Silwerr Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Здравейте колеги, От известно време имам доста завишен разход на масло и четейки по форума, стигнах до извода, че разхода е точно от там. Проблемът е, че никой не може да ми даде отговор на 2те въпросчета: 1. Къде точно се намира филтъра за картерните газове? 2. Дали има отделен клапан на картерните газове или трябва да сменя целия капак на главата? Благодаря Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Здравейте колега. Клапана на картерните газове се намира точно на капака. И за съжаление, при тези мотори се сменя целия капак. Ако не се лъжа струва 250-300лв. В братският VW форум има доста обширна тема за този проблем. Дори има линкове с клипчета как руснаци го разглобяват, сменят гумичката и след това го лепят с лепило. Не мисля, че е много удачен вариант, но всеки сам преценява. Търсих, но не намерих само гумичката и пружинката. Нека и по - запознатите да кажат, но в общи линии е това. Успех с решаването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин. Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 On 8/25/2017 at 3:57 PM, Silwerr said: Здравейте колеги, От известно време имам доста завишен разход на масло и четейки по форума, стигнах до извода, че разхода е точно от там. Проблемът е, че никой не може да ми даде отговор на 2те въпросчета: 1. Къде точно се намира филтъра за картерните газове? 2. Дали има отделен клапан на картерните газове или трябва да сменя целия капак на главата? Благодаря Ви предварително! Наскоро имах същия проблем и ми го обясниха по следния начин: Когато клапана за картерните газове се развали, турбината започва да смуче масло от там, тъй като създава вакум. При мен имаше около 150мл масло в интеркулера и при по-бързо каране това масло се качваше по турбо пътищата и излизаше през отворите на ЕГР клапана. Няма отделен клапан - капсулован е в капака, който се сменя задължително с оригинален. Преработката не е препоръчителна както ти е казал и колегата в горния пост. Аз си купих нов капак от КОКО и за момента съм изминал 400км без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Има ли някакви други симптоми за този клапан , освен разход ма масло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Някой има ли инфо как се тества клапана дали работи изправно,че аз нищо не намирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silwerr Публикувано 29 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Много ви благодаря за мненията. Ще се поразровя из VW форумите, но изглежда, че ще се взима нов капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване