mitko.be Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 (Редактирано) От няколко дни колата ми прави проблем с имобилайзера. Когато я загася някой път и след определено време реша да я запаля, пали за секунда и гасне веднага и мига лампата с ключето на таблото. Не се оправя при откачане на акумулатора. Някой път се оправя само след много време (ако мога да чакам), а ако не мога заключвам и отключвам колата постоянно и се опитвам да запаля през определено време докато след около 10 мин успея. Сигурно е въпрос на време да спре тотално да пали. Някакви идеи какво може да е? ПС. Имам само 1 ключ, който отключва и заключва колата безпроблемно. https://imgur.com/a/rCSC1pU И видео на проблема на друг автомобил: Редактирано 9 Май 2018 от mitko.be Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Имах А 4-ка със същия проблем. Би трябвало да е същото и при а6. Сваляш пластмасите зад волана не помна дали се сваляше и волана. Около ключалката има един датчик транспондер антена или както там се нарича. Това нещо засича чипа в ключа и казва на имобилайзера да запали. Понякога по някаква неизвестна причина се размества и не разпознава добре ключа. Затова мога лампата на имобилайзера и не може да запали. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 A какво може да се направи за да се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Този четец има буксичка, която трябва да се почисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 По какво мога да позная буксичката? И сваля ли се волана, че има едни винтчета точно зад него където отвертката влиза малко под ъгъл и не може да ги отвие или си има някаква цака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Волана трябва да се свали. Отзад болтчетата са шестограм или еврейска звезда. Вариантите за зацапана букса или окислена прекъснат кабел или просто датчика не си е на мястото по някаква причина. Просто трябва да се намести. Моя преди време се беше разхлабил в леглото си и от вибрациите се мести е не засича ключа. Реших си проблема с една бъркалка за кафе и малко капчица. Sent from my iPhone using Tapatalk Разгледай това да предобиеш представа. Тая майна дето ти прави проблем най-вероятно е оградено в червено на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Как да го разпозная тоя датчик и буксата му като сваля капаците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Ограденото с червено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Благодаря на всички, би трябвало да се е оправило, но предстои да разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 11 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Проблема все още го има. Някакави предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Другото за което се сещам е за чипа в ключа. Иди да то програмират нов при някой ключар. Мисля че само за чипа няма да режат глави. На мен с чип и рязане на нов ключ преди време ми взеха 50 лв. За друго не се сещам. Не вярвам имобилайзера да е хвърлил нещо. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 смени батериите на ключа,почни от там и дай инфо какво се случва.късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Батериите на ключа нямат нищо общо с имобилайзера. В крайна сметка може да го спреш софтуерно и да не се занимаваш с издирването на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 11 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Не е ли много рисковано колата да седи без имобилайзер? То е ясно, че не е кой знае какъв фактор, но все пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване