Jump to content

sayer

Members
  • Мнения

    1140
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sayer

  • Рожден ден 8.07.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0ТQ

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

3467 профилни разглеждания

sayer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. sayer

    Калници за Ауди 100.

    @olimpiya Благодаря ти за инфото!
  2. Здравейте! Някой има ли идея, дали предните калници на ауди 100(С 4) и ауди А 6(С 4) са еднакви? Знам, че има разлика в капаците, фаровете и стоповете, но за калниците не знам дали са еднакви. Благодаря предварително!
  3. Предстои ми смяна на масло на А4 Б7 2.0 Тfsi quattro - досега винаги съм купувал оригиналното масло на VAG, но от приятел чувам, че вече имало доста добри и евтини масла и не си струвало да давам толкова пари за оригиналното. Бихте ли ме ориентирали какви са ми опциите и струва ли си да сменя оригиналното масло с друго? Благодаря.
  4. Аз това го мислех като краен вариант. Няма ли някой, който да го лекува.@VBI Благодаря за отговора!
  5. Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем? Идеи при кого да отида за решение на казуса?
  6. Имаме в семейството старичко ауди 100 С4. Проблемът с климатика се изразява в следното: Първоначално при стартиране на двигателя климатроника заработва, но след известно време(3-4 минути), копчетата спират да функционират, сякаш блокират. Интереснотое, че не всички копчета блокират, някои работят, без най-важните за увеличаване на градусите и силата на вентилатора. Блокът с управлението е свалян и всички спойки са презапоявани и замерени, но проблемът остава. Има ли смисъл да търся втора употреба? Защото нови няма... Някой нещо идеи?
  7. sayer

    Дюзи

    Търся дюзи за ауди 100 С4, 2.0 16V ACE. За проба и евентуално закупуване.
  8. @vladi @CVT Благодаря и на двамата!
  9. Имаме в семействоро Ауди 100 2.0 16 v,. ACE мотор.Наскоро спря да му работи километражът. И основния, и временния. Освен това подсветката, с годините крушките са поизгоряли и вечер слабо свети, а през деня не се вижда нищо. Въпросът ми е: Кой ги лекуваше тия табла? Преди години, мисля, че имаше тема за това, но нещо не я намирам. Ако някой има информация или може да помогне, ще бъда благодарен.
  10. sayer

    Помощ за 2 грешки

    Имаш изгоряла крушка някъде, огледай хубаво, включително и плафоните за задния номер. Предполагам е В7 това ?
  11. Напиши пробегът и постни повече и по-детайлни снимки, ако искаш да се обърне адекватно внимание на обявата.
  12. Ако слушаш някои колеги, кола няма да си купиш ! Карам такава вече шеста година и единственият по- сериозен разход е обтегач на веригата, по спомен към 500 лева , че беше отдавна. Разходът на масло при мен е 700-800 грама на 10 000 км.,който иска да вярва... Маслената помпа си е скъпичка, ама аз засега съм метър....Окачването е здраво, куатрото не го мисли въобще, моята е на 215 000 х.к. и е ръчка...забравих да уточня. Разходът си е високичък...градско си пердаши 13-14 и повече в задръствания, на дълго може да падне и на 7,5, ама аз нямам нерви .Като цяло, ако търсиш икономичност, не е твоята кола.
  13. Все още не е сигурно връщането....поне не беше преди две седмици, като говорихме.. При всички положения, като се върне няма да приема за шяло и нещяло, а само за наистина належащи ремонти.
  14. Моите пет стинки по темата. Ако мислиш колата да я караш3-4 години ,си заслужава да вземеш 2.0 TFSI и да го ремонтираш, но както ти казаха, пълен ребилд на мотора, а не половинчат. Иначе 2.0 TDI с ръчка ти е по-евтиният вариант, а ако намериш и куатро най-добре. Според мен това ти е най-разумния избор, ако можеш да преглътнеш ръчката.
×
×
  • Create New...