Jump to content

Моля за съвети при покупка на Audi A6 2.7 s-tronic/3.0 quatro tiptronic


Recommended Posts

Привет колеги,

Моля за съвети и насоки при покупката на Audi A6 2.7 s-tronic/3.0 quatro tiptronic кое от двете е за предпочита имайки се в предвид че А6 2.7 не  е quatro и s-tronic=мултитроник. Да си призная честно четох страшно много и колкото повече чета толкова по голяма каша ми става в главата. В общи линии разбрах че трябва да се бяга от мултитроника. При quatro-то няма как да имаме мултитроник. Моля за съвети имайки в предвид че колите най вероятно ще са на 300к км. на какво да обърна внимание при първоначалният оглед за да набележа автомобил който да посети лицензиран сервиз на ауди за пълна диагностика? Ако може някой да сподели болежките си за гореспоменатите модели ще съм му благодарен.

Извинявам се предварително за темата. Знам че има теми подобни на моята но са доста по стари.

 

Благодаря ви предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да вземеш си предвиди скъпи ремонти, неизбежни са колкото и да проверяваш.

вериги, дюзи, клапи, турбо, скорости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По технически данни два много различни автомобила

различен разход - 2,7 е по-малък - ако искаш да плащаш по малко по бензиностанциите 2,7-та (не вярвай, че харчели еднакво, не е така ако са поддържани както трябва и отремонтирани от разбиращи хора си харчат колкото си пише по книжката незвисимо че са на 10+ или 20+ години)

поведение на пътя - искаш добър старт, стабилност и скорост в завоите quattro е за теб т.е. 3.0 -та

поддръжката долу горе еднаква леко ама много леко клони към 2,7 т.е. малко по евтино е (говоря за поддръжка, обслужване и консумативи, не говоря за ремонти) + маслата за quattro-то са допълнителното

Ремонтите са еднакви (с изключение на quattro-то като допълнителен разход)

 

Абе разликите идват основно от quattro-то - 4 еднакви гуми и всичко по 2 - та така

300к км. знаеш какво значи - живота им е свършил и всичко трябва да се очаква, задели си пари почти толкова колкото струват и каквото остане като смениш колата с друга го смятай за наследство от забравена леля. Тези автомобили са направени за 300-350 к км, няма ги старите милионници вече.

 

И аз съм се насочил към такава затова хода карам тествам вече доста време и затова. Примирил съм се с 300+ к км :) и стискам палци предните собственици да са ги къткали :)

Успех дано да съм ти помогнал с нещо.

 

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за адекватните и бързи отговори. Хвърлил съм око на следните автомобили колко са истински не се знае.

Ако някой ги е гледал вече моля да сподели :respekt:

 

1.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487952549648445&slink=25f1q7

2.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11488571398446259&slink=25f1q7

3.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11488028623616884&slink=25f1q7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих взел нов внос. Търси карана тук поня 2г и с доказуеми ремонти и обслужвания. Само докато купиш новия внос, имаш още 3 бона такси , застраховки и обслужване + някой друг ремонт. Доата пострни са и 3те които си харесал.

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен 1-2-3 литра по-нисък разход всичко друго на 2.7 е минус. Като цяло това е детунингована версия на 3ка. Няма куатро и е с мултитроник. Да не говорим, че според мен 225 коня са малко на толкова тежка кола, пък какво остава с 2.7 мотор на предно. Изобщо моя съвет е да се бяга далеч. Или взимаш 2.0тди ръчка и караш А6ца за без пари или 3.0тди и отделяш някой друг лев за куатро и поне малко адекватен вървеж.

Моята е на 240к, имам я от 6-7 години. Единствено съм сменил турбо и ревизия на скорости като скъп ремонт. Всичко друго е било дребна работа. Очаква ме и смяна на вериги скоро.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше ми се тази да е quattro но уви.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440591082841856&slink=25buwa

Какво ще кажете за този мотор имам и номер на рама :)

муллтитроник ли е?

 

WAUZZZ4F87N083204

 

Благодаря на всички за отделеното време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно щях да пиша че изглежда прилично докато не прочетох сменени ангренажни ролки.:)

Иначе предно, мултитроник и 2.7...

И 10 на 100 градско ама може би в някое село.

Карал ли си кола със CVT. Не е за всеки, но лично на мен ми харесва да ускорява без да си мени оборотите. Ако и ти си така колата от горния пост изглежда що годе добре.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснявам ме единственно Муктитроника но в крайна сметка най хубавата кола си е новата а след нея добре поддържаната :) мога само да се надявам колата да е читава и да я запращам като порше. Като цяло не съм състезател и не обичам високите скорости търся комфорт и возия. :) Говорих с продавача културно момче струва ми се че съвестно я е обслужвал.

Galin тази кола гледал ли си я?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486219306848316&slink=25k5r7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е сменял маслото на скоростите? Обикновено никой не се сеща да го направи, но ако имат проблем тогава масово пробват смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ми се искаше да влезе в Порше Запад да си ми кажат хората какви логове има..... здраве да е, не ми е писано явно.

ОЩЕ ВЕДНЪЖ АДМИРАЦИИ  И ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/8/2017 at 8:55 PM, Cloud said:

А6 2.7 не  е quatro и s-tronic=мултитроник.

ес-троник е кутия с двойнодисков съединител. На колите на предно се монтира при А4/Б9 и фейслифта на А6/Ц7.

Пожелавам ти да си купиш такава кола....ако не сега, след време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте :) знам че не ми е мястото тук, но моля за съвети относно тази обява:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487143383131269&slink=26hs96

ако някой е запознат да каже къде във Варна да отида да закачат колата и да я проверят.

благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/8/2017 at 9:50 PM, zafirovp said:

Освен 1-2-3 литра по-нисък разход всичко друго на 2.7 е минус. Като цяло това е детунингована версия на 3ка. Няма куатро и е с мултитроник. Да не говорим, че според мен 225 коня са малко на толкова тежка кола, пък какво остава с 2.7 мотор на предно. Изобщо моя съвет е да се бяга далеч. Или взимаш 2.0тди ръчка и караш А6ца за без пари или 3.0тди и отделяш някой друг лев за куатро и поне малко адекватен вървеж.

Моята е на 240к, имам я от 6-7 години. Единствено съм сменил турбо и ревизия на скорости като скъп ремонт. Всичко друго е било дребна работа. Очаква ме и смяна на вериги скоро.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Като почнете да пишете глупости за 2.7 че била кофти , и т.н говорите наизуст .
Много ми е кофти че ми гори 5 литра под 3.0 в града.Колата е с предно и лети.
Минус е стабилноста и в завои ако влизаш в тях "мъжката".
Мултитроника е проблемен ако си купиш талига на 400-500к+ км.Имали живот 300к км , моята е на 280к , ела да те кача да ми кажеш "пред умиране ли е" щото върви като откачена ако я натисна.
Спор няма за КУАТРОТО но и обслужването е повече. 2,7 куатро гори 15 градско...
Всичко зависи на каква кола ще попаднеш.И 3.0 куатро да вземеш на 650 хиляди километра няма да си доволен като почнеш да вадиш от джоба си,но спрете да плюете 2.7 просто защото масово се карат трошки в България внос от Италия , изморени на 500+к км.
И 2.7-цата си има достойнства и не е по-лош автомобил.
Въпроса е да определиш нуждите си , за какво ти трябва, къде я караш, имаш ли нужда от куатро , какъв ти е стилът на шофиране и много други.

П.с. Колеги нищо лично но някои от вас плюят всичко различно от 3.0 куатро.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Ха така :) всичко е направено с някаква цел за оптимална печалба на Audi  и задоволяване на разлини вкусове.

В годините когато тези бангии са ги правели в страните към които са ориентирани продажбите са искали най-много 3,0 TDI и затова са произвели най-много респективно купени много и респективно оцелели най-много десетилетие след това. От там в нашата страна са взети най-много и от там най-много вървят по пътищата.

Но ако се направи следната сметка на бройките:

 

ЦИФРИТЕ СА ИЗМИСЛЕНИ И СА ИЛЮСТРАТИВНИ

3,0

Купени - 1000, Вървят  800, Ремонтирани - 700 - БЕЗПРОБЛЕМ - 100

2,7

Купени - 100, Вървят  80, Ремонтирани - 70 - БЕЗПРОБЛЕМ - 10

2.0

Купени - 10, Вървят  8, Ремонтирани - 7 - БЕЗПРОБЛЕМ - 1

 

и едностранно се гледат БЕЗПРОБЛЕМ - 3,0 е "врЪХТЪ" на сладоледа :) щото тези 100 бройки са най-много от всичките.

 

а за мен ако имаше A6 4F 2006 година 2,0 TDI навигация с големия екран и автомат на 100 000 реални километра с S line пакет ще е перфектната кола и ще я отнеса като куцо пиле домат - ама няма :)

Ако намеря нещо на истински 100 000 от тези години с горните изисквания дори и голям бензинов  да е ще го взема

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...