Jump to content

Трудно достигане на работна темперетура на 2,0 TFSI


Ванич

Recommended Posts

Здравейте,

ако някой се е сблъскал с подобен проблем да сподели....много трудно ми достига работна темперетура двигателят. Сменен е термостата, направихме и диагностика в сервиза на колко градуса отваря и всичко си е наред, но когато изкарам колата на пътя особено ако са по-ниски темперетурите навън, и трябва много време за да загрее, а след това намаля ли темпото веднага термостатът пада на средата, т.е. темперетурата пада на 60-70 градуса. Проверяахме за течове - няма. Ако я карам в обороти и наспъпвам здраво - загрява бързо, но ако си карам нормално градско без да й давам газ - парното ще го усетя чак след 30 мин. Някой ако има идея как може да се реши проблема - да сподели. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audi-sport.net/xf/threads/2-0-tfsi-temp-gauge-low-reading.199956/#post-2075882

 

Тука конкретно се казва , че колата е с три термостата. Сменяйки само главният не решавало проблемът. Не знам в твоят конкретен случай колко термостата са и кой трябва да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Двигателят ми е същият като на Golf GTI, значи и аз имам 3 термостата, но за съжаление това явно не са го знаели в сервиза, в който сменихме основния и затова проблема си остана. Сега ще видя да сменя и другите два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава още един съвет - смени сервиза . Не си оставяй автомобилът при хора , които не знаят какво да правят. И един въпрос , че ми е доста любопитно. Ти имаш ли "типичният" за този двигател проблем с горенето на масло????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах и ръчката ли има термостат за трансмисията? Няма логика да има но все пак...:nixweiss:

venomcorp моята не го харчи въпреки че я имам от скоро но пък се кара градско и на къси разстояния за сега е добре. Проблема не беше ли по-широко разпространен във вариянта 211 к.с. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е само при DSG-то. Иначе този двигател си калпав до безобразие . Става читав едва след тотал рециклаж.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Ванич said:

ако някой се е сблъскал с подобен проблем да сподели....

Аз съм се сблъсквал със същия проблем. Но продадох колата преди да сменя термостата.

Новият собственик си я кара така вече втора година. Моята кола беше от Неапол и имам съмнение, че фабрично е с друг термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То принципно няма ядове да се кара така. Но разходът ще си е завишен, а не това е смисълът в tfsi технологията.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, venomcorp написа:

Иначе този двигател си калпав до безобразие . Става читав едва след тотал рециклаж.

Чак пък.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами двигателят е АХХ и незнам да ли е калпав или не, но преди да закупя колата изчетох където каквото можах и от многото коментари бях останал с негативно очакване към него и това горене на масло, а в крайна сметка се оказа, че това въобще не е истина или просто на хората с такъв проблем автомобилите са "нов внос, перфектни, на 150 000 км, от първи собственик в северна Италия". Като разбира се с тези си думи не искам да обидя или засегна никого !!! 

Относно въпроса - въпреки, че досега съм я пробал с два вида вискозитет на маслото "лятно"-5W50 и "зимно"-0W30 не гори масло в количествата, който съм чел, че горяло. На 0W30 за целия експоатационен период съм долял 200-250 гр. масло.

А за по-трудното загряване се порових още малко по някои чужди форуми и това е причината - че има два мънички термостата - към турбото и DSG-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и при 1.6 fsi термостатите са два. Нормално е повечеро майстори да не го знаят това. Все пак fsi-то за тях е нова технология. Иначе всяка гледана кола си е ок, просто си извадил късмет както казваш че твоята е именно такава. А този двигател пипне ли се мъничко става още по-приятен за каране....както се казва караш с усмивка на лицето.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AXX НЯМА драми с разход на масло не е редно да му се слага етикет 

Има "проблеми" със задръстени или тотал щета маслени помпи и цедки в следствие на лонг-лайф интервали на обслужване. Разтегнати вериги м/валове и cam follower на бензинова помпа това е! 

Ако се кара с правилните масла на интервали до 8000 и се ползват истински engine flush-ове м/у смените на дали ще реве някой от друго освен разход на гориво.  Изключително приятен за каране дори сток. 

При мен също ако има разход той е в рамки до 200-300гр. Обслужва се само с Amsoil и Red Line от същите са и промивките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Misho 82 написа:

AXX НЯМА драми с разход на масло не е редно да му се слага етикет 

Да, и аз когато проучвах с какъв двигател да е А3-ката стигнах до това заключение, че въпреки по-старата година на производство е по-добре да е АХХ. И да - промивка преди смяна на масло и с по-нисък вискозитет, за да няма проблеми с циркулацията - и това е, няма драми. 

А за разхода на гориво - ако не се напъвам да съм винаги пръв по сфетофари и карам нормално си е направо нищожен за автомобил с подобно тегло, мощност и автоматична скоростна кутия, поне мен ме удовлетворява напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, venomcorp написа:

Иначе всяка гледана кола си е ок....

След смяна на доста автомобили и марки и аз стигнах до това заключение - марката не е от значение, когато говорим за вече употребявани автомобили, а потдръжката на конкретната машина.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Misho 82 написа:

Обслужва се само с Amsoil и Red Line от същите са и промивките...

След тези промивки няма ли опасност нагарите и мизерията да отиде където не трябва и от там повече главоболия? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи ако никога не е правена е възможно макар че нямам такъв случай с нито една кола а съм продал доооста flush-ове на различни марки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя е на 92 000 км надявам се да не е нищо страшно вътре въпреки че по книжка е била longlife service.

Препоръка за марка flush?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.6 FSI и попринцип колата ми е така. И 40 минути да работи на място, ако съм пуснал парното, не загрява хич. После като се кара заграява. Ако я оставя на място с работещо парно на макс, пада температурата. Спра ли го, до 1 мин е на 90. Сменил съм термостатите - при мен се сменят заедно с пластмасовото им "легло". 

Пак си го прави.... Преди да ги сменя обаче, в движение над 80 км/ч температурата падаше. Сега вече не го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж не бъркай човека. Това че ти имаш подобен проблем е съвсем друга история. Едва ли сложил оригиналните термостати на първо четене. Отделно без задълбочен преглед от разбиращ майстор няма как да знаеш точно къде ти е проблемът. Тази тема за работната температура е дъвкана многократно- кога , как и защо пада под 90 градуса.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...