The Mad Killer Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Започвам тема за поставяне на темпомат (cruise control) на А4 В5 1.8 бензин точно преди фейса с жило на дросела. Помощ за поставянето се надявам да получа от bsdnikolov. А ето и какво имам в момента. Надявам се че нищо не липсва от цялата работа. Защото ще съм мнооого разочарован ако нещо липсва. Редактирано 14 Май 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Лоста е различен за моделите до 97 година и след 97 След 97год. е с номер 4D0 953 513 P, горният на снимката. Редактирано 14 Май 2018 от binev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Точно така . Аз съм година 98 с първа регистрация 99 . затова съм с по новия лост. Редактирано 14 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 (Редактирано) И аз съм на същият етап Sent from my iPhone using Tapatalk Какъв ти е мотора колега, планката на актуатора е различна за различните модели Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 16 Май 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 16 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 (Редактирано) Аудито ми е с мотор 1,8 ADR 125 коня. , този не знам от какъв автомобил е свален. знам че е бил автомат. Редактирано 16 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 Моята планка е май е по различна [emoji19] Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 (Редактирано) Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 17 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 (Редактирано) Да! Работи много добре. На 1,6 ADP съм го сложил и си го ползвам постоянно вече над две години без проблем. На автомагистрала е най-добре! Редактирано 16 Май 2018 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 17 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Преди 20 часа, CyberKing написа: На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка Ще проверя моята планка каква е Преди 19 часа, gemballa.bg написа: Моята планка е май е по различна Sent from my LG-H955 using Tapatalk В този комплект виждам една 3-та стоп машинка оранжева която аз нямам . Въпросът е дали ми трябва и за какво служи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Аз нямам представа, все още стои в кашона и чака ред Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 17 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Преди 22 часа, CyberKing написа: Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам. Sent from my iPhone using Tapatalk Така като гледам , да си направиш такава планка не е трудно. важното е когато не работи да не опъва дросела. тоест мерене трябва и ръчна изработка , ако не може да се намери. лошото е че третата жълта стоп машинка не знам дали трябва , че нея я нямам. Редактирано 17 Май 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Елмашинката на стоповете нея няма как да я нямаш. Тя си е на стоп педала. А за планката ако не мога да си я намеря ще си я направя. То е ясно, няма да оставя наполовина работата. :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 18 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 18 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Значи остава само навързването . За там си трябва някой който е на ти със схемите и с вагком предполагам после за активацията като се свърже всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията. За монтажа пишете ми на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Има връзка с пин от таблото , от където се взема сигнала за скорост само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Преди 14 часа, KCV написа: За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията. За монтажа пишете ми на ЛС. Данчо. Със сигурност май ще имам нужда от помощ защото моите познания по схемите не са на ниво. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Емо, до къде го добута? Този уикенд ми е по-разтоварен и е идеалния момент да го монтираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Не забравяйте и за малко снимков материал. Схемата на свързване имах я някъде ще проверя и може по късно да я кача. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 В ELSA има пълната електрическа схема. Жиците са лесната част (там ми е силата), хардуера ще е преоритет на Емо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Благодарение на bsdnikolov всичко е навързано. Чакам само гайките за стоп машинките. И да измисля захват на вакуума който дърпа дросела, тъй като при мен дросела е под ъгъл. Защото съм с пластмасовите колектори с клапи на тях. И после ще има тест Монтажа е елементарен. Пратиха ми вакуум машинката със стойката и се слага под ABS модула. Вакуума се вкарва под компа до купето заедно с 3те кабела от вакуум машинката. Лостчетата се сменят за секунди. Комоа който управлява всичко сложихме под волана. Докупих един тройник и малко вакуум маркуч, тъй като темпомата който слагам е от автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Браво колега! Ще съм благодарен ако снимаш и актуатора как си го закрепил за колекторите. Интересува ме планката и дължината на лоста на актуатора за АДР двигател. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 (Редактирано) На първата снимка най хубаво се вижда с каква планка ми е пратен актуатора. тъй като аз съм година 98 и при мен колекторите са пластмасови , дросела е под ъгъл и прав монтаж при мен не важи. затова ще има мерене . установих хода на дросела при максимално натиснат педал на газта. сега остава само да премеря на какво точно отстояние от дросела да сложа актуатора и да променя малко ъгъла на захват към купето , на планката която имам . после само ще я захвана с 2 самонарезни и смятам това да е. Свободния вакуум който се вижда на снимката е вакуума за актуатора. Редактирано 21 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Ще сгрешиш, ако го вържеш към купето. Търси му място по двигателя или колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 (Редактирано) И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 21 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване