Nonchev Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) Здравейте имам проблеми с 1) хидравликата, при навиване волана най-вече при ниски обороти под 2000 вие и скрибуца и цялото това виене е умопобъркващо. Огледаха хидравличната рейка-но ми казаха, че не е оттам проблема. Най-вероятно според мен ще да е от хидравличната помпа. Смених пистовия ремък с обтяжната и паразитната ролки към него, но според мен ролката на хидравличната помпа пак приплъзва и виенето пак си го има. Смених и маслото на хидравликата, че беше гъсто от Ravenol SSF Semisynthetic минах на ATF 3-с такова ми казаха, че са го подменили. Но според мен, за да се подмени цялото е необходимо да се отвори и рейката, което най-вероятно не е правено. Нивото на хидравличното масло винаги ми е константно когато го следя, не съм забелязал течове. Отделно имам и въпрос за самото хидравлично масло- на казанчето пише само минерално спецификация G 004 000 M2, а може ли да се кара с полусинтетично примерно Ravenol или ATF 3 ? Трябва ли да сменям на 100% хидравличната помпа или има и друг чалъм и ако не я сменя ще ми замине ли по-бързо пистовия ремък. Има ли начин да не купувам чисто нова хидравлична помпа-щото е бая цифра към 450лв. 2) плющене и свистене-колата е с газов инжекцион Landi Renzo-така я купих, слагана е преди 23 000км в оторизиран сервиз. Не е обслужвана(газово), но скоро мисля да отида да я прегледат и там, защото когато е студена и я запаля и почва едно такова периодично свистене като от хеликоптер и вече взе да се усилва като шум. Като дигне температурата до 70-75 градуса и шума постепенно се губи. Шумът не е от ремъците. Дали не е водна помпа или пулове на клапани - понеже шумът е отдясно навътре към мотора–близо до щеката до масло, поне аз така го локализирам. Нивото на антифриза също е константно. 3) климатроник-вчера си пуснах климатика малко да ми поизкара влагата от купето и останах неприятно изненадан-включи се някаква перка и до такава степен се усили, че направо щях да излетя-веднага включих на режим ECON, и оттам пък забелязах, че минавайка на ECON при положение, че беше загряла на 90 градуса при зададена температура от 23 градуса взе да духа студено. Чак като задам 24,5 градуса тогава почва да духа топло, тогава външната температура беше около 5 градуса. Да не би да имам и проблем с датчика за температура. Тая перка каква е и какво може да е дефектирала. И проблем ли е, че я държа да работи на 1 чертичка като скорост на духане ? 4) ЕSP-Аудито го купих на 17-ки с Dunlop WinterSport 3D 225/45/17 размер, но бяха поизтъркани 2 от гумите и ги смених отпред с два броя 205/50/17 Nokian WR D4. Разликата е +3мм в полза на новите. Отзад остана на 225/45. Интересно стана като стъпих на финно заледен след дъжд асфалт, усетих допълнително електрическо усилие във волана, но без да святка лампата на ESP-то, веднага разбрах че е заледено и съобразих скоростта. Много рядко ми светва лампата на ESP-то сама в най-критичните моменти при пробоксуване, а иначе го усещам, че работи но не свети лампата. Това ли му е нормалната работа. Аудито е 1.6 102к.с. Моля ви помагайте, карал съм го само 2000км, а всеки месец по два пъти съм в сервиза и не мога да се изкефя още че съм седнал в АУДИ .... Редактирано 10 Март 2017 от Nonchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geniustuni Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Проблема с хидравликата може да е и от маркуча за високото налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 (Редактирано) Как мога да разбера дали е от маркуча ? Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geniustuni Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Със смяна на маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 преди 11 минути, Nonchev написа: Как мога да разбера дали е от маркуча ? Първо провери помпата ... Вземи една метална тръбичка и я допри до нея, другата част на ухото. Ако има проблем в нея се чува много ясно. Може да хванеш шайбата й и да я разклатиш. Човек с опит веднага разбира да ли има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 (Редактирано) Ще проверя след като я взема от майстора, оказа се че пистовият ремък е фалшив и оттам ми идва плющенето и свистенето. Той направо беше тръгнал да изхвърля пепел. Уж купуваш Bosch, пък боклук, сега поръчах Optibelt, дано да е читав. Благодаря за помощта, момчета Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Едва ли проблема е от ремъка. От майстора може .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Той маркучът трябва да е този, който тръгва от казанчето на хидравликата и отива в помпата ? или за друг маркуч става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 За "другия" става въпрос. По скъпия ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Къде се намира, че по спомени карам в момента... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geniustuni Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 От помпата към рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване