snak3bg Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Здравейте, колеги! Така, значи проблема е такъв, перката на климатика ми не върти. Замерих захранването на буксата, която стои на гумения тампон до казанчето на хидравличното масло има 12-13V, но перката не завърта. Та това означава ли, че перката си е заминала, защото знам, че има ниска и висока скорост. Как да съм сигурен, че мотора на перката си е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Подай директно ток на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 12 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2017 От коя букса и къде се намира. Защото не виждам смисъл от буксата на която идват 12V. Малко повече инфо ще е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 (Редактирано) Четките може да са заминали, аз ги смених превантивно. Моята е с една скорост. https://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-6.8x7.8x18mm-s-centralen-stranichen-izvod.html Може би са нещо подобно. Редактирано 13 Август 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Благодаря, да една скорост е. Има само 2 кабела. Ами може и четки да са, ама за всеки случай ще си взема един вентилатор от мегапартса, пък ще видя стария дали мога да го мина с едни четки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 17 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Може ли някой да ми каже как се сменя тоя вентилатор? Трябва ли да свалям цялата предница (брони, радиатори...)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 (Редактирано) Отвива се една рапидка и се завърта перката, но не помня посоката. Рапидката е горе, като се наведеш малко ще я видиш. Редактирано 17 Август 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 18 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 да на този вентилатор, който ще слагам се вижда къде е. Въпроса е дали ще мога да го сменя лесно, само със завъртане и изтегляне нагоре. А и кабелите май минават някъде надолу?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko764 Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Аз я смених без да свалям предницата става лесно ако имаш подемник под ръка или канал защото кабела минава под бронята и иска малко сръчност свалих и кутията за въздушния филтър за да освободи място за завъртане и стана лесно иначе аз сложих перка от 2.5 тди смених само буксата защото е различна и сега е шест.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mocipako Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Имах същия проблем преди месец. Изгорял вентилатор на климатика. Както вече са Ви обяснили развива се рапидата и със завъртане се сваля много лесно. Действително инсталацията минава по долната греда и при липса на канал или подемник е много трудно да се прекара по същия път. По-лесно е да се пусне отгоре по маската до въпросната букса, която сте описал, като я превържете със "свински опашки" Никаква философия. За 10 мин. работа. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snak3bg Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 Благодаря ви, колеги. Всичко мина успешно. А за каблела просто го срязах и го снадих с една лустер клема(беше по-лесно и бързо ;)). Всичко си работи в момента. Лека и безаварийна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fallS-intriga Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 а и чистито колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване