spookss Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги , от около 3 месеца старото Ауди А6 4ф 2.7 , 2008г дизел стои хвърлено в един сервиз. Проблема е в скоростната кутия. В един хубав ден както си карах колата направо умря ! Добре но следващия момент е , че тая кутия била някаква много рядка , безскоростна , вариаторна , мултитроник ! Пребих се да търся такава кутия но без резултат. Кода на кутията е : KSY Въпроса ми е някой може ли да ми даде съвет какво да направя за да я подкарам отново тази кола ? Как може да се замести с друга кутия ? Какво е нужно ? Благодаря ! Редактирано 20 Ноември 2017 от spookss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Сложи си ръчна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Е как да сложа ръчна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Какво му има на мултитроника. Иначе си намери ръчна кутия и всичко нужно за смяната и майстор който да ти свърши работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Във Варна един от двамата читави майстори / инж. Стефанов / , каза , че кутията е дроп вътре , да търсим втора употреба ! Някой може ли да ми каже какво е нужно да се мине на ръчна скоростна кутия / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Има кутии от 2.7 които се продават но с с друг код ! Не ми е ясно защо няма д станат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Не мога да ти дам пълна идея, понеже правех обратната смяна, но някои от основните неща са: - педали за спирачка и съединител - воден радиатор - не съм сигурен дали и сегашния не може просто да му се запушат отворите за автоматика - магарето на предния мост - предният диференциал е различен - не съм сигурен за раздатката или дали не си вървяха заедно - основната драма е с окабеляването, което при ръчката ще намалява, което е хубаво, но пак си има тънкости и бая прекодиране И най-важното... майстор на който му се занимава и няма да ти отреже главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Ехееее това е наистина много главоболия ! Ще търся втора употреба ! Въпроса ми е как да разбера вобще съществува ли такава кутия с код : KSY и дали може да бъде заменена с друга такава с друг код ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 На тебе не ти трябва да търсиш раздатка, защото си с предно и няма такава. Предния диференциал е вграден в кутията. Трябва ти съединител, маховик, лагерче за коляновия вал, педали, лост, тампони на кутията, планката между кутията и мотора. Може да се наложи и полуоски да смениш. Компютъра да се прекодира на ръчна кутия, ако няма вътре банка с дефиниции за ръчка се префлашва със софтуер за ръчна кутия. Като цяло около 1500-2000 лв ще ти излезне всичко. Мултитроник се намира на около 2000-3000лв. Ръчната кутия много трудно се чупи, особено на кола с предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Майсторе, твърдо седя зад последното ти изречение. Предно предаване и ръчна, същият мотор е моята 2.7 TDI.. няма чупенка, а й изкарвам душата. Надявам се пича да намери оправия. Редактирано 21 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 На тия кутии най-много да свирне синхрона на втора или да се развие лагера на първичния вал, ако правиш стартове на бетон. Ако караш нормално над 300 хиляди подминава безпроблемно ръчната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване