Jump to content

Неработеща перка на климатик


snak3bg

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Така, значи проблема е такъв, перката на климатика ми не върти. Замерих захранването на буксата, която стои на гумения тампон до казанчето на хидравличното масло има 12-13V, но перката не завърта. Та това означава ли, че перката си е заминала, защото знам, че има ниска и висока скорост. Как да съм сигурен, че мотора на перката си е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките може да са заминали, аз ги смених превантивно. Моята е с една скорост.

https://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-6.8x7.8x18mm-s-centralen-stranichen-izvod.html

Може би са нещо подобно.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, да една скорост е. Има само 2 кабела. Ами може и четки да са, ама за всеки случай ще си взема един вентилатор от мегапартса, пък ще видя стария дали мога да го мина с едни четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвива се една рапидка и се завърта перката, но не помня посоката. Рапидката е горе, като се наведеш малко ще я видиш.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да на този вентилатор, който ще слагам се вижда къде е. Въпроса е дали ще мога да го сменя лесно, само със завъртане и изтегляне нагоре. А и кабелите май минават някъде надолу?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я смених без да свалям предницата става лесно ако имаш подемник под ръка или канал защото кабела минава под бронята и иска малко сръчност свалих и кутията за въздушния филтър за да освободи място за завъртане и стана лесно   иначе аз сложих перка от 2.5 тди смених само буксата защото е различна и сега е шест.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем преди месец. Изгорял вентилатор на климатика. Както вече са Ви обяснили развива се рапидата и със завъртане се сваля много лесно. Действително инсталацията минава по долната греда и при липса на канал или подемник е много трудно да се прекара по същия път. По-лесно е да се пусне отгоре по маската до въпросната букса, която сте описал, като я превържете със "свински опашки" Никаква философия. За 10 мин. работа. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, колеги. Всичко мина успешно. А за каблела просто го срязах и го снадих с една лустер клема(беше по-лесно и бързо ;)). Всичко си работи в момента. Лека и безаварийна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...