gpetkov Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Здравейте напоследък забелязах,че при първо палене яко мирише на нафта и пуши сив/син пушек,после като загрей се оправя. Какъв може да е проблема? А4 1.9тди 110 к.с АФН. Маслото изобщо не го пипа,всички течности са си на макс,свещите ги смених преди 4 месеца с на Бери,лулите са малко прецакани,но не мисля,че това е проблема?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 13 Май 2017 Доклад Share Публикувано 13 Май 2017 Центровка на ГНП ...нищо не пречи да е и свещ ,но едва ли,при тези температури те вобще не се включват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pemupli Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 (Редактирано) Следя темата Същото, даже и при "ръчкане" го имам. Като я кротна изчиства сивия пушек Обаче съм с 116 PD Редактирано 15 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Предполагам PCV клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pemupli Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Ако този клапан е за маслените пари, сменил капака на клапаните. Като е свален капака си минава въздуха без проблем, като е на колата (сложен с гарнитури, винтове и ..,.) Като смучеш лекинко си минава въздух, а като смучеш яко има съпротивление... Така е и с двата капака....нов( демек стар от морга) и с моя (от колата) Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 (Редактирано) Аз залагам на дюзи, скоро ги чистих и ефекта е поразителен. Виж и помпата да не е в закъснение. А колкото до свещите се включват след като запалиш за няколко минути точно около тази температура сутрин в момента. Лятото забрави сапъстващо подгряване. Редактирано 16 Май 2017 от bobitur п.п Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pemupli Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Значи дано са свещи, защото ми работи само една, това го разбрах март месец като я обслужвах. Как е палела зимата още се чудя ??? А за помпата мога ли сам да проверя на VAGCOM или трябва специален стенд ? Просто искам да я проверя ??? Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Тди зимата пали и без подгрев, пробвано. Дюзата е направо в двигателя, т.е няма предкамера. С ваг на канал 000 даваш байсик сетинг и ще ти излезне отдолу вдясно тди тайминг. Ще видиш графиката, но при загрял мотор без консуматори. Хубаво да е над синята линия. Не помня на кой канал се гледа аванса в проценти, но моя е 2.8, т.е една идея под зелената линия. Така зимата ми пали по-добре, и в ниските е по нервна, малко по шумна на празен ход. Също и мг. На празен ход, но там с адаптация малко може да ги вдигнеш без да буташ плочката на помпата. Колкото са по малко като стойност толкова по-добре пали и повече върви и по-малко пуши. При мен най добре се получи на 2,8 мг. Заводско е към 4-5 мг. Но всяка кола си е индивидуално и износването на помпата е различно, но с добра настройка се получават чудеса. На един колега аудито му е на 1,6 мг. Така е купи и помпата си личеше, че е бутана. И не дъвчи на празен ход пък моята е бях пробвал на 1,8 мг. И загряла не иска да свали оборотите и постоянно играеха. Единствено което може да направиш е да си видиш центровката и почистиш дюзите. При мен бяха в нагар и три пъти ги слагах във вана и проверих при познат след това всичките отварят към 200 атм. С добра мъгла и без образуване на капка след няколко проби. Но бях прекарал доста масло и олио за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pemupli Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Мерси за инфото ? Супер си ! Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване