Jump to content

ПРоблем със скоростна кутия 2.7 4ф 2008г


spookss

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

от около 3 месеца  старото Ауди А6 4ф 2.7 , 2008г дизел  стои хвърлено в един сервиз. Проблема е в скоростната кутия. В един хубав 

ден както си карах колата направо умря ! Добре но следващия момент е , че тая кутия била някаква много рядка , 

безскоростна  , вариаторна , мултитроник ! 

Пребих се да търся такава кутия но без резултат. Кода на кутията е  : KSY

Въпроса ми е някой може ли да ми даде съвет какво да направя за да я подкарам отново тази кола ? Как може да се замести с друга кутия  ? Какво е нужно ?

Благодаря !

Редактирано от spookss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна един от двамата читави майстори / инж. Стефанов / , каза , че кутията е дроп вътре , да търсим втора употреба !

Някой може ли да ми каже какво е нужно да се мине на ръчна скоростна кутия /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти дам пълна идея, понеже правех обратната смяна, но някои от основните неща са:

 

- педали за спирачка и съединител

- воден радиатор - не съм сигурен дали и сегашния не може просто да му се запушат отворите за автоматика

- магарето на предния мост

- предният диференциал е различен - не съм сигурен за раздатката или дали не си вървяха заедно

- основната драма е с окабеляването, което при ръчката ще намалява, което е хубаво, но пак си има тънкости и бая прекодиране

 

И най-важното... майстор на който му се занимава и няма да ти отреже главата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехееее това е наистина много главоболия !

Ще търся втора употреба ! Въпроса ми е как да разбера вобще съществува ли такава кутия с код :  KSY  и дали може да бъде заменена  с друга такава с друг код !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тебе не ти трябва да търсиш раздатка, защото си с предно и няма такава. Предния диференциал е вграден в кутията. Трябва ти съединител, маховик, лагерче за коляновия вал, педали, лост, тампони на кутията, планката между кутията и мотора. Може да се наложи и полуоски да смениш. Компютъра да се прекодира на ръчна кутия, ако няма вътре банка с дефиниции за ръчка се префлашва със софтуер за ръчна кутия. Като цяло около 1500-2000 лв ще ти излезне всичко. Мултитроник се намира на около 2000-3000лв. Ръчната кутия много трудно се чупи, особено на кола с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторе, твърдо седя зад последното ти изречение. Предно предаване и ръчна, същият мотор е моята 2.7 TDI.. няма чупенка, а й изкарвам душата. Надявам се пича да намери оправия. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия кутии най-много да свирне синхрона на втора или да се развие лагера на първичния вал, ако правиш стартове на бетон. Ако караш нормално над 300 хиляди подминава безпроблемно ръчната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...