Xpl0d Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Проблема е следния : От миналата година колата изведнъж започна да "забива" и да не набира когато искам да ускоря. Оборотомера забива , колата не ускорява, започва да тресе и после се "отпушва" и започва да ускорява както трябва. Мислех , че е от кофти газ. След смяна на бензиностанцията проблема остана, дори се задълбочи. Започна изобщо да не ускорява. Мислех ,че проблема от самия газов инжекцион. След диагностика се оказа, че лабда сондата била " ленива" и я смених. Смених и свещи + гарнитура на капака (беше избило масло при свещите). Сондата , която сложиха беше БОШ уж за тоя мотор. Месец нещата бяха долу-горе добре. След това същите симптоми. Отново ми смениха сондата - тоя път Делфи. След 2 седмици отново същите проблеми. Изчистен е дросела и дебитомера. Сменени са филтрите : въздушен , горивен и филтрите на газовото. Колата продължава да придърпва при ускорение и разхода скочи на 13/100 извънградско. На диагностика излиза , че ламбда сондата блокира винаги на богата смес. Година и половина я карах на газ и на бензин без проблем. Вече се чудя къде да търся проблема , че много "майстори" - мнения всякакви. Изчетох разни теми по различни форуми , но не намирам решение. Чудя се дали някой от вас е бил с подобен проблем и как е оправил нещата. Колата е ауди а3 1.8 AGN автоматик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 1 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Някакви идеи , препоръки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Възможно е да ти е запушен катализатора. Но както разбирам от това което си написал ти караш на газ, на бензин имаш ли такива проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 1 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Катализатора е премахнат от предния собственик. Проблема го има и на бензин и на газ. На бензин не се усещя особено но разхода и на двете горива е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DGSTN Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Възможно е да имаш спукан въздуховод - или пластмасовата гофрирана тръба между дебитомера и дросела, или някъде по картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Гофрирания въздуховод е сменен. Може ли снимка на картерната вентилация и специално на кое точно да се обърне внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Колега, не искам да прозвучи тъпо, но сигурен ли си, че не са свещите? Преди време на форд фокус СТ смениха свещите с уж по-хубави и този проблем се появи... След като сложиха различни свещи се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Колега, този мотор 1.8 Т не търпи ламбда сонда, която е универсална, трябва си оригинална, не ме питай откъде знам. Но за да си сигурен в твоя случай дали е от нея, вземи а проба такава, която работи аекватно . Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 След смяна напукани маркучи около инжекторите на газото придърпването изчезна. Сега смених отново ламбда сондата и ще почна да засичам разхода отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване