Nikola B. Posted January 21, 2018 Report Share Posted January 21, 2018 Здравейте колеги, нормално ли е с печка настроена на Auto, температурата на антифриза да пада до 70 градуса, когато спускам примерно и двигателя не се натоварва много? По какво мога да съм сигурен че печката работи изрядно? Виждам я от време на време да пуши от под шофиорскаъа врата. Говоря в текущи зимни условия и външна температура около 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisaleks Posted January 22, 2018 Report Share Posted January 22, 2018 Печките изключват автоватично при достигане на 70/75 градуса на водата преминаваща през тях, след това само се издухват и гаснат или поддържат тази температура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maci79 Posted January 22, 2018 Report Share Posted January 22, 2018 При мен стрелката достигне ли 90 градуса не мърда нито нагоре нито надолу без значение от натоварването. Имаш проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 22, 2018 Report Share Posted January 22, 2018 пробвай да спускаш 30мин без газ и с пуснато отопление и навън да е под нула. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola B. Posted January 22, 2018 Author Report Share Posted January 22, 2018 2 hours ago, Maci79 said: При мен стрелката достигне ли 90 градуса не мърда нито нагоре нито надолу без значение от натоварването. Имаш проблем. Благодаря за инфото. Искаш да кажеш, че печката подържа тези 90 градуса, така ли? Къде според теб има проблем, печката или термостата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denyo Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Термостат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maci79 Posted January 24, 2018 Report Share Posted January 24, 2018 Ако спускаш 30 минути със скорост 100 км. ще изминеш 50 км.До сега с мойте 21 години стаж зад волана не ми се е случвало да спускам 50 км.Печката грее млкия кръг и то до 85-90 градуса.След това спира и температурата се поддържа от мотора.Ако термостата работи коректно то температурата трябва да е 90 градуса.При автомата това е още по сигурно защото дори при спускане оборотите на мотора са високи/ако се кара правилно/.Някъде четох че при някой модели термостатите са два. И аз съм на мнение че проблема е в термостата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola B. Posted January 24, 2018 Author Report Share Posted January 24, 2018 Благодаря на всички за съветите. Аз по скоро търсех някакви физически признаци по които да позная, че печката работи изрядно. Примерно ако запаля колата и таблото показва 0 градуса външна температура, трябва ли мигновенно да запали и печката, при условие че е настроена на Auto? По какво да позная че работи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maci79 Posted January 25, 2018 Report Share Posted January 25, 2018 Под 5 градуса ще работи.Като запалиш след 1-2 минути се чува едно цъкане като часовник .Ако загасиш преди да е достигнала 90 градуса се чува вентилатора на печката за около минута . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 25, 2018 Report Share Posted January 25, 2018 И помпата на печката в калника. Ако ти щом имаш управление пусни я преди да запалиш мотора и ще разбереш лесно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola B. Posted January 27, 2018 Author Report Share Posted January 27, 2018 (edited) А сега де, шах с пешката. Аз му казвам печка, но не съм сигурен какво е. Каква е разликата и как да позная какво имам аз? Sent from my iPhone using Tapatalk Edited January 29, 2018 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola B. Posted January 27, 2018 Author Report Share Posted January 27, 2018 (edited) On 1/25/2018 at 5:30 PM, Maci79 said: Под 5 градуса ще работи.Като запалиш след 1-2 минути се чува едно цъкане като часовник .Ако загасиш преди да е достигнала 90 градуса се чува вентилатора на печката за около минута . Днес едно такова цъкане чух като дадох контакт преди да запаля. Дали е от нея? On 1/25/2018 at 8:31 PM, mshbul said: И помпата на печката в калника. Ако ти щом имаш управление пусни я преди да запалиш мотора и ще разбереш лесно. Управлението има само две опции в настройките на парното, Auto и Off. Auto предполагам я пали след като се запали мотора, Off я държи постоянно изключена. Мога ли по друг начин да я запаля преди мотора? Edited January 27, 2018 by Nikola B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 27, 2018 Report Share Posted January 27, 2018 Сега си измислям - наличието на такава настройка ме учудва и затова се чудя дали ако пуснеш отопление без да е запален мотора няма да пусне печката. Аз мислех, че имаш управление и таймер. Би трябвало да се включи малко след като запалиш и то ако е под 5-10гр. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now