Титов Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Здравейте, Автомобила е А3 2.0TFSI quattro 2005 проблема е следния от 1800-2100 оборота на 4,5,6 предавка има придърпване. при поддържане на тези обороти, при ускорение няма проблеми. И също така придърпването не е винаги. Сменени са въздушен филтър, горивен, свещи, на VCDS няма записани грешки?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Бобини. 4 броя най-добре. Примерно Беру. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho 82 Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 При мен беше същото след смяна на свещи но с NGK заспа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Титов Posted December 28, 2017 Author Report Share Posted December 28, 2017 Свещите ги смених преди 13000 км, ако проблема е в бобините няма ли да ги засече VCDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanu Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 dv valve, ако е старото с гуменото уплътнение го смени с новата ревизия. Щом става след като си поддържал скорост, а не при ускорение, вероятно leak-ва boost оттам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Титов Posted December 28, 2017 Author Report Share Posted December 28, 2017 diverter valve e сменен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho 82 Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 1 hour ago, Титов said: Свещите ги смених преди 13000 км, ако проблема е в бобините няма ли да ги засече VCDS Моите бяха сменяни също но реших профилактично пак да ги сменя и въпреки че нямаше нагари по-тях или други следи се оказа от тях. NGK Laser platinum са в момента и се държат перфектно Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoleo Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 А какво се случва ако пробваш на място да задържиш да кажем точно 2000 оборота? Играе ли стрелката? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanu Posted December 29, 2017 Report Share Posted December 29, 2017 това придърпване да не е при рязко подаване на газ и просто да няма време да ти светне esp-то? Лятно време има ли го на сухо? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted December 29, 2017 Report Share Posted December 29, 2017 Единични мисфайъри се засичат, НО не се записват. Т.е. виждат се само в режим "живи данни". Този двигател може да прави подобен проблем и от горивна система, но първо е по-добре да се пробва с нови бобини.....при всички положения смяната им с последна ревизия ще се отрази благоприятно....може да се сложат и "червени". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Титов Posted December 29, 2017 Author Report Share Posted December 29, 2017 (edited) Може ли да ми препоръчаш от къде да взема ''червени'' ? Преди 15 часа, manoleo написа: А какво се случва ако пробваш на място да задържиш да кажем точно 2000 оборота? Играе ли стрелката? Не Преди 8 часа, Vanu написа: това придърпване да не е при рязко подаване на газ и просто да няма време да ти светне esp-то? Лятно време има ли го на сухо? Само при поддържане на оборотите в движение и не винаги! Edited December 29, 2017 by Титов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanu Posted December 29, 2017 Report Share Posted December 29, 2017 макар и малка, турбинката си има лек лаг, докато вдигне бууста, ако оборотите не падат може и да е нормално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now