zafirovp Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Здравейте, имам 2 много дразнещи проблеми. 1. В кално време пантите и праговете на предните врати ми се пълнят с кал. Събира се страшно много мръсотия и скърцат много само седмица след чистене и смазване. Карал съм доста модели на VAG, но такава мизерия никога не се е събирала. Подкалниците са сменяни с оригинални здрави. 2. Имам 30мм фланци и на 2 години ми пада лага от вратите от драскотини от камъчета. За момента съм се спрял на фолио, но се чудих ако сложа калобрани дали няма да реша и двата проблема? Питането ми е, и при вас ли се събира кал при пантите на вратите и някой знае ли за по-прибрани калобрани. Оригиналните са тези, но не ми харесват изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Моята като дойде от Италия скърцаше .. на всичките панти и на предния капак тук с какво я напръскаха в ауди още няма измиване тази смаска и една година е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 А ефектът от тея фланци само визия ли е,или е по стабилна така?Ако имам такива щети и проблеми заради тях,заминават директно в кофата. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 преди 34 минути, ivo.petkov написа: Моята като дойде от Италия скърцаше .. на всичките панти и на предния капак тук с какво я напръскаха в ауди още няма измиване тази смаска и една година е ок А сега като караш в дъжд, става ли всичко в кал около пантите? Скърцането не ме дразни толкова колкото цялата мръсотия вътре. Утре ще кача снимки да видите, ама е нещо страшно. Иначе идеята на фланците е само визия, въпреки че със сигурност 6см повече имат положителен ефект от към performance но не се забелязват. Това е малко като големите джанти, веднъж като ги сложиш става друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Странно, че се събира кал по пантите. Аз съм +1 за калобраните на моя кошник сложих, много хора ме питаха как смятам, дали на тази кола ѝ отиват калобрани, но на мен не са ми грозни, а от практична гледна точка - безспорно носят плюсове. Доста по-малко се цапа. Имаш ли случайно part number на OEM калобрани, че не ги откривам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 преди 24 минути, OvivO написа: Имаш ли случайно part number на OEM калобрани, че не ги откривам? 4F0075101;4F0075111 Ти от къде ги купи? Да разбирам ли че повечето от вас нямат никаква мръсотия между пантите и калника? Нали подкалника е единственото нещо което предпазва от вода? Да няма още някакви кори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Не съм виждал кал и мръсотия между калника и пантите.Като отворя вратата зад пантите се вижда единствено черен стиропор от този по твърдия,чиято цел е да обира енергия при удар.Вече зад него вероятно е подкалника чак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 @zafirovp: пусни снимка как изглежда при теб и утре мога да ти снимам моите панти и какво има зад тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 преди 34 минути, zafirovp написа: 4F0075101;4F0075111 Ти от къде ги купи? Да разбирам ли че повечето от вас нямат никаква мръсотия между пантите и калника? Нали подкалника е единственото нещо което предпазва от вода? Да няма още някакви кори? Ами специално между пантите има лек прахоляк както и наоколо но кал и такива работи няма . Аз съм с оригинални джанти 18 .. и почти и не цапа вратите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Тази сутрин погледнах и е като при колегите - има лек прах и се вижда като преграда към подкалника този черен стиропор, да не би при теб той да липсва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 И аз си мисля,че явно липсва стиропора и затова стига калта чак до пантите.Иначе нямам обяснение как там ще има кал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 15 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Прави сте както винаги, от ляво липсва стиропора. Вече се демонтира калника за монтиране на новия. Така е поне от 5 години и няма грам ръжда. Не знам какво трябва да се случи с тази кола да започна да ръждясва. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Е той калника е алумин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 15 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Да, но долния праг май не е. Имах малко ударено и 1-2 години седя с повърхностна ръжда. След това седна шкурка се изчисти за 5 минути. Аз съм малко наплашен на тема ръжда, карах Ескорт за първа кола и така. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Е тези не са като ескорта ама нали знаеш ръждата е по лека от карбота ;))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 (Редактирано) On 15.04.2018 г. at 6:40 PM, zafirovp said: Да, но долния праг май не е. Имах малко ударено и 1-2 години седя с повърхностна ръжда. След това седна шкурка се изчисти за 5 минути. Аз съм малко наплашен на тема ръжда, карах Ескорт за първа кола и така. Sent from my iPhone using Tapatalk И аз го знам тоя проблем, щото имах Субару ... Е, аз лично нямах проблеми с моята, ама на приятелчето направо изгни и взе моята ... а аз взех А4-ка ... Редактирано 20 Април 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване