Jump to content

Настройка налягане на изпарител


Recommended Posts

Колеги, трябва ми да намаля налягането на изпарителя , но няма стойности в софтуера - върти се по посока на часовниковата стрелка ли - за намаляне? И втори въпрос - трябва ли да натискам надолу докато въртя или не?

Ако не стане , май ще слагам някакъв ефтин изпарител куча марка. Благодаря за съветите предварително.

П.С. Курника гори сега 13 газ. на дълго .

product_78.jpg

Edited by kostaIliev
Link to comment
Share on other sites

А след като няма стойности в софта, как прецени че трябва да се намалява налягането?

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Link to comment
Share on other sites

В софта има един диалогов прозорец където се наглася докато стане ОК. Но нищо не се променя когато въртя наляво надясно. След това вече смята горивото. Та мисля че е високо. Затова питам натиска ли се докато се върти или не. 

Етагаз - дядото на Газовия инжекцион. 

 

 

Edited by kostaIliev
Link to comment
Share on other sites

Не се натиска докато се върти, ама не съм сигурен колко трябва да го врътнеш. А нещо друго променя ли се докато въртиш редуктора?

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Link to comment
Share on other sites

Сега ще ходя да пробвам. Не се променяше последно - поне не видимо. Но сега сложих други стъпкови моторчета - малко по здрави и ще пробвам с тях. Трябва софта да изпише че е Ок. Това е . Но не изписва.

Link to comment
Share on other sites

Аз това го знам, но ми е като хоби. Колата върви супер само разхода е до небесата. На ежедневната кола имам Ловато ГИ и съм супер доволен. Сега мисля да сменя изпарителя с някакъв ефтин за до 100 лева. Този явно е за менбрани и не подлежи на ремонт вече - на над 250 000 км. е . 

Link to comment
Share on other sites

Тартарини Етагаз. Той е само една версия. Сега го настроих без налягането, но с коригиране на налягането щеше да е по добре. Взима се впредвид ламбдата и показания на TPS. 

Link to comment
Share on other sites

Ха, Тартарини... моето тартарини скоро ще иде скоро в кофата.. толкова ми е зле изпарителя, че при пълно бутилка дори, като смачкам турбината наляганет пада на 0.4-0.5 и се насира и обръща на бензин. Ама понеже са ми нови филтрите, чакам още няколко хиляди километра

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Муцев, колега какво ти е мнението просто да го заменя на  Тартаринито редуктора с чисто нов ефтин вариант. Дали ще стане работата. То все са редуктури? 

Link to comment
Share on other sites

Добър съвет , Благодаря . 

Иначе сега ще опитам за последно с моя изпарител - Тартаринито. Разглобих го и се оказа , че пружината отгоре е натегната докрай и не може да се развие отвън - реално може само да се натяга. Развих я докрай и се надявам след нова настройка налягането да падне и оттам да ми спадне и разхода до поносими стойности. Сега гори 20+/100 а колата на бензин е пушка - гори 10/100 смесено , което за А4 комби е добре.

Link to comment
Share on other sites

Абе та*ак е това Тартарини, ма като си се запънал, мъчи се [emoji6] Аз отдавна съм ги отрекъл и падне ли ми удобен случай ги изрязвам до дъно [emoji41]

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Всичко е било от налягането. Свалих разхода осезаемо. Сега ако сменя и стъпковите моторчета ще стане муцка. Само да си намеря ефтини трета употреба... Хубавото е че сега емулира сондата добре газовия компютър и не ми набива грешки на бензин и пали супер. А хубавиците от ВААС в Пловдив незнам как ги правят тия настройки , но смесите ми на бензин са тихия ужас след като барат настройките.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...