Титов Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Здравейте, Автомобила е А3 2.0TFSI quattro 2005 проблема е следния от 1800-2100 оборота на 4,5,6 предавка има придърпване. при поддържане на тези обороти, при ускорение няма проблеми. И също така придърпването не е винаги. Сменени са въздушен филтър, горивен, свещи, на VCDS няма записани грешки?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Бобини. 4 броя най-добре. Примерно Беру. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 При мен беше същото след смяна на свещи но с NGK заспа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Титов Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Свещите ги смених преди 13000 км, ако проблема е в бобините няма ли да ги засече VCDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 dv valve, ако е старото с гуменото уплътнение го смени с новата ревизия. Щом става след като си поддържал скорост, а не при ускорение, вероятно leak-ва boost оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Титов Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 diverter valve e сменен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 1 hour ago, Титов said: Свещите ги смених преди 13000 км, ако проблема е в бобините няма ли да ги засече VCDS Моите бяха сменяни също но реших профилактично пак да ги сменя и въпреки че нямаше нагари по-тях или други следи се оказа от тях. NGK Laser platinum са в момента и се държат перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 А какво се случва ако пробваш на място да задържиш да кажем точно 2000 оборота? Играе ли стрелката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 това придърпване да не е при рязко подаване на газ и просто да няма време да ти светне esp-то? Лятно време има ли го на сухо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Единични мисфайъри се засичат, НО не се записват. Т.е. виждат се само в режим "живи данни". Този двигател може да прави подобен проблем и от горивна система, но първо е по-добре да се пробва с нови бобини.....при всички положения смяната им с последна ревизия ще се отрази благоприятно....може да се сложат и "червени". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Титов Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) Може ли да ми препоръчаш от къде да взема ''червени'' ? Преди 15 часа, manoleo написа: А какво се случва ако пробваш на място да задържиш да кажем точно 2000 оборота? Играе ли стрелката? Не Преди 8 часа, Vanu написа: това придърпване да не е при рязко подаване на газ и просто да няма време да ти светне esp-то? Лятно време има ли го на сухо? Само при поддържане на оборотите в движение и не винаги! Редактирано 29 Декември 2017 от Титов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 макар и малка, турбинката си има лек лаг, докато вдигне бууста, ако оборотите не падат може и да е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване