задължително Quattro ) да си изкаже мнението дали има някакви проблеми със самата система след това 
П.С; И все пак ако на някой му се занимава да ми обясни някои проблемни места на това ауди няма да е лошо може да съм пропуснал някое или колегите по другите форуми да са пропуснали.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на системата.

Може да има по-натам проблем със съединителя,но пак зависи.

Kомбинацията AVF+quattro e само с ръчна 6 степенна кутия.

За другото има писано в темите,има и търсачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви евентуални проблеми мога да очаквам от някоя коята е "тормозена" ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално-турбо,някоя дюза,тандем помпа,съединител и маховик,който е демпферен.

Все пак колата ще е на километри.

Но предишният собственик може да е отремонтирал вече някои неща и не е казано,че ще замине всичко наведнъж.

Мотора е хубав,икономичен,помпа дюза.Куатрото е само с 6 степенна ръчна кутия при AVF мотора както ти споменах по-напред.

Другото препоръчително да се смени при кола нов внос е ангренажен комплект/ремъци,ролки/,пистов ремък,филтри и т.н.

Другите възли са същите като при всяка Б6-ца 2000-2004 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, но като цяло това всичко го знам въпроса ми е като цяло за самия диференциал как да разбера дали не е наред. Ако си запознат с тези неща се надявам да удариш едно рамо 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм.Добре е да се погледне отдолу за какво става дума,да няма течове примерно.

Системата е здрава,но с годините се получавало някакво думкане,поне така съм чел.

Плюс това от Австрия и Швейцария казват,че били като кашкавал отдолу,с ръжда.:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nqmachakai написа:

Мерси, но като цяло това всичко го знам въпроса ми е като цяло за самия диференциал как да разбера дали не е наред. Ако си запознат с тези неща се надявам да удариш едно рамо 

Предполагам ,трябва като сменяш скоростите ,да не думка и като вдигаш по -висока скорост да не вие като икарус!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, tonko2.0T написа:

 

Колега запознат съм с тези неща за Австрия... Имам А4 Б5 1996г баща ми го беше си го купил 2005-2006г. ръжда няма по прагова калници само многоо малко има на предния прозорец точно горе до уплътнението към тавана една две точици също така преди 2 години взехме пак от там Passat B6 2006г който също е така няма ръжда. То там е от кой регион ще го купиш :)  

Преди 1 час, anto1 написа:

Предполагам ,трябва като сменяш скоростите ,да не думка и като вдигаш по -висока скорост да не вие като икарус!

Да, ясно виждал съм/чувал съм такива :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко на майтап се изразих.

Също съм карал кола от Австрия,докарана преди 8-9 г.Явно си прав от кой регион се взима.:)

Макар,че беше от място с много сняг.Още е в движение,но при мой роднина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз го имам това думкане и виене при по-висока скорост. Думкането се получи като тръгвах от светофар и я вкарах в обороти, за да тествам quattro-то, беше ми интересно, и след това при смяна на 2-ра предавка се чува едно страшно удряне, все едно скоростната кутия ще ми влезе в купето. Ако някой има някакво предложение за решение на проблема, моля да сподели. Аз имам усещането, че е тампонът на скоростната кутия, обаче за виенето (което се чува с над 100 км/ч) какво да предприема?

 

Като цяло от този удар, който се усеща, имам чувството, че бяга малко тягата и все едно се разпада в ръцете ми тая кола, а хич не е лоша.. Иначе, задължително първоначално обслужване и редовна смяна на масло. Двигателя е доста надежден и държи на бой. Ако се чипоса, не знам какъв ще му е живота, но аз го обмислям след като оправя тези фрапантни шумове, предизвикани от предишния собственик в Италия... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, CheFolino написа:

 обслужвал ли си халдекса ?

Колега до колкото съм запознат на А4 е Торсен нали ? Там какво е обслужването? На какви километри? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно няма обслужване доколкото съм чел , някои собственици сменят маслото в раздатката.  следиш за течове на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам австрийско Б6 AVB мотор.. като цяло слабо място е модула за чистачките и доста досаден проблем поне при мен.Доста пъти се скапва вече ,а не е от най-евтините неща.За съединителя..ами смених го много скоро -1200лв. понеже нали сме с чип и ... добре е да си помислиш и за това като цяло. Подръжката като масла,филтри,ремъци не е кой знае колко скъпа.Разхода вече от теб зависи.. но при мен сега зимата градско ми удря 10. Това е за което се сещам в момента 

И да добавя..много здраво окачване..адски съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно мерси като цяло ми трябва мнение за Quattro 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...