Jump to content

Темпомат А4 В5 бензин с жило


The Mad Killer

Recommended Posts

Започвам тема за поставяне на темпомат (cruise control) на А4 В5 1.8 бензин точно преди фейса с жило на дросела. Помощ за поставянето се надявам да получа от bsdnikolov. А ето и какво имам в момента. 

 

Надявам се че нищо не липсва от цялата работа. Защото ще съм мнооого разочарован ако нещо липсва. 

received_2174667389226423.jpeg

received_2174667455893083.jpeg

received_2174667449226417.jpeg

received_2174667405893088.jpeg

received_2174667435893085.jpeg

Edited by The Mad Killer
Link to comment
Share on other sites

Лоста е различен за моделите до 97 година и след 97

038601376.jpg?r=0

След 97год.  е с номер 4D0 953 513 P, горният на снимката.

Edited by binev
Link to comment
Share on other sites

 Точно така . Аз съм година 98 с първа регистрация 99 . затова съм с по новия лост.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

И аз съм на същият етап

Sent from my iPhone using Tapatalk

Какъв ти е мотора колега, планката на актуатора е различна за различните модели

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

 

Аудито ми е с мотор 1,8  ADR  125 коня.  , този не знам от какъв автомобил е свален. знам че е бил автомат.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка

 

s-l1600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Да! Работи много добре. На 1,6 ADP съм го сложил и си го ползвам постоянно вече над две години без проблем. На автомагистрала е най-добре!

 

 

 

Edited by ru6
Link to comment
Share on other sites

Преди 20 часа, CyberKing написа:

На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка

 

s-l1600.jpg


Ще проверя моята планка каква е :) 
 

Преди 19 часа, gemballa.bg написа:

Моята планка е май е по различна emoji19.png223b2c9fc9c58f4fea13d312286953ba.jpg

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

 

В този комплект виждам една 3-та стоп машинка оранжева която аз нямам . Въпросът е дали ми трябва и за какво служи ?

Link to comment
Share on other sites

Преди 22 часа, CyberKing написа:

Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Така като гледам , да си направиш такава планка не е трудно. важното е когато не работи да не опъва дросела. тоест мерене трябва и ръчна изработка , ако не може да се намери. лошото е че третата жълта стоп машинка не знам дали трябва , че нея я нямам.

Edited by The Mad Killer
Link to comment
Share on other sites

Елмашинката на стоповете нея няма как да я нямаш. Тя си е на стоп педала. А за планката ако не мога да си я намеря ще си я направя. То е ясно, няма да оставя наполовина работата. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Значи остава само навързването . За там си трябва някой който е на ти със схемите и с вагком предполагам после за активацията като се свърже всичко

Link to comment
Share on other sites

За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията.

 

За монтажа пишете ми на ЛС.

Link to comment
Share on other sites

Преди 14 часа, KCV написа:

За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията.

 

За монтажа пишете ми на ЛС.

Данчо. Със сигурност май ще имам нужда от помощ защото моите познания по схемите не са на ниво. 

?

Link to comment
Share on other sites

Емо, до къде го добута? Този уикенд ми е по-разтоварен и е идеалния момент да го монтираме.

Link to comment
Share on other sites

Не забравяйте и за малко снимков материал. Схемата на свързване имах я някъде ще проверя и може по късно да я кача.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

В ELSA има пълната електрическа схема. Жиците са лесната част (там ми е силата), хардуера ще е преоритет на Емо.

Link to comment
Share on other sites

Благодарение на bsdnikolov всичко е навързано. Чакам само гайките за стоп машинките. И да измисля захват на вакуума който дърпа дросела, тъй като при мен дросела е под ъгъл. Защото съм с пластмасовите колектори с клапи на тях. И после ще има тест

received_2185068704852958.jpeg

Монтажа е елементарен. Пратиха ми вакуум машинката със стойката и се слага под ABS модула. Вакуума се вкарва под компа до купето заедно с 3те кабела от вакуум машинката. Лостчетата се сменят за секунди. 

Комоа който управлява всичко сложихме под волана. 

Докупих един тройник и малко вакуум маркуч, тъй като темпомата който слагам е от автомат. 

Link to comment
Share on other sites

Браво колега! Ще съм благодарен ако снимаш и актуатора как си го закрепил за колекторите. Интересува ме планката и дължината на лоста на актуатора за АДР двигател.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


На първата снимка най хубаво се вижда с каква планка ми е пратен актуатора. тъй като аз съм година 98 и при мен колекторите са пластмасови , дросела е под ъгъл и прав монтаж при мен не важи. затова ще има мерене . установих хода на  дросела при максимално натиснат педал на газта. сега остава само да премеря на какво точно отстояние от дросела да сложа актуатора и да променя малко ъгъла на захват към купето , на планката която имам . после само ще я захвана с 2 самонарезни и смятам това да е.  Свободния вакуум който се вижда на снимката е вакуума за актуатора.

IMG_20180520_104428.jpg

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Ще сгрешиш, ако го вържеш към купето.

Търси му място по двигателя или колектора.

Link to comment
Share on other sites

И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...