Jump to content

Сив пушек при А4 АФН


gpetkov

Recommended Posts

Здравейте напоследък забелязах,че при първо палене яко мирише на нафта и пуши сив/син пушек,после като загрей се оправя. Какъв може да е проблема? А4 1.9тди 110 к.с АФН. Маслото изобщо не го пипа,всички течности са си на макс,свещите ги смених преди 4 месеца с на Бери,лулите са малко прецакани,но не мисля,че това е проблема??

Link to comment
Share on other sites

Центровка на ГНП ...нищо не пречи да е и свещ ,но едва ли,при тези температури те вобще не се включват.

Link to comment
Share on other sites

Следя темата


Същото, даже и при "ръчкане" го имам. Като я кротна изчиства сивия пушек
Обаче съм с 116 PD Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Ако този клапан е за маслените пари, сменил капака на клапаните.

Като е свален капака си минава въздуха без проблем, като е на колата (сложен с гарнитури, винтове и ..,.) Като смучеш лекинко си минава въздух, а като смучеш яко има съпротивление... Така е и с двата капака....нов( демек стар от морга) и с моя (от колата)

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Аз залагам на дюзи, скоро ги чистих и ефекта е поразителен. Виж и помпата да не е в закъснение.

 А колкото до свещите се включват след като запалиш за няколко минути точно около тази температура сутрин в момента. Лятото забрави сапъстващо подгряване.

Edited by bobitur
п.п
Link to comment
Share on other sites

Значи дано са свещи, защото ми работи само една, това го разбрах март месец като я обслужвах. Как е палела зимата още се чудя ???

А за помпата мога ли сам да проверя на VAGCOM или трябва специален стенд ?

Просто искам да я проверя ???

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Тди зимата пали и без подгрев, пробвано. Дюзата е направо в двигателя, т.е няма предкамера. 

 С ваг на канал 000 даваш байсик сетинг и ще ти излезне отдолу вдясно тди тайминг. Ще видиш графиката, но при загрял мотор без консуматори. Хубаво да е над синята линия. Не помня на кой канал се гледа аванса в проценти, но моя е 2.8, т.е една идея под зелената линия. Така зимата ми пали по-добре,  и в ниските е по нервна, малко по шумна на празен ход. Също и мг. На празен ход, но там с адаптация малко може да ги вдигнеш без да буташ плочката на помпата. Колкото са по малко като стойност толкова по-добре пали и повече върви и по-малко пуши. При мен най добре се получи на 2,8 мг. Заводско е към 4-5 мг. Но всяка кола си е индивидуално и износването на помпата е различно, но с добра настройка се получават чудеса. На един колега аудито му е на 1,6 мг. Така е купи и помпата си личеше,  че е бутана. И не дъвчи на празен ход пък моята е бях пробвал на 1,8 мг. И загряла не иска да свали оборотите и постоянно играеха. 

 Единствено което може да направиш е да си видиш центровката и почистиш дюзите. При мен бяха в нагар и три пъти ги слагах във вана и проверих при познат след това всичките отварят към 200 атм. С добра мъгла и без образуване на капка след няколко проби.

 Но бях прекарал доста масло и олио за това.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...