Hipov Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Здравейте. Преди няколко дена купих ауди а8 2009 с видим проблем в окачването колата стоеше много вдигната и не можеше да се мърда надолу. След като посетих един майстор той ми каза да сменя разпределителя и колата ще се оправи. Проверих номера на разпределителя който ми излиза по шаси и го поръчах. Направи ми впечатление че разпределителя който са сложили е със друг номер и не е оригинален. След смяна на разпределителя колата си падна долу всичко се нареди докато не потеглих, след потегляне колата започна да си прави каквото иска докато е много паднала отдясно и е вдигната отляво и след малко става обратното. Някой има ли идея от какво може да бъде това. Трябва ли да се адаптира сега с новия разпределител или да се направи някакво калиброване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avtomobilite Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 От къде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terziev20 Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 пробвай само с АДАПТИРАНЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, ако ти светят лампите вътре зелена и жълта значи е блокирала и няма настройки. прочети я някъде на ВАГКОМ може и някой от датчиците за нивото да е прецакан и да се е ошашавила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hipov Публикувано 23 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 От Карлово съм. Ами аз я чета с моето Делфи и единствената грешка която ми дава е че окачването не е адаптирано, но немога да я адаптирам, да лампите вътре ми светят жълтата постоянно а зелената от време на време. Другото интересно е че стои много вдървена дори преди когато беше със стария разпределител и беше вдигната на макс возеше по добре. Търся майстор в момента който го е правил това нещо но... Препоръчайте някой в Пловдив или областа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 еее, бате... недей така, тия лампи не трябва да светкат , жълтата особено земи влез в car - setup - и виж да не е сложена на jack mode първо! ако не е, намери някой да пусне една адаптация с ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hipov Публикувано 23 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Не е на Jack mode дори не ме допуска до тази функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) Коя година е колата? Редактирано 25 Ноември 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Няма да го пусне в jack mode, ако не е адаптиранa и бяга от допустимите стойности. Според мен проблема ти е изцяло от това. Ако имаше ваг-ком за 10 минути си го направил това упражнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hipov Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 2009 година е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Търси някой да ти направи адаптация. Ако не е наясно, какво трябва да се случи му покажи клипчето. Всеки средно интелигентен човек ще се справи. Сам си играх веднъж и когато обърках едната страна без да искам, колата се омеша и станаха същите неща като при теб. Взимаш една рулетка, лаптоп и това е. Важно нещо: докато се прави това, не трябва да има човек в колата и всички врати трябва да са затворени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hipov Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Проблема се оказа в клапан на амортиьора просто е заседнал в най горно ниво и от там идва целия проблем само го пробих с една бургия да минава въздух и всичко си дойде на място. Сега обаче забелязвам че този амортьор всяка сутрин е паднал а мисля че не е редно да пада или може би връща въздуха до компресора и от там да изуска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 не разбирам кое си пробил, ама..... се си мисля, че не е правилното решение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване