Jump to content

Течност за серво, каква?


betaserk

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Сервото ми започна да издава звуци като въртя да правя завой, става като загрее, погледнах нивото на пълно загряла кола и беше там където пише 20 градуса. Искам да доле nя, но не знам какво трябва да е? Колата е А6 C6/4F 3.0 tdi 224 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капачката шише какво. 

 

Пробвай да долееш даже и да изглежда пълно, при мен така побра още 300мл, а нивото още в началото беше до горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zafirovp написа:

На капачката шише какво. 

 

Пробвай да долееш даже и да изглежда пълно, при мен така побра още 300мл, а нивото още в началото беше до горе.

Сега като каза и забелязах че пише G 002000 :) Гледах онлайн, пише че това е зелено на цвят, утре ще отида все пак при мой приятел, който продава в такъв магазин да ми предпожи какво да взема. А знаете ли дали ще е ок да го изтегля със спринцовка колкото мога и да налея от новото, гледах един човек в тубата така го направи, е после и отви пробка някъде по сервото и въртеше за да излезе старото, ще потърся в нета как става и може така и така трябва да долея да го и сменя, гледам е доста тъмно на цвят. Извинявам се, че бързах да пиша без да погледна добре. Благодаря ви все пак за отговорите, хубаво е въпреки всички човек да получи подкрепа от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да зелено е маслото.Това на капачката е стар номер който отдавна не се прави.Сегашното масло което е само един вид е G004000.Цената в Ауди е 35лв а в Шкода 28лв  за 1л.;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да можеш със сприцовка, само не върти волана на запален мотор.

Поне при мен няма пробка и само така мога най-лесно да сменя колкото се може повече масло.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на тези е без пробка, разкача се тръбата която връща към резервоарчето/преди това се изпразва/ и се поставя в друг съд, напълва се с новата и се запалва колата и да е вдигната/може и без да е вдигната/, върти се волана докрай на ляво и на дясно и се задържа така малко и се долива и гледа да няма въздух и готово, но преоткривам топлата вода, сигурно повечето го знаят :) За сега нямам време да го направя това, само ще извадя малко и ще налея и по нататък ще го сменя цялото, защото утре или в четвъртък ще отивам в Хасково да я регистрирам/дните на ауди, мерцедес и бмб/ и ако не отида ще ме глобят 200 лв. Не искам да рискувам преди път да барам, че недай си нещо друго иска подмяна и няма да мога да отида на време.

Редактирано от betaserk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами луда работа на някой идиот, за в КАТ става дума, сряда и четвъртък до обяд са дните за регистрация на изброените марки. Не знам как е в другите градове, но в Хасково в сряда по-добре не отивайте :D 

Редактирано от betaserk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...