Ванич Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Здравейте, ако някой се е сблъскал с подобен проблем да сподели....много трудно ми достига работна темперетура двигателят. Сменен е термостата, направихме и диагностика в сервиза на колко градуса отваря и всичко си е наред, но когато изкарам колата на пътя особено ако са по-ниски темперетурите навън, и трябва много време за да загрее, а след това намаля ли темпото веднага термостатът пада на средата, т.е. темперетурата пада на 60-70 градуса. Проверяахме за течове - няма. Ако я карам в обороти и наспъпвам здраво - загрява бързо, но ако си карам нормално градско без да й давам газ - парното ще го усетя чак след 30 мин. Някой ако има идея как може да се реши проблема - да сподели. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 http://www.audi-sport.net/xf/threads/2-0-tfsi-temp-gauge-low-reading.199956/#post-2075882 Тука конкретно се казва , че колата е с три термостата. Сменяйки само главният не решавало проблемът. Не знам в твоят конкретен случай колко термостата са и кой трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванич Публикувано 24 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Благодаря за съвета. Двигателят ми е същият като на Golf GTI, значи и аз имам 3 термостата, но за съжаление това явно не са го знаели в сервиза, в който сменихме основния и затова проблема си остана. Сега ще видя да сменя и другите два. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Ами тогава още един съвет - смени сервиза . Не си оставяй автомобилът при хора , които не знаят какво да правят. И един въпрос , че ми е доста любопитно. Ти имаш ли "типичният" за този двигател проблем с горенето на масло???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Само не разбрах и ръчката ли има термостат за трансмисията? Няма логика да има но все пак... venomcorp моята не го харчи въпреки че я имам от скоро но пък се кара градско и на къси разстояния за сега е добре. Проблема не беше ли по-широко разпространен във вариянта 211 к.с. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Би трябвало да е само при DSG-то. Иначе този двигател си калпав до безобразие . Става читав едва след тотал рециклаж. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 20 hours ago, Ванич said: ако някой се е сблъскал с подобен проблем да сподели.... Аз съм се сблъсквал със същия проблем. Но продадох колата преди да сменя термостата. Новият собственик си я кара така вече втора година. Моята кола беше от Неапол и имам съмнение, че фабрично е с друг термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 То принципно няма ядове да се кара така. Но разходът ще си е завишен, а не това е смисълът в tfsi технологията. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Преди 10 часа, venomcorp написа: Иначе този двигател си калпав до безобразие . Става читав едва след тотал рециклаж. Чак пък..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Добре де,не се изразих правилно. Не е калпав , инжинерите които са го сглобявали са били калпави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванич Публикувано 25 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Ами двигателят е АХХ и незнам да ли е калпав или не, но преди да закупя колата изчетох където каквото можах и от многото коментари бях останал с негативно очакване към него и това горене на масло, а в крайна сметка се оказа, че това въобще не е истина или просто на хората с такъв проблем автомобилите са "нов внос, перфектни, на 150 000 км, от първи собственик в северна Италия". Като разбира се с тези си думи не искам да обидя или засегна никого !!! Относно въпроса - въпреки, че досега съм я пробал с два вида вискозитет на маслото "лятно"-5W50 и "зимно"-0W30 не гори масло в количествата, който съм чел, че горяло. На 0W30 за целия експоатационен период съм долял 200-250 гр. масло. А за по-трудното загряване се порових още малко по някои чужди форуми и това е причината - че има два мънички термостата - към турбото и DSG-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 То и при 1.6 fsi термостатите са два. Нормално е повечеро майстори да не го знаят това. Все пак fsi-то за тях е нова технология. Иначе всяка гледана кола си е ок, просто си извадил късмет както казваш че твоята е именно такава. А този двигател пипне ли се мъничко става още по-приятен за каране....както се казва караш с усмивка на лицето. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 AXX НЯМА драми с разход на масло не е редно да му се слага етикет Има "проблеми" със задръстени или тотал щета маслени помпи и цедки в следствие на лонг-лайф интервали на обслужване. Разтегнати вериги м/валове и cam follower на бензинова помпа това е! Ако се кара с правилните масла на интервали до 8000 и се ползват истински engine flush-ове м/у смените на дали ще реве някой от друго освен разход на гориво. Изключително приятен за каране дори сток. При мен също ако има разход той е в рамки до 200-300гр. Обслужва се само с Amsoil и Red Line от същите са и промивките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванич Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 преди 27 минути, Misho 82 написа: AXX НЯМА драми с разход на масло не е редно да му се слага етикет Да, и аз когато проучвах с какъв двигател да е А3-ката стигнах до това заключение, че въпреки по-старата година на производство е по-добре да е АХХ. И да - промивка преди смяна на масло и с по-нисък вискозитет, за да няма проблеми с циркулацията - и това е, няма драми. А за разхода на гориво - ако не се напъвам да съм винаги пръв по сфетофари и карам нормално си е направо нищожен за автомобил с подобно тегло, мощност и автоматична скоростна кутия, поне мен ме удовлетворява напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванич Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Преди 4 часа, venomcorp написа: Иначе всяка гледана кола си е ок.... След смяна на доста автомобили и марки и аз стигнах до това заключение - марката не е от значение, когато говорим за вече употребявани автомобили, а потдръжката на конкретната машина. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Преди 8 часа, Misho 82 написа: Обслужва се само с Amsoil и Red Line от същите са и промивките... След тези промивки няма ли опасност нагарите и мизерията да отиде където не трябва и от там повече главоболия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Зависи ако никога не е правена е възможно макар че нямам такъв случай с нито една кола а съм продал доооста flush-ове на различни марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Ами тя е на 92 000 км надявам се да не е нищо страшно вътре въпреки че по книжка е била longlife service. Препоръка за марка flush? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 100% има чернилка нормално е... Amsoil ползвам в момента ми е под ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Аз ползвам флъш на Xenum. След три такива промивки между смените няма драми. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Аз съм с 1.6 FSI и попринцип колата ми е така. И 40 минути да работи на място, ако съм пуснал парното, не загрява хич. После като се кара заграява. Ако я оставя на място с работещо парно на макс, пада температурата. Спра ли го, до 1 мин е на 90. Сменил съм термостатите - при мен се сменят заедно с пластмасовото им "легло". Пак си го прави.... Преди да ги сменя обаче, в движение над 80 км/ч температурата падаше. Сега вече не го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Виж не бъркай човека. Това че ти имаш подобен проблем е съвсем друга история. Едва ли сложил оригиналните термостати на първо четене. Отделно без задълбочен преглед от разбиращ майстор няма как да знаеш точно къде ти е проблемът. Тази тема за работната температура е дъвкана многократно- кога , как и защо пада под 90 градуса. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване