Jump to content

Печка


Nikola B.

Recommended Posts

Здравейте колеги, нормално ли е с печка настроена на Auto, температурата на антифриза да пада до 70 градуса, когато спускам примерно и двигателя не се натоварва много? По какво мога да съм сигурен че печката работи изрядно? Виждам я от време на време да пуши от под шофиорскаъа врата. Говоря в текущи зимни условия и външна температура около 0.


 

Link to comment
Share on other sites

Печките изключват автоватично при достигане на 70/75 градуса на водата преминаваща през тях, след това само се издухват и гаснат или поддържат тази температура.

Link to comment
Share on other sites

При мен стрелката достигне ли 90 градуса не мърда нито нагоре нито надолу без значение от натоварването.

Имаш проблем.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Maci79 said:

При мен стрелката достигне ли 90 градуса не мърда нито нагоре нито надолу без значение от натоварването.

Имаш проблем.

Благодаря за инфото. Искаш да кажеш, че печката подържа тези 90 градуса, така ли? Къде според теб има проблем, печката или термостата? 

Link to comment
Share on other sites

Ако спускаш 30 минути със скорост 100 км. ще изминеш 50 км.До сега с мойте 21 години стаж зад волана не ми се е случвало да спускам 50 км.Печката грее млкия кръг и то до 85-90 градуса.След това спира и температурата се поддържа от мотора.Ако термостата работи коректно то температурата трябва да е 90 градуса.При автомата това е още по сигурно защото дори при спускане оборотите на мотора са високи/ако се кара правилно/.Някъде четох че при някой модели термостатите са два.

И аз съм на мнение че проблема е в термостата.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички за съветите. Аз по скоро търсех някакви физически признаци по които да позная, че печката работи изрядно. Примерно ако запаля колата и таблото показва 0 градуса външна температура, трябва ли мигновенно да запали и печката, при условие че е настроена на Auto? По какво да позная че работи? 

Link to comment
Share on other sites

Под 5 градуса ще работи.Като запалиш след 1-2 минути се чува едно цъкане като часовник .Ако загасиш преди да е достигнала 90 градуса се чува вентилатора на печката за около минута .

Link to comment
Share on other sites

И помпата на печката в калника.

 

Ако ти щом имаш управление пусни я преди да запалиш мотора и ще разбереш лесно.

Link to comment
Share on other sites

А сега де, шах с пешката. Аз му казвам печка, но не съм сигурен какво е. Каква е разликата и как да позная какво имам аз?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

On 1/25/2018 at 5:30 PM, Maci79 said:

Под 5 градуса ще работи.Като запалиш след 1-2 минути се чува едно цъкане като часовник .Ако загасиш преди да е достигнала 90 градуса се чува вентилатора на печката за около минута .

Днес едно такова цъкане чух като дадох контакт преди да запаля. Дали е от нея?

 

On 1/25/2018 at 8:31 PM, mshbul said:

И помпата на печката в калника.

 

Ако ти щом имаш управление пусни я преди да запалиш мотора и ще разбереш лесно.

Управлението има само две опции в настройките на парното, Auto и Off. Auto предполагам я пали след като се запали мотора, Off я държи постоянно изключена. Мога ли по друг начин да я запаля преди мотора?

Edited by Nikola B.
Link to comment
Share on other sites

Сега си измислям - наличието на такава настройка ме учудва и затова се чудя дали ако пуснеш отопление без да е запален мотора няма да пусне печката.

 

Аз мислех, че имаш управление и таймер.

 

Би трябвало да се включи малко след като запалиш и то ако е под 5-10гр.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...