DJANO Публикувано 30 Април 2017 Доклад Share Публикувано 30 Април 2017 Би трябвало да ти държи оборотите и да не падат. Когато включваш на P трябва да усещаш единствено разтоварването на мотора. При включване на D се усеща как колата се опитва да потегля и се натоварва ама не трябва да има ритане, подскачане и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Април 2017 Доклад Share Публикувано 30 Април 2017 (Редактирано) Преди 3 часа, sladura_vkp написа: Здравейте колеги. Аз като някой новобранец да си задам въпроса за страността на моята скоростна кутия, понеже досега не ми се е включвал локъ-па. Карам на автопилот с 90км/ч. и понанадолно по някое време се изключва локъпа и оборотите падат на 740обр. скороста не се увеличава или намалява и незнам дали така трябва да бъде. И още когато включа на Р или Д усещам леко лашкане, нормално ли е? Нормално е да усещаш лашкане при включване от D на P..... но при 90км/ч на топъл мптор не не би трябвало да изключва локъпа. На студен мотор изключва локъпа прим всички скорости....с цел да не влиза мотор и скорости в максимални обороти. На топъл мотор си държи локъпа дори да пуснеш газта. Към 50км/ч и пуснат педал на газта пада на 740об/мин-1 Редактирано 30 Април 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 1 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Ми незнам вече, изрежда 1-2 и на 3 около 40км се усеща,че включва локъпа оборотите падат и колата се държи все едно е ръчка, всмисъл обороти и скорост вървят заедно и така и на 4 и 5, но става по мудна и когато включа на автопилот и доиде нанадолно и по някое време оборотите паднат на 740. Незнам дали ще записва грешка или така трябва да бъде. Несъм я карал на дълго разтояние продължително на автопилот да видя как се държи. Иначе на 5скорост, при 80км/ч ми държи 1400обр.и когато подам газ не се вдигат веднага, а постепено със скоростомера. На някой от служебните коли "мерцедес, ауди а8, s6 е по различно и затова питам дали да я връщам при майсторите или да си я карам. По скоростите е сменено всичко без корпуса и мозъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Каква е температурата на мотора??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 1 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Нормално загряд 90° Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 При мен не пада на 740об. в движение като е загряла. Виж кодировката, дали е включено DSP, стар стил, нов стил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 1 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Благодарско Дане, утре ще отида до сервиза да им споделя за случая, неискам да пипам нищо, нали имам гаранция, а и немалка сума съм дал. Исках да бъда подготвен да не се излагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Пре мен се получава много рядко когато колата е досно понатискана някакво тресене на 4 скорост Кото ударя кикдауна и я сваля на 3 това тресене изчезва а ,и когато отпусна педала ,и мине на 5 също изчезва.Иначе при нормален стил на каране няма проблеми абсолютно никакви.Мисля,че ще правя ссоро време автомат и аз.Мисля да я закарам на една диагностика до Варна.Грешки иначе и моята не записва абсолютно никакви. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 1 hour ago, loshdancho said: дали е включено DSP Ей това като го бях пуснал при мен и кутията едва ли не буксуваше, ако ти е пуснато го махай бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 1 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 (Редактирано) О.к. джано, утре ще ходя до сервиза и ще им обясня. Днеска я карах и ми направи впечатление, че от 1 до пета не включи локъпа, на един светофар спрях и при потегляне всичко беше о.к. Колата беше в работна тем. 90° и бях минал около 40км. жгратцко. Редактирано 1 Май 2017 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 (Редактирано) Локъпа за да включи трябва няколко секунди да караш с постоянна скорост без да променяш положението на газта. Днес правих опити, и да ти кажа, включи ли локъпа не изключва кто пусна газта. Даже когато падне скоростта и оборотомера отиде под 1200об. си сваля скорост и се усеща как ме спира мотора. А изключва от скорост чак около 45км/ч. и тогава пада на 740оборота. Аз карам с включено DSP . Редактирано 1 Май 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Независимо от подадената газ моя включва на около 40км , но понякога не включва колко и да го залъгвам. На 80км на автопилот понякога изключва и не се включва докато не спра. Ще я карам в сервиза днес и ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Дане, ходих до сервиза и отам ми казаха, че е нещо по електрониката или кодировка за това DSP, но те или не им се занимава или незнаят и несмеят да пипат. Казаха ми да некарам така колата защото може да запаля локъпа и да ходя при жоро или някой които разбира да провери и евентуално да ми я прекодира. Трябва ли да бъде включено DSP-то или не и къде да го търся, макар, че не съм на ти с ваг-кома. Нали сменявах компа и незнам на придишната кола какво е правено Редактирано 2 Май 2017 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Това се прави през ваг-ком и е много лесно. Сега се чудя дали това не ти е потрошило кутията преди това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Я дай кодировките на мотора и скоростите. Редактирано 2 Май 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Джано и аз мисля, че това е помогнало на кутията по бързо да се скапе, защото и на швейцарката от която взех компа , а беше много запазена, се беше скапала с.к. и беше на доста малко км. 143к км. дане дв. Е AFB , а с.к 5нр19 и нещо с 3 букви, но непомня DWO или нещо подобно колата е куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Не бре, с вагкома да извадиш козировкта на скоростите и мотора. Да не се е сгъбясало при смяната на компа нещо. Редактирано 2 Май 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Да де, ама нямам под ръка ваг-ком От както смених компа, двигателя работи мн.добре, но имаше и има едно задържане на обр за сек. на 1200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 2 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Добре се все пак от dsp-то може ли локъпа да изключва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване