peshaka1 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Колеги имам въпрос Двигател AAD 2.0/115 имали защита при скъсване на Ангренажа да не удря клапани в смисъл да ли са зарязани буталат кот един колега ми каза че АВК то имало тоз масовия дето го слагат на B4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 И ABK, и AAD удрят клапаните при скъсване на ремъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshaka1 Публикувано 9 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 (Редактирано) При мен на AAD-то не ми е удряло клапани в бутала при късане на ремък или изпадане на зъбното колело с шайбата долу заедно с ремъка. При смяна на ангренажен ремък съм пробвал при двигател на ГМТ и свален ангренажен ремък да въртя горе колелото на разпределителния вал и не е затягало/опирало никъде. Редактирано 10 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 (Редактирано) Аз пък съм виждал неведнъж криви клапани, в следствие на скъсан ремък, и на двата двигателя. Спас също беше взел едно АВК със превъртяла шпонка на коляновия вал,може да потвърди резултата Редактирано 10 Април 2018 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 (Редактирано) Което е много странно, освен ако има някакво значение при какви обороти на двигателя се случва късането на ремъка. При мен на 100-цата винаги е било в движение в града и не е имало поражения . Мишо беше късал ремък в движение на магистралата и беше ударила клапани в бутала, но пък не е ясно дали не се е счупило нещо механично и заради това да се е скъсал и ремъка в последствие. Със сигурност, когато двигателя е на белези на ГМТ на коляновия вал ако е свален ангренажния ремък, разпределителния вал горе се върти свободно без да опират клапаните в буталата - пробвал съм го многократно. Говоря за AAD мотора на моята бивша 100-ца. Редактирано 11 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Защита от удряне на клапани... искам да го видя това! АВК с изпаднала обтяжна ролка в движение, в момент при изключване от първа предавка, уж не беше ударила клапаните. Обаче по-късно, след подмяна на ангренажния комплект, работеше неравномерно на празен ход, което ме навежда над мисълта, че са били все пак подпряни и леко кривнати, колкото да не затварят добре. Между другото момчето още си я кара така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 (Редактирано) Не става въпрос за защита, по-скоро в самото бутало са фрезовани легла, където евентуално биха опрели клапаните. Има доста двигатели (8 клапанови), не само на Ауди, които не удрят клапани в бутала при скъсване на ангренажния ремък. Въпроса е, че мненията специално за AAD са противоречиви защото на мен ми се е случвало няколко пъти в движение (изпадане на ремък, превъртане на шпонката на зъбното колело долу, падане на шайбата на коляновия вал заедно със зъбното колело) и не съм имал проблеми, слагам нов ремък, ролка, зъбно колело и двигателя си заработва идеално. 100-цата я карах 10 години, около 200 000км. От друга страна, както писах по-горе знам за случаи, когато има близка среща на клапани в бутала на AAD, но не съм сигурен каква може да е причината. Все пак тези мотори са много години и километри и е очаквано нещо механично да се счупи, което да доведе до късане на ремъка и/или удряне на клапани в бутала. Така, че на стар двигател и на много километри няма как да има сигурност, че нещо няма да се счупи. Редактирано 12 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване