Didaka89 Публикувано 24 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2018 Колеги, при подаване на контакт се чува нормалното жужене от помпата за около 1-2 секунди. А при въртене на стартер и с изваден маркуч на изхода на помпата не потича нищо. Въпросът ми е при проблемен датчик на коляновия вал помпата трябва ли да подава бензин напред към мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Имах подобен проблем,но с ADR двигател-угасна в движение.Нямаше гориво до рейката.Извадих помпата и подадох директно ток-върти.Обратно в резервоара и разбрах,че не отива напрежение до нея при въртене на стартер.Пуснах директен кабел и вече имаше гориво на рейката,но не палеше.Оказа се датчика на коляновия вал.Предполагам че има нещо общо като информация между датчика и помпата през компютъра на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Didaka89 Публикувано 25 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Доколкото знам набива грешка за датчика на коляновия като е заминал. Нямам диагностика под ръка а и колата остана на кофти място Идеята ми е някой дали е запознат бензиновата помпа дали качва бензин след като датчика работи нормално или бензина си се качва нагоре независимо от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Не е задължително датчика да записва грешка, може просто да дава грешна информация. Мисля, че няма връзка на датчика с помпата - при контакт помпата завърта и нагнетява бензин в рейката. А вече дали и кога дюзите ще отворят зависи от датчика. Аз съм имал проблем в студено време и няколко дена некарана кола със запушен горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Didaka89 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Проблемът се оказа помпата. Ток има до нея, чува се за секунда при подаден контакт(макар и доста по-тихо от преди), при стартер се чува, но не качва нито капка бензин нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Моята помпа изгоря без никакви симптоми преди това прендото лято. Но съветът ми е да караш винаги с поне 1/4. дори 1/3 реервоар гориво, за да няма ядове с помпата ! Понякога просто помпите се уморяват и умират от старост и каране с малко гориво. Аз лично заложих на нова оригинална VDO , около 220лв ми дойде с отстъпката. Подчертавам, че проблем с палене докато не умря нямах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Didaka89 Публикувано 3 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Никакви ядове с паленето не съм имал и аз, колега. От около година, да речем, помпата се чуваше как жужи и отвън. Но има хора, които карат с жужащи помпи, години нарес без никакви грижи. Божа работа е кога ще изгорят тия помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване