ole Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Миналото лято оправих климатика на тройката като смених един спукан маркуч, заредихме системата с фреон, имаше една скъсана жица, която отива до компресора и като я оправих и тръгна, цяло лято се возихме на климатик. Преди зимата обаче свалях цялото парно за да оправя клапите и не съобразих да отида някъде да ми източат фреона и после да го напълнят обратно и общо взето след приключването на ремонта на клапите не беше пълнена системата. Преди 2 дена отидох да я напълнят, сложиха 700гр фреон и 50гр масло обаче пак не пуска компресора. Грешките, които има в модула са следните Цитат 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-00 - Open or Short to B+ 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Това G113 моторче го смених няколко пъти и всичките имаха един и същи проблем, сцепено пластмасово колелце вътре, накрая върнах всички, които купих и уж читаво залепих моето колелце и в началото моторчето работеше както трябва, но после явно изпусна и сега не работи. Това е моторчето, което е за рециркулационната клапа + клапата под филтъра. Сензора на таблото трябва да му оправя буксата и да го включа, може ли заради него да не пуска компресора? И последната грешка не я разбирам? Редактирано 21 Юни 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Абсолютно същия филм направих и аз миналата година. Свалях парното да му облепям клапи и източих фреона във атмосферата. Карах цяла зима на топло без да пълня климатика преди месец ходих да го пълня уж и изненада... Компресора се беше прецакал и ми казаха, че се дължало на това, че бил сух през цялото това време. Не знам колко е вярно това, но като гледам в твоя случай е г/д подобен проблема. Обясниха ми, че вариантите на повреда са: или задръстени маркучи някъде по системата или самия компресор е блокаж, а тия системи до колкото знам си имат някакви защити при повреда да не пускат компресора, че може да се самозапали. Вариантите ти според мен са да идеш на читав майсотр който си знае работата и да ти огледа 1во инсталацията. После да свали компресора и да погледне и него. Може да ти е запекъл съединителя и от там да не включва успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Компресора при мен като му се даде + и включва и си духа студено климатика. По някаква причина модула на климатроника не пуска компресора. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Преди 2 часа, dtrax написа: Компресора се беше прецакал и ми казаха, че се дължало на това, че бил сух през цялото това време. Правилно са ти казали хората.Затова трябва да се зареди сиастемата с фреон наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Тука само в раздел Извън Темата ли сме силни в тоя форум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Пич, без лошо... Като за начало прегледай светлинния датчик който се намира на духалката на предния прозорец. Не знам защо, но този датчик е доста важен за управлението на климатроника. Съдейки по грешките ти, явно не си го включил при свалянето на парното. Друго което мога да ти кажа е, че компресора на климатика не се влиае от състоянието на моторчетата на клапите. Там дори да имаш грешки не би трябвало да имаш драми с включването. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Точно това исках да разбера, дали може да е от светлинния датчик, ще го погледна благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Чек да ви вкарам в малко размисли, нощно време как работи климатика? Датчика за оаветеност оказва влияние при управление на потоците въздух при зададено автоматично разпределение, единствено и само тогава. Ако не е закачен ще го отчете като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Ами ще го оправя този датчик и ще го мислим след това. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 И аз да вкарам малко размисъл, тоя датчик за осветеност влияе на абсолютно всичко, свързано с работата на климатроника - сила на духане, посока на духане, температура на въздуха. Идеята му е климатроника да компенсира като те грее слънцето. Общо взето като не е свързан половината от възможностите на климатроника са осакатени. Относно това защо не го пуска, единия от каналите във вагком показва при последните няколко заявки за пускане на компресора дали е имало причина да не бъде пуснат и каква е тя. Може да започнеш от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 А знаеш ли кой е канала? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Ако си фейслифт на 11 канал показва последните 4 причини от ляво надясно и на 1 канал текущата. Ако си преди фейслифт, само на 1 можеш да видиш текущия код. Кодовете: Code On/Off Reason ; 0 On ; 1 Off A/C Refrigerant High Pressure ; 2 Not Assigned ; 3 Off A/C Refrigerant Low Presssure ; 4 Not Assigned ; 5 Off Engine speed less than 300 rpm ; 6 Off System in ECON mode ; 7 Off A/C system off because blower speed 0 selected ; 8 Off Ambient temperature less than 5 C (42 F) ; 9 Not Assigned ; 10 Off Supply voltage for A/C control (E87) less than 9.5V ; 11 Off Excessive engine temperature ; 12 Off ECM or TCM has switched off compressor ; 13 Off Compressor cut-in lag when Engine RPM > 6000 ; 14 Off A/C Refrigerant high pressure switch has ; switched on and off 30 times Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 На първи канал показва 8/15 като големи цифри и една малка 1-ца. Като 8 и 15 ги менка постоянно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Пропуснах да кажа, че става въпрос за първото поле на 1ви канал. И понеже не те разбрах като цяло, може ли пак ясно да кажеш, какво излиза в първото поле на първи канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sHuFFLe Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 При мен не включваше компресора и перките... Проблема беше в power бушоните които се намират на акумолатора, имаше як нагар на единия и самия бушон не правеше контакт. Оправих го с малко побългаряване сложих малки метални пластинки в гнездото на нагорялия бушон и те така проблема изчезна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Рискуваш да има фойерверки и сериозни щети следващия път като се прецака нещо. По-добре си намери правилния качествен бушон и го сложи на мястото му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sHuFFLe Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 @Buddah сега виждам, че си писал... Аз не съм заменил бушона с пластинки просто гнездото където се слага бушона беше нагоряло и самия бушон не правеше контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване