drido Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Здравейте колеги! Имам много досаден проблем. Прекъсва ми на всякакви обороти. В движение не се усеща проблема освен едно досадно придърпване ако пусна колата на 1 ва без газ с 10 км/ч. Един път ми запали на 5 цилиндъра и работи така 2-3 секунди. Освен редовните свещи, кабели и дюзи има ли нещо специфично което да погледна. На VCDS не виждам проблем или просто не гледам където трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Дросел, дебитомер ? спукан маркуч след дебитоемр и засмукване на неотчетен въздух след него ? вакууми ? за тези неща се сещам аз на пръв поглед. Бобините как са ? И на кое викаш кабели - на инсталацията на бобините ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 29 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 2.4 и 2,8 са с една голяма бобина колега.Чак на 3.0 почнаха да слагат бобина на всеки цилиндър. За вакумите и проблеми по всмукателните пътища вкарва грешка за прекалено бедна смес а такава няма. А и обикновено съм забелязал ,че тогава оборотите играят. Ще почна от кабели и свещи пък дано е в тях проблема. Кофти ,че идват към 300 лв и може да се окаже че не е от тях. Та затова питам ако има някакъв специфичен проблем за този мотор. Иначе другото което ми идва на акъла е дюза или по-зле, клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 На газ или на бензин караш ? Ако да, на бензин как е положението ? Почни първо със свещи, че е по-лекия вариант от финансова страна. Огледайте хубаво кабелите и бобината от долната страна. Мойте кабели, бяха видимо в добро състояние, но като ги изкарах от страната на бобината и се разпаднаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 30 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Бензин. Тия дни ще я поразглобя да огледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 4 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Та, свалих свещите и по каталожен номер се оказа ,че не са за моята кола а за Форд-Шавролет. На цвят бяха бяло до към леко розово , което ме навежда на мисълта ,че сместа е леко бедна. Иначе кабели и свещи са сменени от предишният собственик преди да купя колата. Но интересно ,че след интервенцията нещата се оправиха. Дали някой кабел не прави хубав контакт. Кабелите са нови. Марката им е BREMI. Някой има ли впечетления за тях. Качествени ли са или да ги сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване