Jump to content

Сив пушек при А4 АФН


gpetkov

Recommended Posts

Здравейте напоследък забелязах,че при първо палене яко мирише на нафта и пуши сив/син пушек,после като загрей се оправя. Какъв може да е проблема? А4 1.9тди 110 к.с АФН. Маслото изобщо не го пипа,всички течности са си на макс,свещите ги смених преди 4 месеца с на Бери,лулите са малко прецакани,но не мисля,че това е проблема??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата


Същото, даже и при "ръчкане" го имам. Като я кротна изчиства сивия пушек
Обаче съм с 116 PD Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако този клапан е за маслените пари, сменил капака на клапаните.

Като е свален капака си минава въздуха без проблем, като е на колата (сложен с гарнитури, винтове и ..,.) Като смучеш лекинко си минава въздух, а като смучеш яко има съпротивление... Така е и с двата капака....нов( демек стар от морга) и с моя (от колата)

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на дюзи, скоро ги чистих и ефекта е поразителен. Виж и помпата да не е в закъснение.

 А колкото до свещите се включват след като запалиш за няколко минути точно около тази температура сутрин в момента. Лятото забрави сапъстващо подгряване.

Редактирано от bobitur
п.п
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дано са свещи, защото ми работи само една, това го разбрах март месец като я обслужвах. Как е палела зимата още се чудя ???

А за помпата мога ли сам да проверя на VAGCOM или трябва специален стенд ?

Просто искам да я проверя ???

Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тди зимата пали и без подгрев, пробвано. Дюзата е направо в двигателя, т.е няма предкамера. 

 С ваг на канал 000 даваш байсик сетинг и ще ти излезне отдолу вдясно тди тайминг. Ще видиш графиката, но при загрял мотор без консуматори. Хубаво да е над синята линия. Не помня на кой канал се гледа аванса в проценти, но моя е 2.8, т.е една идея под зелената линия. Така зимата ми пали по-добре,  и в ниските е по нервна, малко по шумна на празен ход. Също и мг. На празен ход, но там с адаптация малко може да ги вдигнеш без да буташ плочката на помпата. Колкото са по малко като стойност толкова по-добре пали и повече върви и по-малко пуши. При мен най добре се получи на 2,8 мг. Заводско е към 4-5 мг. Но всяка кола си е индивидуално и износването на помпата е различно, но с добра настройка се получават чудеса. На един колега аудито му е на 1,6 мг. Така е купи и помпата си личеше,  че е бутана. И не дъвчи на празен ход пък моята е бях пробвал на 1,8 мг. И загряла не иска да свали оборотите и постоянно играеха. 

 Единствено което може да направиш е да си видиш центровката и почистиш дюзите. При мен бяха в нагар и три пъти ги слагах във вана и проверих при познат след това всичките отварят към 200 атм. С добра мъгла и без образуване на капка след няколко проби.

 Но бях прекарал доста масло и олио за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...