Jump to content

Прахово боядисване на джанти


Караско

Recommended Posts

Утре ще ходя да приказвам с един бояджия за джантите. Явно няма да имам хром ефекта. Предалага ми прахово, което е по здраво като боя, но съсипва здравината и мисля да го откажа, или класическо боядисване с акрилна боя. 

Има ли цвят акрилна боя максимално близък до хрома? Какво да му изисквам при процеса на боядисване с акрилна боя? Четох, че трябва грунд за алуминии, филър, боя и лак. Може ли да се гарантира, че няма да се олюпят след 6 месеца?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не би трябвало да падне боята поне 3-4 години, това е боя а не лепенка да падне след 6 месеца. Фабрично как джантите издържат 10+ години, не са прахово боядисвани.

Хром ефект с нормална боя няма как, защо не си ги полираш, не е нито трудно, нито сложно за пазене. Само зимата не трябва да се кара с тях.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата съм с други джанти и гуми. Има деруги, който са около 1+ мм дълбоки и без кит не виждам как ще излезнат само с полиране. Четох на Куртов темата в която пише за химикал свалящ лака, ако е така ми звучи много голяма играчка. Искам само челата да са ОК. Ще питам бояджията може ли да възстанови само челата. Вътрешноста е няколко тона по тъмна на като цвят и не е наранена. Слагам примерна снимка - s-l300.jpg

ПП: Шкуренето при полиране на ръка ли го правите, или с машина?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акрилно боядисване 250 лв, полиране идея нямам колко и дали е възможно, незнам може ли с полиране да се отсече само челото. Ако тръгна да свалям с препарат лака, как ще полирам после вътрешността? Джантите струват 2200 лв (в МФ) :). 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тдзи джанти с машина могат да се полират. Челата са равни, не е нужно даже лака да се сваля, може с шкурка да се свали. Мойте така ги правих, боята между спиците остават.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата отиват към песъкоструй, прахово за основа и отгоре двуцветна акрилна боя и лак. Майстора ми се кълне, че нямало да станат кашкавалени джантите, пускал ги на 200*С. Имали над 5000 боядисани така джанти. Да рискувам ли, че доста страхотии прочетох за тоя метод на боядисване. 

ПП: За полирането, в Русе поне няма да стане. Говорих с един правел го в извънработно време, но не давал никакви гаранции че след 4-5 месеца няма да потъмнеее халумина. 

ПП: Един друг иска да ги китосва и пак с акрилна боя да ги пръска, звучи ми като олюпили се на втория завой.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам тези в заводите толкова ли са глупави , че не ги правят прахово :) ... е те и  не заваряват джанти но тук е  друго :) ... Гледах едно предаване  снимано в германия и човека обяснява как на екскурзия до Румъния прецакал  джанта  и казва завариха ми я се прибрах :) а водещия казва това е забранено ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, martinich написа:

Да рискувам ли, че доста страхотии прочетох за тоя метод на боядисване. 

Чоек, тва са хитроватите легенди на конвеционалните бояджии, щото праховото едно че е АБСОЛЮТНО безопасно и безвредно за джантите, второ е и по-здраво като покритие и често по красиво.

Кашкавалени щяли да станат джантите......., Божеййййй......, има ли още балъци да се хващат на тия глупости......

 

иво петков, праховото е по-скъпо от боичката, затва и "в заводите няма глупави хора".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се радваме че имаме проблем да избираме между прахово или стандартно. Скоро един колега ходи на тест драйв на новата  КЮ 7ца и закачи задна дясна джанта в бордюр. Каското не го поема, джантата е полирана и трябваше да се бръкне с 3 бона за нова. Златен излезе този тест драйв.

 

@martinich давай смело полиране на този модел. Не са трудни, ако може да я завъртиш на кола с предно ще ти отнеме половин ден.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 29.01.2018 г. at 21:57, miro299 написа:

3 лв. на цол е прахово боядисване на джанти във Варна. Стават перфектни и вътре боята е с перли. На слънце се вижда уникално. За 2 лета боята не е мръднала освен, че имам две драскотини по джантите от камъчета най вероятно.

Човека, който ги прави ги минава първо на пясъкоструи, след това ако има нужда от заварка или нещо да се китне го прави, като преди това се обажда по телефона и казва, че ще се оскъпи малко като думите му са подкрепени със снимки.

100741462_4_800x600_prodavam-kapachki-za-dzhanti-audi-audi-tt-146mm-150mm-avtomobili-i-avtochasti.jpg

Колега дай координати на майстора

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...