Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,колеги.

От скоро имам 1.8TQ и вече мухите в главата почнаха да ми бръмчат,да чета и да се интересувам за някакви напъвания на мотора :D Та виждам,че се намират тук-таме продават турбо китове от С3 8Л ,цели за по 1000 + - лв. Някой правил ли е вече,такава трансплантация,да изкаже мнение и да даде съвети?Какво освен нещата в кита ще трябва да се взима/сменя,какви пари да си подготвя ,ако искам това да стане факт и на моята количка,също къде в софия могат да ми направят това(знам само ХЕЕД АУТО)?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, rbdt512 said:

Остави OEM+ския S3 сет ъп... Както се казва направи нещата по правлния начит от първия път.

https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=73&t=1014

 

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, rbdt512 said:

Остави OEM+ския S3 сет ъп... Както се казва направи нещата по правлния начит от първия път.

https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=73&t=1014

 

Като гледам ще трябва и биелите да се сменят с този кит,мен целта ми е макс 260-270 к.с. без отваряне на двигателя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи гледаш грешно...

 

Този сетъп се е ползвал със СТОКОВИТЕ биели. В общия случай конете имат малко общо със товара върху биелите и повече със развитието на бууста във спектъра на оборотите т.е. разгръщането на въртящия момент. Това не е нещо което е твоя грижа, а е грижа на мапера. Разбира се над 330 - 350 к.с. риска да хвърлиш стоков мотор е голям независимо от мпаването, но познавам проекти със скъсани биели на по 280 к.с. :zustimm:

Редактирано от rbdt512
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стокови биели- 400Nm 
Дори и на сейфти да си 390Nm играеш руска рулетка, въпрос на време да се чудиш от къде ти е дошло. 
Този Bosch 440cc (Green Giant) изобщо не е препоръчителен. Който е показан в сетъп-а.
И защо ви е GT2860RS ? За тези пари има чисто нов готов хибрид на К04 който ще изкара същите коне без много разправий.
Извинете ама разликата е 2мм в параметрите, с правилните допълнения да подхранват нуждите, к04 вижда 350 че даже и на горе.
Не че нещо ама всичко е показано и доказано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, killfame said:

Стокови биели- 400Nm 
Дори и на сейфти да си 390Nm играеш руска рулетка, въпрос на време да се чудиш от къде ти е дошло. 
Този Bosch 440cc (Green Giant) изобщо не е препоръчителен. Който е показан в сетъп-а.
И защо ви е GT2860RS ? За тези пари има чисто нов готов хибрид на К04 който ще изкара същите коне без много разправий.
Извинете ама разликата е 2мм в параметрите, с правилните допълнения да подхранват нуждите, к04 вижда 350 че даже и на горе.
Не че нещо ама всичко е показано и доказано.


Кооо :shocked:? Човека горе ти пише, че има да харчи едни 1000+ лв., а ти му викаш, чей ве глей кво продават тук за 5к :gruebel: ... да не говорим, че хич не мие ясно какво има в тоя сет ъп от линка - има ли инжектори, даунпайп, доставка и.т.н., а и му трябва съвсем случайно К04 за обмяна. 
Зелените гиганти създават проблеми ПОНЯКОГА. Думата "изобщо" която си използвал е крайно неподходяща. Точно този сетъп съм го слушал да мърка като котенце. А ти знаеш ли какъв е "проблема" с тези инжектори и как се решава? Както и да е...
По отношение на турбокомпресорите мога само да ти кажа, че кой и да е хибрид няма абсолютно никакви преимущества пред кой и да е еквивалентен афтърмаркет турбокомпресор от гамата на голям производител. Знаеш ли защо? И знаеш ли защо с хибриден турбокомпресор е много по-лесно (разбирай вероятно) да скършиш биела? И тез нютонметри които си цитирал горе са опасни при 2000 или 6000 оборота?

Не, че нещо ама само си разтягаш пръстите по клавиатурата или може би се оптваш да покажеш, че си чел нещо по темата :)  

Редактирано от rbdt512
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:machaugenauf: Е, как така, вие показвате.. аз да не показвам, много егоистично колега. 
Написаното не е с обръщение към някого, камо ли да пиша на автора как да си оползотвори 'хилядато' лева. 

Ии, не че нещо, твойте пръсти май се разстегнаха повече и от моите. 

За изпита който ми прилагаш-  Аз не съм квалифициран инженер който ще решава  "проблем" всеизвестен навсякъде по-света. 
И за секунда не бих си дал парите да търся проблемите на компонент който е не съвместим -> практически при които 'шарката' на впръскването драстично се отличава от това на фабричното. Като изстискат максималният им капацитет, проблемите много бързо ще започнат.
Но, да прочел съм информация относно тунинга на 1.8Т предимно чужди проекти на S3 и след изготвяне на такъв заобиколен от много такива, Не познавам някой да си е помислил за Грийн Джаяънт.  

По отношение на турбокомпресорите (Не помня да написах негативно мнение спрямо турбо компресора?) Не съм фен на хибрида, не ми допада концепцията.:)- Много хора предпочитат, разчитат на К04 Хибрид пред GT2860RS защото резултатите са много привлекателни(при кован двигател)понеже искат този торк който спецялно GT2860RS никога няма да предостави във ниските обороти.

Толкова думи ми насложи в устата.. Явно се засегна някъде,  

И аз да ти кажа че обикновенно К04 надуто на макс с подкрепящи компоненти може да ти схруска биелите във всички обороти. Не знам защо прилагаш обороти като изпитателна таблица на която да отговарям. Състоянието на дигателят на автомобила е много важно и въпроса ти е неуместен, няма даден момент в който се случва. относително е!

Като върнеш от 5-та -> 3-та или 2-ра и смачкаш газта, никога не е късно да се случи, тогава си във високите, и? 
да не мислиш че само при старт ще ги смачка

Щом предлагаш за смешните 1700лв човека да си вкара беля, давай смело. 
Да попитам къде са колектора, генерацията и кулера с пътищата в тази цена? помпа,Бобини, свещи, Съединител?
Човека не бе ли казал че разполага с 1000+ лв? 
Предлагате "турбо кит" на автора 'Стейдж 3' а той разполага с 1000+/- лева. :zustimm: 
В тази игра се появяваш с пари или изобщо не се появяваш.


Много лошо ме нападна колега, но въпреки това реших да отговоря.

ще вмъкна Само, А3 1.8Т АГУ което изкара 264whp на колела 326hp и 390Nm на 1.5 бара до финала. на "сейфти" настройка. Втора година на стокови карантий.

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля Ви,не се карайте.Нормално е да имате различни мнения.

Иначе говорех,че китовете вървят по 1к лв,но далеч от мнението съм,че за 1к лв ще направя нещо.

Затова търсех мнения и съвети още какво трябва да добавя,за какви пари ,за да се вмъкна в един приличен,но не голям бюджет(да кажем 3-3.5к?)

Редактирано от AudiF@n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантът с GT2860RS е супер, ама с този бюджет няма как. С К04 нещата ставата за по-малко пари, но с този бюджет е рисковано, добре е да имаш резерв. Tова е груба сметка какво ти трябва:

  • Не знам какви комплекти гледаш за 1 000 лева, но да приемем, че включват следното: К04 + колектор + маслени и водни магистрали + даунпайпа + дюзи

  • Интеркулер - някакъв кит от Ebay - 400 лева

  • Генерация - 500 лева. Като вместо проходно гърне може да вземеш крайно гърне от S4

  • Рециркулационен клапан - нещо марково втора употреба - около 100 - 150 лева.

  • Ремап - около 500 лева.

  • MAF Housing от VR6 - има ги в много автомобили

  • Добре е да се вземе силиконов маркуч от въздушния филтър до турбото - 100 - 200 лева

 

С тези неща отиваш на около 2 700 лева. Това не включва труд, други дреболии (гарнитури, болтове, маркучи, масло, свещи и т.н.) и евентуално съединител. А ако турбото се нуждае от рециклиране (много вероятно) или нова топла част (повечето са напукани) може да добавиш още едни примерно 500 лева. И разбира се винаги трябва да имаш някакъв резерв за още нещо непредвидено и таксита :D . Много често бензиновата помпа умира при по-голямото налягане - още около 200 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За китовете,които съм гледал,имах в предвид тия:

1.

 

2.https://www.olx.bg/ad/prodavam-turbo-kit-ot-audi-s3-tt-225ks-tt-s3-225hp-turbo-kit-ID6QSCX.html#e40332681c

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами действай - освен нещата, които колегата продава ти трябва интеркулер - FMIC и разтоварващ клапан. Не знам дали генерацията става при теб, но след като и ти си quattro би трябвало. Имаш резерв в бюджета за други неща, ако възникнат ... Тия чаркове от OLX, изсипани на земята, не бих ги гледал, а и не ти трябват половината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Та да вдигна малко тази тема.Дълго мислих и реших,че не ми се набиват много пари към момента за тунинг и взех компромисно решение.Идеята е махане на катализатор и стоковата генерация,права тръба неръждавейка ,без средно гърне само с крайно; челен кулер.

 Не знам стоковия blow off дали трябва да се махне и замени с афтърмаркет друг?
Ремап - във Варна при Vladeff garage или Русе - VRPerformance (още не съм решил).

Целта ми е 215-220 к.с. на мотора имайки в предвид ,че съм с K03s турбина.

Идеи,съвети??

п.п. Стоковият съединител ще издържи ли ? 

Редактирано от AudiF@n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...