Martin123 Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Здравейте колеги, Някой, може ли да ми каже модела на диференциала и предавателното число. Счупих го поне това казаха на пръв оглед в един сервиз. Вие, бучи и дере при натискане на газта и спира при отпускане на педала.Също има и вибраций на купето на потегляне. Сега го търся, но лепенката под резервната гума е скъсана е трудно да се установи точният модел. Номера на двигателя е AUK 013291. Нужен ми е и съвет къде да ремонтирам автомобила.Препоръчайте сервиз около София или в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Как го счупи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin123 Публикувано 2 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Рязък старт от спряло положение с пълен багажник общо взето. Може би му дойде момента за съжаление. Трябва ми спешно диф. Ако някой има да пише. Номера на дифа е FUB 300904.Номер на двигател AUK 013291 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Аз имах подобни драми, и при мен се оказа скъсан болт за закрепване на диференциала. Звучеше и се усещаше като да е дал фира, ама му нямаше нищо. Отделно при дизела задния диференциал и при ръчка и при автоматик е един и същ. Би трябвало и при бензина да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin123 Публикувано 2 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Това звучи интересно със скъсания болт, ще го кажа на майстора ми да го погледнем. За съжаление при мен май няма да се размине. Гледаха го няколко майстора до сега и всеки е сигурен, че е тотал. Звучи ужасяващо зле и дере при подаване на газ сякаш режеш с флекс...Отделно и притриса цялото купе при припотегляне на първа скорост. Иначе не е текъл и е обслужен с масло преди 17000км заедно с раздатката и скоростната кутия, но явно си му дойде момента. Най трудното е да го намерим в момента втора употреба, защото е рядък мотор за Бг и ги няма много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Първо го отворете и след това вижте дали си за нов диф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin123 Публикувано 2 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Те лагерите ако са разбити са повече пари от втора употреба диф. А и гаранцията, че ще го направят добре я няма. Отделно времето ме притиска толкова мн че нямам време за това. Тя се счупи в Сърбия на път за Англия в събота сутрин, а аз трябваше да съм на работа днес. Трябва началото на др седмица да съм там тоест трябва ми спешно диф да се качи на колата и да пътувам кра на седмицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Стружки има ли в маслото на диф-а? По принцип при обикновено 4х4 със съборен диф няма да потеглиш никога, куатро-то би трябвало да остави някакво усилие отпред, но ако сложиш два клина пред гумите и ще седиш на място.При полуоска пак си мисля, че резултата би бил същия. http://diva.cars.bg/c1570905 - за части.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 HUN и FUB са еднакви, слагат ги на 2.0 тфси ( A4 8E ), 2.4 и 3.2 FSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване