miro_87_pk Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Колеги помагаите колата влиза в авариен режим (изключва турбото) Така всичко започна с смяната на турбото защото старото почна да изхвърля маслото закупих само средна част и си го смених почистих геометрията смених вакум маркучи около турбото по точно от клапан (нз кой)до егра до клапата за гасене на двигателя ходих до един майстор и каза че трябва да се регулира лоста от вакума до променливата геометрия регулирах го пак не го догодихме пак се регулира и така 5 пъти след четене на форума стигнах до клапан Н 75 и него смених вече нз какво е на колата.А проблема е такъв че когато карам в градско няма никакви ядове но когато стъпя на магистрала и карам и сложа 5та и започна да ускорявам до 130 от около 2200 до 2800 турбото изчезва и за да го оправя връщам ключа паля в движение и се оправят нещата а забравих да кажа че когато сам сам няма яд но когато сме 4/5 човека и малко изнанагорно проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Ами изглежда налягането на турбото е в повече. Трябва да се настрои по-добре. Най-точно настройката става с манометър и вакуум помпа. Как се прави го има в ютюб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Ако сте поставили непрвилно гривната,която движи лопатките на геометрията турбото няма да работи правилно и колата ще влиза в авариен режим,както го и прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_87_pk Публикувано 1 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Преди 1 час, Бат Сашо написа: Ами изглежда налягането на турбото е в повече. Трябва да се настрои по-добре. Най-точно настройката става с манометър и вакуум помпа. Как се прави го има в ютюб. Може ли ако го знаеш клипчето да ми го пратиш благодаря преди 43 минути, veselin velchev написа: Ако сте поставили непрвилно гривната,която движи лопатките на геометрията турбото няма да работи правилно и колата ще влиза в авариен режим,както го и прави. Колега ако съм убъркал гривната на геометрията колата ще забива и на 1,2,3,4 предавка а тя се ускорява само на магистрала на 4 и 5та когато оборотите се движат по бавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 (Редактирано) Преди 22 часа, miro_87_pk написа: само на магистрала на 4 и 5та когато оборотите се движат по бавно Точно на пета на магистралата като вдигнеш 120 и умира.На ниските предавки няма да го усетиш. Редактирано 2 Май 2018 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_87_pk Публикувано 3 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 (Редактирано) Да точно така става според теб от какво е? Редактирано 3 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 Виж на Вагком, през output test, дали лоста се движи с целия си ход. Виж и каква грешка дава. На какви проценти е клапана Н75. В движение, на високи обороти и пълна газ, какви проценти дава. Така ще хванеш дали е настроен лоста правилно или актуатора изпуска вакуум. Това е като за начало. Резултатите от тези тестове ще ти покажат къде е проблема или къде не е, и къде да търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 99% проблема е в актуатора или в някое вакумче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_87_pk Публикувано 5 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2018 Искрени благодарности на sweetlioo велик си пич благодаря за сега колата няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Май 2018 Доклад Share Публикувано 5 Май 2018 моля Безаварийни километри ти желая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chewbacca Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 На 5/5/2018 at 17:00, miro_87_pk написа: Искрени благодарности на sweetlioo велик си пич благодаря за сега колата няма ядове. И точно как се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_87_pk Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Оказа се убъркана схемата на вакума и по тънки и меки маркучи Колегата ги забеляза тия неща и я отремонтирахме сега колата е перфектна още веднъж благодаря на Sweetlioo и скорощно оздравяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване