converse Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Здравейте, за втори път отварям нова тема ( предната ми бе заключена ) Колата е А3 1.8т код ARX . Проблемът е следния - Ignition timing-а се губи при подаване на газ и колата ускорява доста мудно. На място колата държи около 4-5-6 от въпросните единици и при подаване на газ те се вдигат в рамките на нормалното. Но при движение след подаване на газ тези стойности остават на 4-5 Моля, някой който сблъсквал с такъв проблем, нека даде съвет! Или, ако може някой да ми каже майстор, който може да ми помогне, който разбира от 1.8т в Бургаска област. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 20 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 И още нещо забравих да добавя. Набива ми грешка 17705 след като и дам няколко пъти газ до червено Дали двете неща са свързани, не мога да кажа. Но всичко е много странно. Покрай грешка 17705 съм сменил блоу офф, Н75, Н249, чистих дросел, пробвах и с друг дросел и е проверено всичко от дебитомера до дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Виж също - Pressure Control Valve (PCV). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 26 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 (Редактирано) PCV сменен, и още един троен клапан, също сменен, изчистих и цялата вентилация. Проблемът остана ! Редактирано 26 Септември 2017 от converse Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
converse Публикувано 17 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Айде сега аз да напиша какво стана. Виждам, че няма хора с мнение, но все пак да споделя какво открихме. Проблемът се оказа фалшив дебитомер PIERBURG . Оказа се, че не само аз имам проблем с този дебитомер, който отчита голямо количество въздух и бърка компютъра. Та сменихме дебитомера с такъв на BOSCH и колата се оправи. A относно грешката 17705 се оказа едно пукнато маркуче по картерната вентилация Благодаря на SimoV49, че се включи в темата ПОздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Важното е да работи, обикновено е някой преебан датчик :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 На 17.10.2017 г. at 22:09, converse написа: Айде сега аз да напиша какво стана. Виждам, че няма хора с мнение, но все пак да споделя какво открихме. Проблемът се оказа фалшив дебитомер PIERBURG . Оказа се, че не само аз имам проблем с този дебитомер, който отчита голямо количество въздух и бърка компютъра. Та сменихме дебитомера с такъв на BOSCH и колата се оправи. A относно грешката 17705 се оказа едно пукнато маркуче по картерната вентилация Благодаря на SimoV49, че се включи в темата ПОздрави ! Кое беше пукнато маркучи за картерната вентилация ако помниш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Което и да се пукне, резултата е все един и същ.Ако се каниш да сменяш почвай ги наред от пластмасовото коляно излизащо от двигателя до сепаратора.Скоро правих това упражнение и от оригиналните маркучи остана само тройника, и PCV клапана, всичко друго в кофата.Това е системата, според зависи от годината, може да имаш и една малка вакумна помпичка за усилване на вакума към сервото, нея можеш съсвем спокойно да я изхвърлиш ако изпуска.Води се suction jet pump и също се прецаква.При мен тройника с формата на У беше разцепен, коляното ми остана в ръцете, маркуча най в ляво на снимката го свалих здрав, строши се след като пробвах да го прегъна веднъж, маркучето до него беше разцепено под скобите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 За сега е изведох в атмосферата. Но си мисля да е възтановявам. Само един маркуч не мога да намеря. Този който съм затапил беше спукан. Иначе коляното съм го сменил, с него почнах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 В първообраза си този маркуч дето си го затапил влиза от PCV клапана директно в колектора, после някой умник ражда идеята да се използва ефекта на Вентури за усилване на вакума към сервоапарата.Само че да засмукваш картерни газове през малък калиброван отвор с тази цел не е много работеща идея.При мен реших проблема като оставих само двете най-долни позиции от твоята снимка, това което си затапил се връзва директно в колектора, втората линия с обратния клапан за сервото се премахват, сервото и то отива директно в колектора, хубаво е да махнеш заводските маркучи защото е много вероятно да се се понацепили.Другия извод на тройника влиза в У образното разклонение и оттам в клапана монтиран на входящия въздуховод на турбото.В тази система можеш да сложиш и съдче, което да улавя красотите излизащи от картера и капака на клапаните, но мен лично не ми се занимава и с неговото обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 При не работещ коректно PCV (в който се съмнявам) клапан, така няма ли да засмуква и маслени пари и загуби на буст. И в крайна сметка добре ли е така изведена картерна вентилация както съм направил, реално съм елиминирал пцв клапана като съм затапил маркуча му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване