Jump to content

първо палене сутрин .


Germanecaa

Recommended Posts

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Със смяна на главата ще си реши проблема със антифриза да пука се вътрешно на първи или четвърти нестава да се заварява нова 1100 лева но с паленето проблема ще остане

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От магазина за авточасти това са микро пукнатити вътре по каналите няма достъп до там задатия заварят но пробвай белким стане но ако не стане нали знаеш че пак трябва да се отваря и това са разходи

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не подлежеше на заваряне, взех втора ръка от сеат леон 2009 година 440,00 лева с всичко по нея без дюзи.

Иначе всички части и манипулации ми излязоха 2540 лева, труда от мен.

Лично според мен, не се набутвай с нова, намери си втора ръка, по възможност след 2008 година.

Може от шкода , сеат, фолксваген.

Караш я на проверка за спуквания после една стружка за почистване на челото, пасване на клапани, нови лагерчета на валовете, промиване на всичко, нови гарнитури, болтове и други педерастии и после само газ.

Моят съвет е прави докато не станало късно. При мен стана воден удар, смяна на бутало и биела на 1 цилиндър от там нови биелни лагери и т.н.. Става по скъпо.

Редактирано от topi78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сьщо имам проблема с пьрво палене(неравномерна работа с пушек бяло синкав за около 1 м )след сменена глава , антиз не губи вече,ще сам благодарен ако ме насочите кьм майстор в Пловдив и режиона,който да ми помогне 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирам се и на подрегвните свещи на ваг- ком - не засича изгорели но аз държа да си ги проверя , някой знае ли как мога да ги проверя една по една дали всички са в изправност. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземаш един кабел от плюса на аклуматора и като допреш трябва да даде искра ако е изгоряля тя ште ти я запише компа и над 5 градоса подгрева не играе никаква роля

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

а нея как мога да я проверя дали си работи нормално ? щото някъде четох че тя работи или не работи няма как 1-път да прави мизерии , 1 път не . 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай дай контакт няколко пъти преди да запалиш ако запали от първия път значи връшта но едвали ще връща

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колеги  аз долу - горе открих проблема миналия ден проверих подгревните свещи всички бяха ок. случайно попаднах на една добавка (гелова ) за спиране на течове в охл. система сложих я в разширителния съд минах около 150-200км антифриза не помръдна и сутрин паленето значително се промени ! пали от първия път не се чуди тъй че при мен проблема може би е спукана глава..  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия добавки са толкова лоша идея, ама толкова лоша...... съвет: прави 14 промивки сега на охладителната система с почистващи препарати и решавай най-накрая проблема! И никога не ползвай повече запушващи добавки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуугълни. Особено по чуждеезиковите форуми има писано доста. Смяташ ли, че препарата разгриначива "лоши" дупки от "добри" дупки, като тръби, стеснения, охладители. Наслагва се навсякъде, вкл по главата. Опитът е показал, че вероятността да правиш основен ремонт ЗАРАДИ подобна добавка след година или две е по-голяма, от колкото да решиш трайно проблем! Прави няколко промивки и сменяй антифриза докато още е прясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката е като обезболяващо за зъбобол - атакува симптомите временно, но не решава проблема. Същевременно създава нови проблеми ако разчиташ дългосрочно на това. Така че се изчиствай от лекарствата, търси и решавай проблема. Не гадай какво да правиш ако като излекуваш кариеса още имаш болки - стигни първо до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...