Jump to content

Премахване на катализаторите


Boracle

Recommended Posts

Попрочетох малко материали по темата за катализаторите и се реших сега със смяната на маслото да ги махна най-вече за да облекча турбините и двигателя да диша по-спокойно и работи по-хладно. Въпроса ми може и да е малко тъп, но какви пари да си търся като ми ги изкупуват? Също така дали е по-добре да оставят кожусите им кухи или направо да се изрежат и сменят с неръждавейка/резонаторно гърне? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека, който ще ги маха има същата А6-ца, но от 1.8Т автомат си я е направил 4.2 V8 с ръчна кутия, така че предполагам поне малко разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзиден махнах катализаторите (единия беше запушен а другия беше заминал тотално - дрънчеше на кухо) и сложих резонаторни гърнета (или резонансни или както там се казват птеди да ме е поправил някой...)

Равносметката - колата литна буквално, при подаване на газ се държи много по стегнато и адекватно, разхода падна с литър надолу (навъртях 500 км откак ги свалих)

Махнаха ми ги в ем комплект в дружба ( на края на цветан лазаров) за около час

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата за 2.7т има писано! Вземи си даунпайпи за да не заваряш, за да не остават кухи обеми. По-важно е да махнеш предкатализаторите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите не дрънчат, но се наблюдава типичния спад в мощността с качване на оборотите (а не трябва да е така предполагам с турботата). Но е номрлано за кола на ххх ххх км вече да са сдали богу дух. Колегата Moloch ако може само да ми споделиш, може и на ЛС, за какви пари ти ги изкупиха? Притеснено ми е защото вече веднъж съм се прецаквал така с махането от колата на едно гадже.

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 кинта ми свалиха. Все пак единия беше кух, респективно празен. До колкото знам един ми е около 50 кинта ама не ми се разправяше да ги друсам в багажника и направо им ги дадох

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензинова кола катализатора се запушва когато се начупи, не се запушва от саждите от изгорелите газове. Моите катализатори с предкатализаторите ги взеха за около 200лв.

 

Няма как да няма загуба на мощност след като к03 турбините са малки и реално прекосили са до 5000-5500 оборота. Ако искаш колата да върви във високите се насочваш към к04 от рс6 или някакви гарети.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...