DeMarco Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Случая е следния: Имам омасляване (доста обилно) на маркуча след турбото, към интеркулера. Отделно имам омасляване от маркуча на картерните газове, преди сепаратора, разположен върху капака на двигателя (явно сепаратора не си върши работата и от съединението му с маркуча капе върху капака на главата). По ваше мнение, възможно ли е омасляването след турбото да е от картерните газове, минали през студената част от турбото, или да търся проблема в самото турбо? Насочващо, при студено палене сутрин (при -5 градуса) около 4-5 минути пропушва бяло, след това няма такъв проблем. Ускорението е нормално, мотора е сравнително шумен (предполагам от центровката, която е на предверение). Дали да пробвам да изведа картерните газове навън, да почистя всичко и да видя дали отново омазнява маркуча? Сепаратора на картерните газове съм го почиствал с домакинска химия за фурни, изкара 1 месец преди пак да започне да омаслява капака. Мотора е AFN, турбото е от AWX (GT1749VA), има чип и по-големи дюзи. Благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Колко е разхода на масло?И едно НЕпрофесионално мнение-свали и провери в кулера дали има масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Масло не гори, в рамките на 300-500 гр./9000 км. Мислих и това за кулера, но не съм запознат как - трябва ли да разколачвам предницата, или мога да действам "отдолу"? Перката на студената част има лек страничен луфт, но без да сваля турбото не мога да преценя дали е в нормите или не. Турбото леко свири в ниските, на студен двигател, но нищо притеснително според мен - вероятно е да е и от меката връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Щом си с по-големи дюзи, пропушването според мен не означава задължително повреда, особено ако отслабва при по-топло време или повече подгряване. Щом ти гори по-малко от 0.5л за 9000 км аз не мисля, че е и от масло - за да почне да пуши бяло от масло, трябва доста да влиза. В кулера най-вероятно имаш масло, имайки предвид луфта, който си споменал, но ако даваш газ, едва ли се задържа много там. По-силното свирене при студен двигател също не означава проблем. Маркуча на изхода на компресора не може да се омаже така целия, ако избива някъде от крайщата му. За мен капе някъде отгоре. Картерната вентилация е вариант, както и всичко по входящия тракт, което се намира над него и/или по което може да се стече в тази посока. Ако търсиш първоизточника на маслото, варианти много няма - или картерната вентилация, или турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Благодаря! А свалянето на кулера при AFN-a лесно ли е, или трябва да махам бронята? Все пак ми се иска да го погледна и почистя, ако се налага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 21 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Малко развитие по темата: Свалих всички връзки, на омасления маркуч имаше сцепено точно до стягата откъм турбото. Предполагат оттам, от налягането, е излизало маслото, което преди това е влязло от картерните газове. Скъсих маркуча с 1 см, изрязвайки сцепеното, и го сложих така. Лошото е, че турбото хич не ми хареса на какво мяза - перката на студената част ето как изглежда: Има набито на ръба, все едно нещо се е опитало да влезе в турбото и е било смелено! А това е топлата част: Има страничен луфт около 0,5 - 0,7мм, което не знам в допуските ли е. Турбината ще я сваля и почистя, от нагара следващата седмица, но ме съмнява дали ще е достатъчно с тази студена перка и луфта. Някой да е слагал от китайските ремонтни комплекти, че не ми се намират пари за майстори и по-скъпи варианти? Ако да, дайте някой линк, моля! Има ли разлика в ремонтния комплект и перката при GT1749V и GT1749VA? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 За ремонтния комплект не знам, перките са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) Китайски ремонтен комплект слагат джамбазите при продажба (и проблем в турбото де) . Моя майстор е носил турбо на Мерцедес S май 200лв 5000км мина.... Луфт НЕ трябва да има.Но дали 0.5 значи,че ще издържи още 20/30к незнам. Tова е мойта турбина след рециклирането имаше твоя нагар ама перката изглеждаше добре (имаше луфт де) ама колата пушеше много над 3000 оборота Редактирано 22 Февруари 2017 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 къде си рециклира турбината колега ? И доволен ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) https://www.th-group.eu/bg/turbos Предивмно камионски турбини правят зимат до колкото знам 10% по скъпо от другите сервизи но определено са номер 1. на снимката се вижда все едно съм я купил от магазина всичко се сваля, пясъкоструене дори.... Две години гаранция моя майстор а и други по малки сервизи (майстори) работят с тях относно коли,защото взимат по скъпо но качествено! Редактирано 23 Февруари 2017 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Турбото изглежда супер почистено! Сменяни ли са карантиите, или само почистване? Ако не е тайна, какво излезе като сметка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Първо да вметна,че тази турбина (Garrett разбира се) е на джипката ми Нисан X-Trail 2.2DCI. Но това не е от голямо значение. От старата само корубите останаха,който са почистени и пясъкоструни. Всичко е ново и нови гарнитури ми дадоха това ми струваше 760лв което според мен е добре. В сайта,който съм дал има стъпките със снимки при рециклиране. Редактирано 23 Февруари 2017 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 На мен доколкото ми е известно навсякъде ги чистят така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) и би трябвало Редактирано 24 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 За съжаление не разполагам с такива финанси за колата, и ще трябва да мина по трънливия китайски път. Но първо само ще я почистя за да видя дали омаслява. Благодаря за насоките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Ами свалих турбото, почистих го, сглобих го, а довечера ще го върна на колата. Всичко това вчера, ама ми се ега махата! Ако някой иска помощ с идеи за сваляне и почистване, да свирка! Има зор, особено когато го правиш за пръв път по грешни инструкции с неправилните инструменти! Оказа се, че луфта е минимален и само страничен (радиален), аксиален нямаше никакъв. Начуканото по студената лопатка беше само повърхностно, като единствено може да е разбазикало слабо баланса, но не и да влияе на въздушния поток. Сега ме мъчи една мисъл - възможно ли е водача на променливата геометрия да се сложи наобратно? Уж внимавах много, ама по тъмно и с 3 годишен помощник, не съм сигурен дали съм сложил този водач правилно! Моля, ако някой е бутал GT1749V или GT1749VA, да сподели опит! Мерсаж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 За гривната,ако питаш-ДА,може да я обърнеш.Тогава ще пренадува винаги.От едната страна ръбчетата са остри,а от другата леко обли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeMarco Публикувано 1 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Предполагам заоблените ръбчета трябва да са от горната страна? Благодаря за съвета! Редактирано 1 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Точно така,заоблените са нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване