gpetkov Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Здравейте напоследък забелязах,че при първо палене яко мирише на нафта и пуши сив/син пушек,после като загрей се оправя. Какъв може да е проблема? А4 1.9тди 110 к.с АФН. Маслото изобщо не го пипа,всички течности са си на макс,свещите ги смених преди 4 месеца с на Бери,лулите са малко прецакани,но не мисля,че това е проблема?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bokanegra Posted May 13, 2017 Report Share Posted May 13, 2017 Центровка на ГНП ...нищо не пречи да е и свещ ,но едва ли,при тези температури те вобще не се включват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pemupli Posted May 15, 2017 Report Share Posted May 15, 2017 (edited) Следя темата Същото, даже и при "ръчкане" го имам. Като я кротна изчиства сивия пушек Обаче съм с 116 PD Edited May 15, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8_TDI Vasko Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 Предполагам PCV клапана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pemupli Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 Ако този клапан е за маслените пари, сменил капака на клапаните. Като е свален капака си минава въздуха без проблем, като е на колата (сложен с гарнитури, винтове и ..,.) Като смучеш лекинко си минава въздух, а като смучеш яко има съпротивление... Така е и с двата капака....нов( демек стар от морга) и с моя (от колата) Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 (edited) Аз залагам на дюзи, скоро ги чистих и ефекта е поразителен. Виж и помпата да не е в закъснение. А колкото до свещите се включват след като запалиш за няколко минути точно около тази температура сутрин в момента. Лятото забрави сапъстващо подгряване. Edited May 16, 2017 by bobitur п.п Link to comment Share on other sites More sharing options...
pemupli Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 Значи дано са свещи, защото ми работи само една, това го разбрах март месец като я обслужвах. Как е палела зимата още се чудя ??? А за помпата мога ли сам да проверя на VAGCOM или трябва специален стенд ? Просто искам да я проверя ??? Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted May 17, 2017 Report Share Posted May 17, 2017 Тди зимата пали и без подгрев, пробвано. Дюзата е направо в двигателя, т.е няма предкамера. С ваг на канал 000 даваш байсик сетинг и ще ти излезне отдолу вдясно тди тайминг. Ще видиш графиката, но при загрял мотор без консуматори. Хубаво да е над синята линия. Не помня на кой канал се гледа аванса в проценти, но моя е 2.8, т.е една идея под зелената линия. Така зимата ми пали по-добре, и в ниските е по нервна, малко по шумна на празен ход. Също и мг. На празен ход, но там с адаптация малко може да ги вдигнеш без да буташ плочката на помпата. Колкото са по малко като стойност толкова по-добре пали и повече върви и по-малко пуши. При мен най добре се получи на 2,8 мг. Заводско е към 4-5 мг. Но всяка кола си е индивидуално и износването на помпата е различно, но с добра настройка се получават чудеса. На един колега аудито му е на 1,6 мг. Така е купи и помпата си личеше, че е бутана. И не дъвчи на празен ход пък моята е бях пробвал на 1,8 мг. И загряла не иска да свали оборотите и постоянно играеха. Единствено което може да направиш е да си видиш центровката и почистиш дюзите. При мен бяха в нагар и три пъти ги слагах във вана и проверих при познат след това всичките отварят към 200 атм. С добра мъгла и без образуване на капка след няколко проби. Но бях прекарал доста масло и олио за това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pemupli Posted May 17, 2017 Report Share Posted May 17, 2017 Мерси за инфото ? Супер си ! Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now