Jump to content

Смяна на седалки на Ауди а8 д3


nestle_2o1o

Recommended Posts

Привет колеги , интересува ме дали някой е правил интервенцията от пенсионерския салон към комфортния? Трябва ли да се сменят модули и да се пренастройва през ВАГ-Ком? Имали последващи проблеми с паметта след интервенцията? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Малко UP по темата , купих седалките , но сега имам друг проблем. 

1.задните седалки са с лумбално издуване и подгрев ,а старите без. Буксите са същите, като на старите , само че имат повече пин-ове (6-7), а от колата има само само един пин. 

2.предните седалки са с 4 букси,като едната е свързана със самостоятелен конектор , жълтата за аербег-а , сивата също пасва с тази от колата,НО има и кафява която е тотално различна от тази в колата (която е червена) , а също така има 3 големи пина и няколко малки , докато тази от колата има само два (кафяв и червенобял). 

 По въпроса , какво трябва да направя че да заработят тези седалки като обикновенна седалка на ток (без памет). Или поне някой да препоръча добър еладжия в района на Добрич и Варна, който би се справил със свързването на тези пусти седалки.

 Прикачам снимки 

1. Буксите на предната седалка 

2 и 3. Буксите отзаде 

20171213_101929.jpg

20171212_081054.jpg

20171212_081043.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Още един UP (последен). С помощта на колегата more (не знам как да го тагна) ,който ми продаде конекторите ЗА седалките (понеже моите са различни) и неволята, реших сам да разбера кое как се свързва. Както по-горе бях писал моята букса в колата е червена и има само два пина ( кафяв и червенобял), а тази на седалката е кафява с 10 пина. Пиновете от червената букса са "плюс"(червенобял) и "минус"(кафяв) , а пинове които ми трябват от новата букса са три(червенобял, червенолилав и кафяв) ,като кафевия ,както се досещате е "минус" , а другите два са "плюс" . Единият "плюс" е за основните функции (нагоре , надолу, напред, назад, движението на горната част от седалката и надуването на лумбалната част) , а другия "плюс" е за малките копченца (облегалката за врата,колана и т.н.). Аз искам да ми работят само като ел. седалки без никаква памет и т.н. ,за това просто свързвам двата "плюса" на седалката с "плюса" на колата и "минуса" на седалката с "минуса" на колата и всичко работи както трябва. Това е общо взето, процедурата която трябва да направите, за да обзаведете колата с по-модерния салон. Ще се опитам да прикача и снимков материал, за да е по-лесно за други колеги с такъв интерес

received_1605601482865894.jpeg

received_1605601476199228.jpeg

received_1605601499532559.jpeg

received_1605601456199230.jpeg

received_1605601472865895.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

А подгрева как го излекува? Че аз нещо омешах :) и не сработи само подгрева. Всички ел.функции работят, само не знам какво изпуснах при подгрева.

П.П.(Старите също имаха)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, krassi_110 написа:

А подгрева как го излекува? Че аз нещо омешах :) и не сработи само подгрева. Всички ел.функции работят, само не знам какво изпуснах при подгрева.

П.П.(Старите също имаха)

Преди 15 часа, Pavlin87 написа:

Колега само това ли е цялата схема, защото при мен не се получава. С компютара на седалката правил ли си нещо

Мога ли да попитам как подкара всички ел функции

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега виждам ,че е писано по темата. Подгрева си работи без проблем (но забелязах ,че по-бавно загрява от старите) при мен , буксата беше същата , явно колега, на твоите седалки подгрева е заминал или трябва да изчакаш повече време. Така ,както съм ги свързал(в третия пост съм описал процедурата), всички копчета функционират както си ми е реда. За проверка на седалките преди да ги монтирате ,ще ви трябват:

1.Акумулатор

2.Кабели за подаване на ток

3.Буксите за новия салон(с три кабела)

И направете следното:

Оголете трите кабела на буксата по 1 см. Закачете кабелите за подаване на ток на акумулатора. Черната щипка защипва кафевият кабел . Червената щипка защипва червенобелия и червенолилавия. Вкарвате буксата в буксата на седалката. Проверявате дали всички функции работят. Ако и задните ви имат някакви функции ,там става малко по-сложно , но не и невъзможно. За сега на моите задни седалки ,само подгрева остана да подкарам , но ще трябва да сменя и климатроника за целта. Това е , ако ви трябва още инфо , пишете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, при мен беше тотално различно. Салона е от кола 2009та, а моята е 2003та и беше пълен хаос. Даде ми отворена верига за подгрева, като се оказа че кабелите за подгрева са така (един в едната букса, другия в другата). Вече нямам грешки, нямам нищо. НО пускам подгрева(гледам и на ваг-ком, всичко си отчита(на коя степен е и тн)

Обаче не тръгва на 2те предни седалки?! И не знам какво да правя на този етап. И си мисля че просто не отчита, че има седнал човек и не пуска подгрева.

Тук идва и другия ми въпрос, на шофьорската седалка има ли кантар? Ще ми е полезно, ако някой си направи теста, да пусне подгрева, без да сяда за 2 минути и да види дали грее на шофьорското място(защото за всички останали съм сигурен че има кантар, който отчита дали седи някой, но за тази не знам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ше пробвам после , ше те чуя да кажеш какво точно да правя

Добреее, с две думи, на шофьорската седалка подгрева грее ли, ако няма никой върху неяяя :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nestle, търкалям един модул в багажника, дето разправяше че го искаш и щеше лятото да се обаждаш. Да го разкарвам ли или още ти е лято? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя подгрев не иска и не иска да тръгне.

При подгрев на 6та степен затваря веригата и идват 14 волта до срдалката, но не иска да грее мамето му.

И само на 6та степен идва 14в. Ако е на

5,4,3, 2 или 1.. ми набива грешка за отворена верига и идват 8,5в дори на изключен.

Седалките са от 2009-2010та година с вентилация и подгрев. Управлението на климатроника ми е само с подгрев. Но аз искам да си подкарам само подгрева на тоя етап.

Всичко уж е вързано...обаче изпускам нещо и не знам какво......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yavor20v Взех на заем един модул от приятел за проба , но за съжаление, колата не разпознава ключа, не заключва и не отключва. В един сервиз ми казаха, че трябва да взема ключа и още някакви модули, за да стане номера и май май ще правя моя (презапояване на нови резистори).

По темата: може би климатроника(на колата донор) е трябвало да вземеш , понеже имат и копче за вентилацията на седалката , което ме навява на мисълта, че са различни и отвътре, но това са само преположения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, krassi_110 написа:

Тоя подгрев не иска и не иска да тръгне.

При подгрев на 6та степен затваря веригата и идват 14 волта до срдалката, но не иска да грее мамето му.

И само на 6та степен идва 14в. Ако е на

5,4,3, 2 или 1.. ми набива грешка за отворена верига и идват 8,5в дори на изключен.

Седалките са от 2009-2010та година с вентилация и подгрев. Управлението на климатроника ми е само с подгрев. Но аз искам да си подкарам само подгрева на тоя етап.

Всичко уж е вързано...обаче изпускам нещо и не знам какво......

тва си мислих днеска..... по-скоро вземи управление дето има и вентилация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има логика да е от управлението на климатроника , понеже вентилацията и подгрева не могат да работят по едно и също време. Пробвай да смениш климатроника с такъв, който има вентилация , иначе друго предложение нямам. 

Съвет: От човека, от който ще вземаш новото управление, искай и инсталацията от климатроника до седалката понеже твоята няма да има кабелите, които отговарят за вентилацията (освен ако вече не си ги сменил/добавил). Късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можех да се простя с вентилацията. А само за проба няма да стане, тъй като климатроника има CP. Ще го закарам на еладжия да погледне кво става и ако не може да се справи, ще взимам климатроник, съответно разглабяне за прокарване на инсталацията, съответно махане на CP... и то стана еднаааа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...