Jump to content

B7 1.8T - Checklight - 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich


HereComesVic

Recommended Posts

Здравейте,

 

Светна чека и след проверка с VAG COM видях, че съм се сдобил със следното:

 

17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich

             P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded

 

Колата е 1.8Т B7, без газова, имам я от около 2 месеца. Светна след около 1500км след обслужване на масло/ремъци/филтри.

До колкото прочетох, по-вероятните възможности са дебитомер/въздушни пътища.

 

Някой да е патил от подобно?

 

Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са повече симптомите и не е зле да ги провериш.

 

17535/P1127/004391 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) active
  • Reduced fuel economy and engine performance

Possible Causes

  • Cylinder misfires
  • Spark Plugs
    • Old or worn out plugs
    • Incorrect type for engine
  • Fuel Injectors
    • Leaking
    • Dirty, poor spray pattern
  • Weak ignition system, coil(s), plug wires
  • Fuel Pressure
  • Boost leak
  • EVAP Purge Valve (N80)
  • MAF (G70)
  • O2 Sensor(S)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, и аз попаднах и аз на този списък.

 

При проблем с запалителна система - свещи, бобини, дюзи, не би ли трябвало да има проблем с палене и колебания в оборотите?

За момента не наблюдавам нищо такова и затова подозирам въздушните пътища и свързаните с тях сензори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера може също да го провериш на VAG COM. Мисля, че беше на 10 канал, но колко трябваше да са му стойностите не помня, ще трябва да се разровиш из нета. Моя като го сменях в D-Bros Цецо ми обяснява на дълго и на широко, ама нищо не помня вече :huh: Разхода също трябва да ти се повиши, ако не в ред дебитомера. 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/17/2018 at 3:08 AM, HereComesVic said:

и затова подозирам въздушните пътища и свързаните с тях сензори.

Обикновено въздушните пътища водят до бедна смес - моторът смуче повече въздух от отчетеният от дебитомера. "Boost leak" ще се усеща, като загуба на мощност....а и при този мотор ЕКЮ-то отчита и мап сензора, преди да дозира горивото.....не само да измери въздуха по дебитомер и после каквото ще да става.

Зацапан дебитомер също обикновено води до бедна смес.

Аз бих обвинил първо дюзи - при сваляне на свещи може да се правят изводи кои цилиндри са работили богато....ако са всички  - малко вероятно е да са заминали всички дюзи едновремено.

Бих оставил няколко литра бензин и бих заредил 100 октанов.

Задължително с нулиране на грешките.

 

ПП Ламбда сондите според Бош трябва да се сменят на 160к км. При проблем с втора сонда (S2) компютърът също обогатява сместа.

ПП2 - сонди се купуват само оригинални или в краен случай БОШ за конкретния автомобил (ако е оригинално с бош). Не "универсални", фае, ngk и прочие.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за напътствията!

 

Сега на "второ четене" във VAG COM забелязахме, че отчита "Secondary air injection" като failed or incomplete, всичко друго е зелено - Readiness 0000 1000.

Ще я водя на чичо доктор, то се знае, искам да се ориентирам само.

 

 

Редактирано от HereComesVic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е грешка на помпата за вторичен въздух-SAI pump.

Като запалиш,при студен мотор първите минута-две трябва да държи над 1000-1200 оборота на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Развитие по темата - нещата се влошиха внезапно, взе да тече гориво през един маркуч, който принципно е за изпарения и стои отворен малко зад дясната врата. Първоначално вървеше и миришеше на бензин, след като спрях да проверя, взе да се излива без да стига въобще до двигателя и не успях да запаля повече. Същият проблем като в този пост от audi-sport.net.

 

Добутахме я до сервиз и първоначалната диагноза съвпада с решението от горния случай - кофти горивен филтър.

Въпреки, че беше сменен при обслужването, явно съм уцелил зловещ ментак.

 

Оставих я да я правят и се надявам това да реши проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Явно е бил филтърът, сменен е и от каране 3 дни не е протекла и не е светвал чека.

Вероятно в началото е вдигал налягането и сместа е била богата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...