Boracle Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Попрочетох малко материали по темата за катализаторите и се реших сега със смяната на маслото да ги махна най-вече за да облекча турбините и двигателя да диша по-спокойно и работи по-хладно. Въпроса ми може и да е малко тъп, но какви пари да си търся като ми ги изкупуват? Също така дали е по-добре да оставят кожусите им кухи или направо да се изрежат и сменят с неръждавейка/резонаторно гърне? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Най-добре ги остави защото ще ти ги махне някой "разбирач" и ще има охчета после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Човека, който ще ги маха има същата А6-ца, но от 1.8Т автомат си я е направил 4.2 V8 с ръчна кутия, така че предполагам поне малко разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Аз онзиден махнах катализаторите (единия беше запушен а другия беше заминал тотално - дрънчеше на кухо) и сложих резонаторни гърнета (или резонансни или както там се казват птеди да ме е поправил някой...) Равносметката - колата литна буквално, при подаване на газ се държи много по стегнато и адекватно, разхода падна с литър надолу (навъртях 500 км откак ги свалих) Махнаха ми ги в ем комплект в дружба ( на края на цветан лазаров) за около час Редактирано 31 Август 2017 от Moloch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 В темата за 2.7т има писано! Вземи си даунпайпи за да не заваряш, за да не остават кухи обеми. По-важно е да махнеш предкатализаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) Моите не дрънчат, но се наблюдава типичния спад в мощността с качване на оборотите (а не трябва да е така предполагам с турботата). Но е номрлано за кола на ххх ххх км вече да са сдали богу дух. Колегата Moloch ако може само да ми споделиш, може и на ЛС, за какви пари ти ги изкупиха? Притеснено ми е защото вече веднъж съм се прецаквал така с махането от колата на едно гадже. Редактирано 1 Септември 2017 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 25 кинта ми свалиха. Все пак единия беше кух, респективно празен. До колкото знам един ми е около 50 кинта ама не ми се разправяше да ги друсам в багажника и направо им ги дадох Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) На бензинова кола катализатора се запушва когато се начупи, не се запушва от саждите от изгорелите газове. Моите катализатори с предкатализаторите ги взеха за около 200лв. Няма как да няма загуба на мощност след като к03 турбините са малки и реално прекосили са до 5000-5500 оборота. Ако искаш колата да върви във високите се насочваш към к04 от рс6 или някакви гарети. Редактирано 1 Септември 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване