Мартин. Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Здравейте колеги, от известно време не мога да открия къде точно е проблема с грешка 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent. През около 30-40км светва лампата за "чек" на двигателя и като я закача за диагностика изписва по-горе описаната грешка. Колата е А4 Avant 2004 1.9tdi AVF 131к.с. EGR клапана не е електрически както на някои модели, клапана е почистен, почистени са също датчика на дебитомера и датчик налягане за принудително пълнене, но ефект няма - грешката пак се появява след малко каране. Ако имате идеи от какво друго може да бъде, моля споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 А работи ли коректно,на живи данни гледан ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Колега, със същия двигател съм и преди 2 години имах абсолютно същия проблем с чека и грешката. За съжаление трябва да смениш ЕГР клапана и всичко ще се оправи. Казвам за съжаление защото читав на Wahler е около 300 лева. В противен случай колкото и да го чистиш, винаги ще ти набива грешка и ще ти свети чека. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Аз съм със същият двигател,2002г,със изкл егр,чек енджина свети единствено при проблем с изгорелите газове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) 5 hours ago, vladimir7979 said: А работи ли коректно,на живи данни гледан ли е? Двигателя работни нормално, ня живи данни не съм го гледал и не знам как. 4 hours ago, Audi A4 Avant said: Колега, със същия двигател съм и преди 2 години имах абсолютно същия проблем с чека и грешката. За съжаление трябва да смениш ЕГР клапана и всичко ще се оправи. Казвам за съжаление защото читав на Wahler е около 300 лева. В противен случай колкото и да го чистиш, винаги ще ти набива грешка и ще ти свети чека. Успех. До колкото знам, няма как самият EGR да дава грешка, защото в него няма никакви ел. части и датчици. 5 hours ago, vladimir7979 said: Редактирано 9 Август 2017 от Мартин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 3 hours ago, vladimir7979 said: Аз съм със същият двигател,2002г,със изкл егр,чек енджина свети единствено при проблем с изгорелите газове Може ли малко подробности да споделиш колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 На загрял мотор,без вкл консуматори,влизаш в блок ”енджин”,от там логин,логваш се с 12333, после адаптация отиваш на 3-ти канал,даваш малко газ,за да остане активен егр,фабр стойности са 32768 ,около 250мг,,,,,,сменяш на 33768,даваш тест и гледаш дали се е сменила стойността от 250 на 370,може да се промени и на 34768,но вече не си в норми,ако са се променили даваш save,за самото механично изкл има писано много,ако не си наясно с всичко ,предполагам във всеки сервиз могат да е нсправят тази процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) Това е за да изключи софтуерно егр-а нали? Редактирано 10 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Аз казвам при мен как беше. От начало чека светваше и по някое време гаснеше, после пак така. По едно време светна постоянно. Закачиха ми го в един сервиз на VAG и излезе ЕГР-а. Смених го и всичко се оправи. За затапване и софтуерно изключване нищо не мога да кажа. Мисля, че без него зимата бавно ще загрява колата, но не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Благодаря колеги, някой знае ли дали има други варианти, за да не се впускам директно в покупа на ЕГР (все пак не е евтин)? Или как да се потвърди че грешката идва от самия клапан а не от някой датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Еми има - взимаш един нов ЕГР с уговорката да го върнеш в 7-дневен срок и караш с него. Другият вариант е от някой сервиз, колега/познат с вакумен ЕГР за 1.9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 10 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Благодаря колеги, ще пиша като имам резултат да кажа какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 17 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 (Редактирано) Здравейте, смених EGR-a с нов на Wahler и лампата за чек-а изгасна сама. Благодаря на колегите са мненията и съветите. Редактирано 18 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване