vladisoft Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Здравейте на всички, става въпрос за А3 8p Sportback 2005г. 2.0 tdi BKD DSG Екслоатирам въпросното возило вече две години и половина, нямал съм съществени проблеми, по скоро повечето неща които съм сменял по колата е било с превантивна мярка, не заради дефект, не мога да се оплача до сега ми служи вярно и аз подхождам с разбиране към нейните болежки Преди няколко месеца обаче, смених маховик защото издаваше един неприятен, причукващ звук при гасене на двигателя и ( може би случайност, може би не) няколко дни след това започна да се появява графика със съобщение “coolant” на дисплея на борд компютъра, премигва 2-3 пъти и изчезва. Нивото на охладителната течност винаги е на Max. следя го по обясними причини( легендите които се носят за главите на този двигател) Предположих че сензора за нивото в разширителния съд е дефектирал, смених казанчето с ново(оригинално за по голяма сигурност в качеството), но проблема си остана, смених сензора отчитащ температурата на двигателя G62(пак оригинален по същите съображения), защото няколко пъти изтривах грешка за дефект в него, но проблема отново остана, някой път алармата не се появява с дни някой път пищи през няколко минути, няма зависимост, прави го и на топъл, и на студен двигател, направо откачам. Моля, ако някой има идеи, предположения, или се сблъсквал с подобен проблем да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Букса. Проблемна. (перИодичен, от перИод) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Четох, че при този модел надписът Coolant изчезвал в такива случаи, ако се долее охладителна течност малко над максимума. Това е най-вероятното решение, така че първо направи това. Ако надписът не изчезне, има вероятност да има проблем във водната помпа. Предположението на колегата NIKO не е грешно, но е най-малко вероятното. Иначе поправката му за правописната грешка е коректна - явно неколкократното ми коригиране на негови правописни грешки е изиграло своята роля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladisoft Публикувано 18 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Първо благодаря за бързите коментари по темата и приемам забележката за правописа на колегата, грешка от моя страна, забравих да споделя, че след като смених разширителния съд и установих, че проблема е все още на лице, направих мост м/у двата пина на буксата за датчика за нивото на антифриза, покарах два дни така и алармата отново се появи за няколко секунди и изчезна, така че нивото на охладителната течност не е причината за проблрма, според мен също по скоро е букса, но прегледах много внимателно тази на казанчето и тази на температурния датчик датчик G62 и всичко изглежда ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Toraва ще го напиша така - имаш ли нещо против да долееш малко дестилирана вода в казанчето, така че охладителната течност да е 5-6 милиметра над показанието за максимум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) @nickgaidarov при положение, че е "окъсил" датчика на новия разширителен съд и ПАК му е светнала лампата за ниско ниво няма никакъв смисъл да долива вода за да се вдигне нивото, което НЕ се отчита при "окъсен" датчик. @vladisoft явно проблема е по ел. инсталацията на колата, както пише и @NIKO. Прегледа ли кабелите отзад, под гумения маншон на куплунга за датчика за нивото на антифриза? Трябва да се проверят/прозвънят кабелите от куплунга на датчика на разширителния съд до таблото. Може и по пътя (примерно черната кутия под предното стъкло) някъде да е текла вода върху куплунзите от ел. инсталацията, да е корозирал кабел/пин и да не прави добра връзка. Съответно от това ще записва грешка и ще пищи индикацията. Някой с ELSA (аз нямам) може да ти каже откъде точно минават кабелите и къде се свързват към компа на колата и таблото. Питай @bsdnikolov за съвет. Редактирано 20 Май 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladisoft Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Благодаря за коментара, и според мен има нещо дребно по някоя връзка, куплонг, букса, работата е там, че незная къде да ги търся, тези които проверих изглеждат отлично( няма окисление, няма нарушена цялост на изолацията на проводниците, няма разширени кабелни обувки). Много ще съм благодарен, ако някой колега с Elsa може да проследи и сподели къде има връзки на инсталацията включващи и кабелите за датчика за нивото на охладителната течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) Макар и много рядко, но понякога се случва да прекъсне и самият проводник, а на външен вид това да не се забелязва поради ненарушена изолация. Редактирано 20 Май 2018 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване