vladimir7979 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 здр,колеги имам проблем с есп -системата,след 400 км кошмарни,заради шибаното есп,каква е функцията на този бутон? защото след като светна лампата на есп-то в комбинация с подгрева,колата влезе в някакъв авариен режим ,не иска да вдига повече от 60км и на всичкото отгоре педала на газта е напълно игнориран,държи 1200 об и това е,няма такава щуротия никъде,утре ще я карам в сервиз,иначе грешката е sensor accerelation,изгубен сигнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Тази грешка е някакъв сензор за ускорение, ако се е прецакал явно затова е елезнала в този авариен режим. Иначе есп е система за стабилизиране на колата при поднасяне/боксуване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Като изгасиш колата и я запалиш отново,лампата на ESP-то угасва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 изгасва ,но в момента в който подам газ светва в тандем с подгряването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Незнам дали има общо,но-Passat Б5.5 свети лампата за ESP - Фолксваген Клуб България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Иконката на подгрева е идентична с check engine при дизеловите двигатели. Най-добре си закачи колата на VAG-COM заедно с някой, който достатъчно разбира за да ти каже директно каква ти е драмата. Принципно бутонът ESP е за деактивиране на самата функция и нищо друго. Ако свети лампата на таблото без да си го натискал това означава дефект в самата система. Проблемът е, че тя е доста комплексна - работи с купища сензори (включително и ABS) и някой от тях ако дефектира цялата система отказва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 преди 7 минути, tonko2.0T написа: Незнам дали има общо,но-Passat Б5.5 свети лампата за ESP - Фолксваген Клуб България не съм сигурен дали става въпрос за същото нещо,моите симптоми са други,незнам при б6-цата дали има сензор за ускорение и да се намира на педала преди 7 минути, Wizi написа: Иконката на подгрева е идентична с check engine при дизеловите двигатели. Най-добре си закачи колата на VAG-COM заедно с някой, който достатъчно разбира за да ти каже директно каква ти е драмата. Принципно бутонът ESP е за деактивиране на самата функция и нищо друго. Ако свети лампата на таблото без да си го натискал това означава дефект в самата система. Проблемът е, че тя е доста комплексна - работи с купища сензори (включително и ABS) и някой от тях ако дефектира цялата система отказва. утре ще я карам в сервиз,че аз имам кабел ама нямам идея къде да го търся този сензор,точно затова попитах за бутона,за какъв чеп са го сложили след като когато има проблем не мога да я изкл тази система,карах в сняг(в сърбия) отпуснах газта за момент и се е'''а мамата,-1200 оборота на място 63 км макс скорост на 6-та,и това го поддържа като круизконтрол-на нагорнище ускорява до 63км,на надолнище поддържа 63км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Както казах: това, че на таблото свети ESP означава, че имаш драма с него или някоя от спомагателните системи. Ако очакваш натискайки копчето ESP на таблото да изключиш системата и да си разрешиш проблема по-добре иди пусни ТОТО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Готово,проблема е локализиран,датчик позиция педал на газта,чакам отговор от колегата RAINO за цена,че няма алтернативи,само оригинал,между другото тази сутрин всичко беше ок,нито светещи лампи,нито проблем с вървежа,но определено е за смяна Преди 3 часа, Wizi написа: Както казах: това, че на таблото свети ESP означава, че имаш драма с него или някоя от спомагателните системи. Ако очакваш натискайки копчето ESP на таблото да изключиш системата и да си разрешиш проблема по-добре иди пусни ТОТО така е колега прав си,,ама когато се случи на пътя се търсят алтернативни варианти,след случилото се правех диагностика насред магистралата с цел ако е временна грешка да е изтрия,но не се получи и минах на плн Б,да изкл есп-то,което и то не се получи,а и незнам защо ми сигнализира проблем с есп-то,след като имам проблем с педала на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Може да има нужда само от почистване и изсушаване. Виж и тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 мерси колега @nTon ,точно това е моя проблем,досега не съм имал проблем с отводяването около еку-то ама явно винаги има пръв път,ще погледна около еку-то и ще го свалям този потенциометър да го почистя,по скоро проблема е около еку-то-валеше много сняг и е напълно възможно да е замръзнал отвора за оттичане на водата,за момента отхвърлям вероятността за вода вътре в датика,нямам влага в купето а и той е затворен,но е факт чесе оправи от самосебе си благодаря на всички отзова ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване