Jump to content

Вода под вратите


zafirovp

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам 2 много дразнещи проблеми.

 

1. В кално време пантите и праговете на предните врати ми се пълнят с кал. Събира се страшно много мръсотия и скърцат много само седмица след чистене и смазване. Карал съм доста модели на VAG, но такава мизерия никога не се е събирала. Подкалниците са сменяни с оригинални здрави. 

 

2. Имам 30мм фланци и на 2 години ми пада лага от вратите от драскотини от камъчета. За момента съм се спрял на фолио, но се чудих ако сложа калобрани дали няма да реша и двата проблема?

 

Питането ми е, и при вас ли се събира кал при пантите на вратите и някой знае ли за по-прибрани калобрани. Оригиналните са тези, но не ми харесват изобщо.

1327680127_4F0075101%20A6%20Rear%202005-

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като дойде от Италия скърцаше .. на всичките панти и на предния капак :) тук с какво я напръскаха в ауди  още няма измиване тази смаска :)   и една година е ок ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ефектът от тея фланци само визия ли е,или е по стабилна така?Ако имам такива щети и проблеми заради тях,заминават директно в кофата.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, ivo.petkov написа:

Моята като дойде от Италия скърцаше .. на всичките панти и на предния капак :) тук с какво я напръскаха в ауди  още няма измиване тази смаска :)   и една година е ок ;)

 

А сега като караш в дъжд, става ли всичко в кал около пантите? Скърцането не ме дразни толкова колкото цялата мръсотия вътре. Утре ще кача снимки да видите, ама е нещо страшно.

 

Иначе идеята на фланците е само визия, въпреки че със сигурност 6см повече имат положителен ефект от към performance но не се забелязват. Това е малко като големите джанти, веднъж като ги сложиш става друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, че се събира кал по пантите. 

Аз съм +1 за калобраните :) на моя кошник сложих, много хора ме питаха как смятам, дали на тази кола ѝ отиват калобрани, но на мен не са ми грозни, а от практична гледна точка - безспорно носят плюсове. Доста по-малко се цапа. 

Имаш ли случайно part number на OEM калобрани, че не ги откривам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, OvivO написа:

Имаш ли случайно part number на OEM калобрани, че не ги откривам?

 

4F0075101;4F0075111

 

 Ти от къде ги купи?

 

Да разбирам ли че повечето от вас нямат никаква мръсотия между пантите и калника? Нали подкалника е единственото нещо което предпазва от вода? Да няма още някакви кори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал кал и мръсотия между калника и пантите.Като отворя вратата зад пантите се вижда единствено черен стиропор от този по твърдия,чиято цел е да обира енергия при удар.Вече зад него вероятно е подкалника чак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, zafirovp написа:

 

4F0075101;4F0075111

 

 Ти от къде ги купи?

 

Да разбирам ли че повечето от вас нямат никаква мръсотия между пантите и калника? Нали подкалника е единственото нещо което предпазва от вода? Да няма още някакви кори?

Ами специално между пантите има лек прахоляк както и наоколо но кал и  такива работи няма . Аз съм с оригинални джанти 18 ..  и почти и не цапа вратите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин погледнах и е като при колегите - има лек прах и се вижда като преграда към подкалника този черен стиропор, да не би при теб той да липсва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля,че явно липсва стиропора и затова стига калта чак до пантите.Иначе нямам обяснение как там ще има кал :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте както винаги, от ляво липсва стиропора. Вече се демонтира калника за монтиране на новия. 627209c46817be66a7d8dcb61ef73cf4.jpg5b9dde8e77b19477eee99911b0430497.jpg

Така е поне от 5 години и няма грам ръжда. Не знам какво трябва да се случи с тази кола да започна да ръждясва.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но долния праг май не е. Имах малко ударено и 1-2 години седя с повърхностна ръжда. След това седна шкурка се изчисти за 5 минути. Аз съм малко наплашен на тема ръжда, карах Ескорт за първа кола и така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 15.04.2018 г. at 6:40 PM, zafirovp said:

Да, но долния праг май не е. Имах малко ударено и 1-2 години седя с повърхностна ръжда. След това седна шкурка се изчисти за 5 минути. Аз съм малко наплашен на тема ръжда, карах Ескорт за първа кола и така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

И аз го знам тоя проблем, щото имах Субару ... Е, аз лично нямах проблеми с моята, ама на приятелчето направо изгни и взе моята ... а аз взех А4-ка ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...