Jump to content

AUDI A6 C5 строшени скорост


nikolai1

Recommended Posts

здравейте колеги имам въпрос и мн ви моля за съвет.Карам ауди а6 ц5 клатро 2500 кубика 180 коня феиса,колата строши скорости и сега дилемата е такава,скорости ли да си взема или да си направя моите . За моите ми искат 1400 за ремонт но ме притеснява дали ще я направят както трябва,а за втора рака ми иска 500 лева. Какво решение да взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е кутията нямам представа,а колата визуално е уникална а и също така е с сменена ходова час, обновен интериор, ремонтиран и обслужен двигател, боядисани джанти нови гуми, нов акумулатор,как да я хвърля да я дам на някои за 1000 лева и тои да си направи скоростите и да и скъса газа от каране.На колата само скоростите не са правени друго всичко е сменено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора едно нещо разбрах за този фором че повече се гаврите от колкото да си помагате,разбирам ви харесва ви,но аз моля за съвет защото до сряда трябва да реша какво да правя.Имали някои от вас които е страдал за това,просто искам мнения и съвет моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къв съвет искаш?

как може да се знае кво им е положението на скоростите втора употреба?!?!

  Даваш едни пари с мисълта, че може да не излезе нищо....тия коли са на по 500 000км вече. скоростите се чупят и това е, дори да вземеш други...колко ще карат...божа работа.

За ремонта мога да ти предложа само Джемини-4...ама съм ги посещавал само за доливане на масло, опит и последствия от ремонти там нямам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е дали като ги направят ще стане кола това.Не сам сигурен дали може изобщо да се правят тези скорости,иначе се замислям да я изхвърля и да купя други, според вас мога ли да и взема някакви пари в това състояние или на моргата.Това е колата

21314278_1684901541552534_1987663607324506576_n.jpg

извинявам се но пак имам правописни грешки,имам предвид колата да изхвърля и да взема друга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам време да се занимавам с разглобяване,а и ако ще е за 3000 лева никога няма да се занимавам да я разглобявам на части.Въпроса ми беше за цяла но след като ми казваш колега на части 3000 лева разбирам колко ще е цяла.Работата е ясна ще я направя както трябва и след като всичко е сменен този  на които ще я продам ще кара без проблем а аз пак ще взема някои дарангулник и ще започвам отново да го правя.Всички коли са боклуци имам и 2 опела и един пикап рено,единия опел правя помпата 4 пати вече а другия 3 пати двигателя и още мн дреболии а пикапа счупи вал.Имах S-KLASA и тя счупи скоростите абе ужас.Толкова пари давам за части че в евро07 ме направиха представител и имам 47 процента отстъпка:hilezh:.А колата е мн хубава само скоростите не са правени а сега и те,и тя става нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата я взимах за  4800 от Италия с докарването но още 1200 обслужване и 500 лева регистрация и 600 лева за боядисване на забележки по купето и джантите,300 лева за смяна на интериор ни копчета,350 лева за смяна на цяла ходова част,250 лева за акумулатор.А да и е правен двигател но не от мен а от италианеца,така пише в сервизната книжка не знам колко е вярно,но двигатела работи мн тихо спрямо други от този модел където сам чувал как дрънкат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е на части, ще имам интерес за цяла :) но за повече от 1000 разбира се. Но според мен ще намериш скорости и ако те радва мотора, си го карай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато продължаваш да купуваш боклуците от евро 07 ще продължаваш да даваш много пари за части. Докато си купуваш евтини и боклучиви коли (на страаашна далавера браат), ще продължаваш да зе оплакваш как ваички коли са боклуци. И те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на скоростите, ако е пълен е към 2-3000лв. това включва рецилкиране на тор-конвертор(турбината) смяна на помпа(ако е нужно) и  фрикциони пакети и смяна масло и филтър. За капак може нещо и по мозъка да се смени ако е нужно. Ако сервиза е читав(това е доста относително) и вложи хубави части...ремонта се оскъпява на макс, но за да те отрезвя, ще кажа, че има доста случай на не сполучливи ремонти(къде от икономия, къде от части ментета) и се е налагало второ отваряне на скоростите.. Ако не, взимаш едни други скорости... сменяваш маслото и квото сабя покаже. ама вече са на много километри и варианта да изтеглиш късата клечка преминава с доста 50-те%. Дори да вземеш други скорости, трябва поне да им смениш масло и филтър, а това са поне още 300-400лв. И цената отива към 1000лв...Избора си е твой.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорих с майстора,каза че колата иска само помпа и някакви втулки,хидросаединителя  е качен на стенд и бил здрав но въпреки това им казах да го рециклират за да не правим двоина работа.Сметките по техните  думи са следните,помпа 300 лева,420 лева рециклираш на хидрото,масло което аз ще взема каквото вие ми препоръчате и труд 350 лева.Скоростите са здрави.Общо всичко прави към 1300 лева.Ако взема скорости за 600 лева качване 200 и масло 300 прави 1100 и може да нямам късмет.Но още обмислям дали да не я продам така ако я продавам така какви пари мога да и искам,а ако я оправя колко мога да я продам.И колегата schnura приятел не купувам боклуци а просто сам мн доверчив и никога не се пазара и не оглеждам,като ми хареса купувам и после страдам аз сам си виновен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, не врат ми шия.

Аз имам същата кола със същия автомат. Най охулвания мотор плюс въздушно окачване.

Преди 3-4 месеца дадох 3.5к за обслужване на двигател и скорости.

Ама си я карам и все още много ме кефи.

Ако почнеш да си мразиш колата и да се оплакваш от нея, най добре я продавай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклирай торк-конвертора задължително, в него е заключващия съединител (lock-up) и няма начин да се види какво му е състоянието без да се отвори 'турбината"... При свършване на тоя "съединител" хваща на желязо и отделя стружки....тогава цялата кутия е брак. Щом ще я отваряш, направи я като хората, пакетите също се износват, дори да са здрави и да работят....после почват да включват с удар и да пукат касетата. И пак скоростите долу.  Поне да се разглобят и да се проверят фрикционите. 

Казах, че от спестяване на пари се налага после второ отваряне.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря мн страхотно четиво направо тотално се разочаровах :hilezh:,ясно е че всичко клони към хвърляне,още не сам им казал да я правят и колкото повече ме съветват хора толкова повече везните клонят към хвърляне.Питам ако я направя колко мога да я продам и също ако не я направя в това състояние мога ли да я продам цяла и за колко е разумната цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се направи читаво кутията ще надживее купето...Оригинално изкарват над 250-300х. км без обслужване и смяна на масло.

След ремонта трябва да изкара поне половината още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...