Jump to content

А3 8L 1.8ТQ проблем с аванса. Загуба на мощ.


converse

Recommended Posts

   Здравейте, за втори път отварям нова тема ( предната ми бе заключена )
   Колата е А3 1.8т код ARX . Проблемът е следния - Ignition timing-а се губи при подаване на газ и колата ускорява доста мудно. На място колата държи около 4-5-6 от въпросните единици и при подаване на газ те се вдигат в рамките на нормалното. Но при движение след подаване на газ тези стойности остават на 4-5 :) 

   Моля, някой който сблъсквал с такъв проблем, нека даде съвет!
   Или, ако може някой да ми каже майстор, който може да ми помогне, който разбира от 1.8т в Бургаска област.

21908439_10212201207856734_1916287391_o.jpg

21908779_10212201176615953_1114851457_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо забравих да добавя. Набива ми грешка 17705 след като и дам няколко пъти газ до червено :)

Дали двете неща са свързани, не мога да кажа. Но всичко е много странно.
Покрай грешка 17705 съм сменил блоу офф, Н75, Н249, чистих дросел, пробвах и с друг дросел и е проверено всичко от дебитомера до дросела :) 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCV сменен, и още един троен клапан, също сменен, изчистих и цялата вентилация. Проблемът остана !

 

Редактирано от converse
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Айде сега аз да напиша какво стана. Виждам, че няма хора с мнение, но все пак да споделя какво открихме.
Проблемът се оказа фалшив дебитомер PIERBURG . Оказа се, че не само аз имам проблем с този дебитомер, който отчита голямо количество въздух и бърка компютъра. 
 Та сменихме дебитомера с такъв на BOSCH и колата се оправи. A относно грешката 17705 се оказа едно пукнато маркуче по картерната вентилация ;) 
 Благодаря на SimoV49, че се включи в темата :) ПОздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 17.10.2017 г. at 22:09, converse написа:

Айде сега аз да напиша какво стана. Виждам, че няма хора с мнение, но все пак да споделя какво открихме.
Проблемът се оказа фалшив дебитомер PIERBURG . Оказа се, че не само аз имам проблем с този дебитомер, който отчита голямо количество въздух и бърка компютъра. 
 Та сменихме дебитомера с такъв на BOSCH и колата се оправи. A относно грешката 17705 се оказа едно пукнато маркуче по картерната вентилация ;) 
 Благодаря на SimoV49, че се включи в темата :) ПОздрави !

Кое беше пукнато маркучи за картерната вентилация ако помниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което и да се пукне, резултата е все един и същ.Ако се каниш да сменяш почвай ги наред от пластмасовото коляно излизащо от двигателя до сепаратора.Скоро правих това упражнение и от оригиналните маркучи остана само тройника, и PCV клапана, всичко друго в кофата.Това е системата, според зависи от годината, може да имаш и една малка вакумна помпичка за усилване на вакума към сервото, нея можеш съсвем спокойно да я изхвърлиш ако изпуска.Води се suction jet pump и също се прецаква.При мен тройника с формата на У беше разцепен, коляното ми остана в ръцете, маркуча най в ляво на снимката го свалих здрав, строши се след като пробвах да го прегъна веднъж, маркучето до него беше разцепено под скобите.
s-l1600.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега е изведох в атмосферата. Но си мисля да е възтановявам. Само един маркуч не мога да намеря.

 Този който съм затапил беше спукан.

Иначе коляното съм го сменил, с него почнах.

IMG_20191027_103422.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първообраза си този маркуч дето си го затапил влиза от PCV клапана директно в  колектора, после някой умник ражда идеята да се използва ефекта на Вентури за усилване на вакума към сервоапарата.Само че да засмукваш картерни газове през малък калиброван отвор с тази цел не е много работеща идея.При мен реших проблема като оставих само двете най-долни позиции от твоята снимка, това което си затапил се връзва директно в колектора, втората линия с обратния клапан за сервото се премахват, сервото и то отива директно в колектора, хубаво е да махнеш заводските маркучи защото е много вероятно да се се понацепили.Другия извод на тройника влиза в У образното разклонение и оттам в клапана монтиран на входящия въздуховод на турбото.В тази система можеш да сложиш и съдче, което да улавя красотите излизащи от картера и капака на клапаните, но мен лично не ми се занимава и с неговото обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При не работещ коректно PCV (в който се съмнявам) клапан, така няма ли да засмуква и маслени пари и загуби на буст.

 И в крайна сметка добре ли е така изведена картерна вентилация както съм направил, реално съм елиминирал пцв клапана като съм затапил маркуча му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...