102.3 - около 14 при топла кола на празен ход
102.4 - -6
Грешки за дпф или някаква индикация за регенерация не съм виждал откакто колата е в мен.
Жената ми я върна преди седмица в авариен с грешка P0299 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Оттам логично предположих, че или актуатура е заминал или клапата на егр охладителя ще я търся в геометрията на турбината. След разглабяне едно по едно - ЕГР читав без почти никакъв нагар, охладителя клапата е там и няма луфт, турбината на стенд с читава геометрия и работещ актуатор. Не остава нищо друго освен дпф-а, още повече че отзад на тръбите като сложиш ръка духа едва едва.
Кофтито е, че въобще не мога да пусна регенерация принудително, а и тия стойности на 104-ти които не се променят за година две ме навяват на мисълта, че някой преди мен е правил нещо което не се прави точно и така 😂