Jump to content

2.0 ТДИ Счупи се нещо


ikoseomer

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Днеска натиснах колата малко. Карайки надолу с около 150км се счупи нещо по колата. Чух звук на счупване и се появи един много дразнещ звук. Помислих, че се откачи кората. Намалих веднага и звука изчезна. Проверих кората и отдолу всичко е ок. Сега когато карам с над 70/80км се появява същия звук. Някаква вибрация е, но е доста силна за вибрация и със сигурност идва някъде от вентилацията средата.Само карайки бързо се увеличава, но звука не е постоянен. Ту се усилва, ту намалява. Нямаше забиване и спад в мощноста на колата. От какво може да бъде? Моля за помощ, къде да търся точно проблема? Колата е 2007 А4 Авант. :unsure: 

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери турбото

има ли мощтност колата

при какви обороти се усилва тропането

може и някой повдигач да е

отивай на майстор диагностика също и не я карай по възможност

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Турбото е окей. Има мощност. При вървежа преди и след няма разлика. Оборотите също нямат значение. При 4000 или 1800 същото е.  Само скоростта когато е по силна. Няма изписани грешки. Не е точно тропане. Кората когато падне изкарва същия звук. Нещо като триене на пластмаса. 

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това се получава само когато колата е в движение и е със скоросто над 70-80-100км.?

При мен се беше получило нещо подобно. Вариантите са няколко. Огледай си пластмасариите около гумите (предните) при мен зад предна лява гума се беше обърнала една пластмаса която е завряна ПОД подкалника (преден ляв) и продължава назад към купето. Под нея се намират тръбички за горивото мисля. Пипни под купето и ако мърда това ще да е. При мен се беше получило така на магистрала Тракия. Добре че беше оградата та да "привържа" с тел разбира се въпросната пластмаса.

Другия възможен проблем е от въздушната струя да се опира подкалника в гумата. Огледай и за това.

 

Дано съм ти бил полезен.

Успех в решаването на проблема.

Без име.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само в движение с над 70км/ч. Първото което помислих беше, че влезна нещо летящо във вентилацията и лети там. Такъв звук има :stupid::stupid:  Снимката е с ниска резолюция и не се вижда нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проверих сега калниците. Имам кора там. Отвих болтовете, но видно всичко изглежда добре и здраво. https://youtu.be/Zu9i1llvKqo

Направих видеоклип чува се много ясно. Идва точно от средата и от по вътрешната част на колата. С повече скорост се увеличава. Понякога прекъсва за секунда. Когато играя наляво надясно се променя звука леко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой топлинен щит на тръбите на изходящите газове може да вибрира пр тая скорост. Представляват едни тънки алуминиеви ламарини, късат се лесно около крепежите. Вдигни на крик или на канал и на ръка проверяваш всичко дето може да дрънка.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Passi написа:

Вероятността в някой сервиз да открият от къде идва шума на мен ми се струва по реално отколкото гадаене но клип във форума.

Колега, Форума нали е за взаимопомощ. :)

преди 45 минути, mradulov написа:

Някой топлинен щит на тръбите на изходящите газове може да вибрира пр тая скорост. Представляват едни тънки алуминиеви ламарини, късат се лесно около крепежите. Вдигни на крик или на канал и на ръка проверяваш всичко дето може да дрънка.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Утре ги проверявам Колега.

Само да спомена преди време имаше дрънкане подобно но много по-слабо от централната вентилация дето е до стъклото. Възможно ли е от там някъде да се е счупило нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Не познавам този автомобил в детайли. Говоря от опита на човек, дето е карала каквото му попадне и е оправял много дрънкане по най-различни коли, включително и някои екзотични италиански марки тризъби и няколко TDI-та от младостта ми(90-00). Не се занимавам професионално с ремонт на автомобили и моля да считаш мнението ми за препоръчително.

Успех с решението на проблема.

Ще помагам с каквото мога, но едва ли ще ти предложа решение.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега отивай в сервиз по възможност някой доверен за да ти обърнат внимание обстойно !!

така само си гадаеме и докато стигнеш до решение на проблема ще полудееш от нерви

поздрави и успех с решаването на проблема

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,да не е вентилатора на парното,в таблото,свали корите у го провери,при мен на ц5 трака така на по- рязък завой

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...