Jump to content

Тресене при ускоряване


Georgi Zhekov

Recommended Posts

Имам следния проблем при ускорение между 1800-2300 оборота на 5 и 6 скорост се получава едно претрисане и след като мине тези обороти се оправя. Някой имам ли е този проблем. До колкото знам турбината се включва на 1800 оборота, възможно ли е това да се получава понеже турбината е задръстена. Като взимах колата майстора каза че турбината е задръстена понеже колата не била карана много или била карана само градско на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди на една качествена диагностика в някой от сервизите, които колегите ти препоръчаха неколкократно в други теми. От много неща може да е и няма смисъл да само да си гадаем тук или да даваш пари за тия добавки, за които разпитваш. Може да е и от дюзата дето ти бяха казали че е "запушена".

Ти не я ли изпъна тая кола някъде извънградско вече, че още е задръстена от градското турбината?

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минал съм вече 1200 км от който 800 извънградско и имам само този проблем и това притрисане на празен ход като загрее. Ускорява напълно нормално и върви много добре. Ходих при Ифидика като взимах колата каза че всичко е Ок само едната едната дюза давала различни параметри и турбината била задрастена и ме посаветва да я изпъна извънградско и така и направих като ходих тази седмица към Пловдив вървеше много добре колата само това притрисане на 5 и 6 между тези обороти ме дразни. Ако наистина е от турбината колко е  почистването на торбината 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я оставих да я правят и от сервиза казаха че е дюза. Казаха ми цена 150 лв за дюзата втора употреба моята не можела да се рециклира сега съм в очакване да се обадят да кажът че е готова :) Надявамсе да няма други изненади

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я правих в сервиз "Дружба" в град Добрич. Отношението в сервиза много ми хареса и за в бъдеще мисля там да ходя. Малко по-скъпо работят но разбират от работата си и отношението е много добро а за мен това е важно. Под легло имаше предвид сигурно самото място където се поставя дюзата в цилиндъра. Каза ми че най-вероятно колата е била продадена заради този проблем понеже си личало че и друг път са правени ремонти но предните майстори не са забелязали от къде идва проблема и явно предния собственик е сменял няколко пъти дюзата на този цилиндър и накрая решил да я продаде за без пари пък ремонта се оказа не толкова скъп. Много зависи кой ти прави колата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било интересно да цитираш твоите майстори и да дадеш по-добро описание на проблема, диагнозата и в какво точно се изразява решението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

И на мен изписва грешка на дюзата на третия цилиндър но единствения проблем е игрането на оборотите на празед ход в задръстване под 10км/ч но с натиснат съединител няма този проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Озвинявай би ли ми разяснил малко че това не ми говори абсолютно нищо 

Благодаря

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти говори абсолютно нищо ще го кажа кратко - колата е над 200 000 км пробег със сигурност , ремонтът ще скъп ( 1000+ лева ) . Те и затова се продават тези коли , защото отдавна са си дали своето на първият им собственик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за километрите 

Ама няма кво друго да очакваме от вносни коли

само събираме боклуците на Швейцарците и Италиянците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...