Jump to content

Laptopz

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    CDYA

Персонална информация

  • Локация
    @127.0.0.1

Последни посетители

903 профилни разглеждания

Laptopz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Laptopz

    ISOFIX планка за 4F Avant

    Аз съм го сложил вляво, с оглед на това, че шофьора обикновено пази първо себе си. На 4ф е хубаво от време на време да се смъква и да се понамазва кожата защото планките на столчето оказват натиск на долната седалка.
  2. Laptopz

    DPF не регенерира

    Дпф-а е механично здрав и може би ще подлежи на почистване. Остава Стефан да налее стоков софт и барем изкара още 100к км.
  3. Laptopz

    DPF не регенерира

    Да. И имам доста километри навъртяни така. Ще го смъквам по късно да видя дали е останало нещо от него.
  4. Laptopz

    DPF не регенерира

    Сега гледам още тогава си ми казал, че дпф-а е угасен ама кой да слуша...😬😬😬 Чак се чудя как е вървяла толкова време преди да умре
  5. Laptopz

    DPF не регенерира

    @kpematop масло на кутията сменяхме, фис-а и кутията дигнахме и ръчкахме (ти) а3-ката на малкия до тех-ко за ремък че моя беше на три писти.
  6. Laptopz

    DPF не регенерира

    @kpematop като бях при тебе що не каза че е налят софт от кола без дпф да ме спасиш още тогава?
  7. Laptopz

    DPF не регенерира

    @mshbul на 103.1 нямам спомен,че вече не съм при колата, ама за последната преди 5100 и ash measured и ash calculated съм сигурен, че не се променят.Иначе грешки като цяло няма освен за сензора за налягането в климатика който от време на време решава, че има някакви разлики.
  8. Laptopz

    DPF не регенерира

    Дпф-а физически си е на мястото, а стойностите на 104-ти съм сигурен, че не са се променили последната година-две. А и ми се струва, че на 104.1 е нереално да имаш нула освен ако няма нулиране/адаптация за нов дпф в рамките на 1000-2000км. При опитите да я пусна принудително условията са спазени въпреки, че за CDY* мотори рос-тех нямат точни упътвания и те я карат на налучкване. Базирайки се на техния съпорт процедурите са: Регенерация на място: Engine Control Module->Security Access->27971->Basic Settings->226 - при мен почва да мига подгрева, но нито вдига обороти нито някаква друга индикация, че нещо се случва и след 10 секунди угасва. Регенерация в движение която се включва при работещ мотор и условията спазени: Engine Control Module->Security Access->12233->Long adp->13 ch->нулата сменям към едно и казва че няма връзка с модула.
  9. Laptopz

    DPF не регенерира

    102.3 - около 14 при топла кола на празен ход 102.4 - -6 Грешки за дпф или някаква индикация за регенерация не съм виждал откакто колата е в мен. Жената ми я върна преди седмица в авариен с грешка P0299 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Оттам логично предположих, че или актуатура е заминал или клапата на егр охладителя ще я търся в геометрията на турбината. След разглабяне едно по едно - ЕГР читав без почти никакъв нагар, охладителя клапата е там и няма луфт, турбината на стенд с читава геометрия и работещ актуатор. Не остава нищо друго освен дпф-а, още повече че отзад на тръбите като сложиш ръка духа едва едва. Кофтито е, че въобще не мога да пусна регенерация принудително, а и тия стойности на 104-ти които не се променят за година две ме навяват на мисълта, че някой преди мен е правил нещо което не се прави точно и така 😂
  10. Laptopz

    DPF не регенерира

    Здравейте колеги, Има ли някаква причина стойностите на 104-ти канал да не се променят, освен софтуерно премахнат дпф? Моя е видимо задръстен и към момента това което виждам на 104-ти е : 104.1 - 0 104.2 - 15.1 104.3 - 15.1 104.4 - 5100 Тази нула на 104.1 ме стряска а и гледам мой стар пост от 2018 със същите данни. Датчика за диференциално при работна температура на празен ход е 10-15mbar/-6 mbar. При опит за принудителна регенерация плюе грешка, че не може да се свърже с модула.
  11. Първо ако си намериш втора употреба внимавай - ляв, десен волан са различни. Ако намериш точния преди да го сложиш го надуй с компресор да излезе копчето, задръж го и тогава слагай (ако ръгаш да го извадиш ще го развалиш).
  12. Laptopz

    DPF

    Явно след 2009 ги криптират, и съответно фаиловете са налице. Остава да видя как да редиректнем където трябва.
  13. Laptopz

    DPF

    059-907-401-ASB.clb
  14. 17.8.0 версия да ти пратя и би трябвало да тръгне защото той файла си е там....

    44МБ е 17.8.0 гмаил дай някакъв

  15. Laptopz

    DPF

    сложи го в росс-тех/всдс/лейбълс и трябва да го прочете. Идеята е, че има 3.0 мотори с определени коне и ги обединяват към първия от генерацията защото то реално няма разлика (А**, Б** , Ц**) C*** няма нищо защото явно няма такъв мотор там в САЩ.
×
×
  • Create New...