калоян94 Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте, карам ауди А3 131 2001, от няколко месаца забелязвам, че всяка сутрин има по няколко капки масло на земята, погледнах турбото и то беше много омаслено (егр-а също), ходих в два сервиза в Пловдив и на двете места казват, че турбото е за оправяне, отидох и при трети човек, който доста разбира каза, че егр - а е за смяна и няма да има теч от него и следователно да се омслява турбото, което се намира точно под егр-а , някой да даде съвет какво да правя, да го сменям ли или да рециклирам турбото, не знам и аз много се изнервям с тая каруца ... Редактирано 5 Юни 2017 от калоян94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Ами щом ЕГР-а е омаслен значи така или иначе е за ремонт(чистене,смяна,затапване). Оправи първо него и след това ще си покаже дали и тубото е за ремонт. Турбината свири ли? Дава ли някакви грешки или странни стойности при диагностика? Редактирано 5 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Здравей, Според мен най-добре е да направиш следното: 1. Изчисти EGR-a. 2. Изчисти турбото. 3. Покарай малко. 4. Погледни откъде омаслява. А) Ако е EGR-a, заменяш с нов или го затапваш/изолираш (ти сам ще прецениш кое). Б) Ако е от турбото - ремонтираш Г) Ако е от двете, виж А+Б Успех. Редактирано 5 Юни 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калоян94 Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Преди 3 часа, manoleo написа: Ами щом ЕГР-а е омаслен значи така или иначе е за ремонт(чистене,смяна,затапване). Оправи първо него и след това ще си покаже дали и тубото е за ремонт. Турбината свири ли? Дава ли някакви грешки или странни стойности при диагностика? Диагностика не съм правил, турбото си работи добре, чува се само звука на изпусквателния клапан, защото май катализатора ми е заминал Преди 2 часа, Rotkod написа: Здравей, Според мен най-добре е да направиш следното: 1. Изчисти EGR-a. 2. Изчисти турбото. 3. Покарай малко. 4. Погледни откъде омаслява. А) Ако е EGR-a, заменяш с нов или го затапваш/изолираш (ти сам ще прецениш кое). Б) Ако е от турбото - ремонтираш Г) Ако е от двете, виж А+Б Успех. Днес точно това направих, измиха ми двигателя и след 10 километра проверихме и пак имаше доста масло от егр-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Имах същата А3-ка допреди 1 година. И моята нямаше катализатор, но клапана започна да се чува чак когато турбината тръгна да умира. Не даваше никакви грешки, но като разглобиха турбото в един сервиз ми казаха че има и радиален и аксиален луфт. Редактирано 5 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 За протокола искам да отбележа, че това турбо е с променлива геометрия и няма изпускателен клапан. Също така виенето при разтоварване може да се чува по много причини. При мен се чуваше силно, когато имах голям теч по турбо пътищата и като го оправих утихна. За да тече масло от ЕГР, трябват 2 условия: 1. Маслото да идва отнякъде 2. ЕГР-а да го изпуска отнякъде Количествата, които ти описваш, според мен могат да дойдат единствено от турбото. Чистенето е добра идея и наистина може да спре да тече от самия ЕГР, но тогава просто ще влиза в двигателя и няма да го виждаш. Така че трябва да разбереш откъде идва маслото, откъде изтича вече очевидно си разбрал. Повече от изписаното дотук не мисля, че може да се направи дистанционно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калоян94 Публикувано 6 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 (Редактирано) Благодаря за написаното. Аз не мисля че ще мога сам да си изчистя всички турбо пътища и самото турбо, просто не ги разбирам нещата толкова много и мисля че тъпото турбо плаче за рециклиране или за ново ... Редактирано 6 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Не мисли и не се навивай предварително, а се обърни към някого с необходимата квалификация. И да напишеш развръзката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване