Misscherie Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Колеги здравейте, Мой познат има Ауди А3 8р sportback 2.0 fsi. Километрите за й 136 234 км. реални. Купувана е чисто нова. Аз имах същата но не sportback. Въпроса ми е защо като са загряли до 90° и като се отвори разширителния съд с антифриза започват да бълбукат и двете и той да извира ?? Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Защо някой би отворил разширителния съд на загряла кола? Ще ври разбира се, какво да прави ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misscherie Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Колега Б7цата ми така не прави. Просто ФСИ е боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Искаш да кажеш, че като отвориш капачката на разширителния кръг, антифриза не ври , на загряла на 90° по табло кола?! ? Я пак помисли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Това не е някаква специфика на ФСИ , а обикновено си е характерно за всеки мотор със заминала гарнитура на главата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Не да ври ,а ще изригне ако отвориш капачката на загрял до работна температура мотор .Всяка охладителна система на двигател с вътрешно горене е натравена да работи под определено налягане и то с опредешена цел, а тя е че при налягане примерно от 1 атм.антифриза кипва не при 100гр.,а при примерно 110гр. говоря ориентировъчно ,не точно...При разхерметизиране на системата водата или антифриза по точно започва да кипи и ври...Демек няма заминали гарнитури и прочие... За туй капачката на антифриза е направена с клапанче и пружинка ,за да изпуска и държи определеното налягане на системата в нормални граници... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misscherie Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Младежи ще ви кажа , че работната темперетура на тези "машини" е 105°. Дори на термостата го пише. Интересно е защо в купето това не се индикира никъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване